RELACJA Z „ZIKO DERMO BEAUTY DAYS”, CYKLICZNYCH SPOTKAŃ KLIENTEK Z KOSMETOLOGAMI
Co czwartek w wybranych drogeriach Ziko Dermo odbywają się Beauty Days, czyli spotkania Klientek z Kosmetologami, Specjalistkami ds. Dermokosmetyków. Akcja została zapoczątkowana w lutym i gościła już w Warszawie (ul. Nowy Świat 45) i Krakowie (ul. Królewska 47). Ekspertki Ziko Dermo bezpłatnie przeprowadzały badania skóry, poddawały analizie kosmetyki, których używały Klientki i opracowywały indywidualne plany pielęgnacji tzw. Beauty Plany.
Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, a liczba chętnych przerosła nasze oczekiwania. – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. Dermokosmetyków w Ziko Dermo.
Wśród przybyłych, przeważały kobiety, dla których pielęgnacja jest bardzo istotna, jednak potrzebowały wsparcia i pomocy w doborze odpowiednich preparatów. Klientki z zaangażowaniem przedstawiały swoje rytuały pielęgnacyjne i z chęcią dzieliły się wszelkimi wątpliwościami związanymi z używanymi do tej pory produktami, zadawały pytania odnośnie problemów z cerą czy włosami.
Niektóre z Pań zabrały ze sobą kosmetyki, których używają aktualnie, aby porozmawiać o ich składach i jakości. Jako kosmetolog prowadzący, mogę powiedzieć, że przeważającą część stanowiły klientki ze skórą, która wymaga wielokierunkowej pielęgnacji. Skarżyły się zarówno na skórę przesuszoną, jak i z miejscowym nadmiarem sebum. Większość zmagała się również z plamami depigmentacyjnymi i rozszerzonymi naczyńkami. Pojawiało się sporo pytań dotyczących efektywnej pielęgnacji. Cieszę się, że jako ekspert mogę brać udział w takim przedsięwzięciu, bo wiem, że świadomość i systematyczność w pielęgnacji, mogą przybliżyć nas do ideału zdrowej i pięknej skóry. – dodaje Magdalena Wieliczko.
Dlaczego warto wziąć udział w dniach piękna w Ziko Dermo? Podczas Beauty Days kosmetolodzy kładą nacisk na indywidulane i holistyczne podejście do pielęgnacji u każdej Klientki. Spotkania są formą konsultacji, powiązanej z wnikliwym wywiadem przeprowadzanym przez eksperta, podczas której odbywa się badanie skóry i włosów. Finalnie Klientka otrzymuje propozycję Beauty Planu, czyli planu pielęgnacji dostosowanego do indywidualnych potrzeb, preferencji, a także możliwości czasowych i finansowych. Trzeba dodać, że osoby uczestniczące w Beuaty Days mają możliwość przetestowania produktów, zapoznania się z nowościami oraz skorzystania z wyjątkowej oferty promocyjnej.
Podczas Ziko Dermo Beauty Days można skorzystać z atrakcyjnych rabatów na takie marki jak: Avene, Bioderma, D’Alchemy, Lierac, Nuxe, Pharmaceris, SVR i wiele innych. Dodatkowo Klientki otrzymują próbki najlepszych preparatów dermokosmetycznych i mogą je przetestować. Czas trwania konsultacji i badania to 40 minut. Ilość miejsc ograniczona.
Osoby chcące skorzystać z dermokonsultacji Ziko Dermo zaprasza do zapisów bezpośrednio w wybranej drogerii Ziko Dermo lub przez Infolinię, pod nr tel. 12 395 11 44.
Najbliższe terminy Beauty Days to:
24.02 – Warszawa, ul. Belgradzka 22
3.03 – Kraków, Długa 88
10.03 – Warszawa, ul. Grochowska 248
17.03 – Kraków, ul. Grażyny 4
Więcej informacji na https://www.zikodermo.pl/beauty-days.html

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.