Retinoidy i witaminy w beauty-planie
Festcom
ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl
Schyłek roku to czas podsumowań i ustalania beauty-planów. Jesień jest królową zmian. To właśnie teraz najuważniej obserwujemy stan skóry i wychodzimy naprzeciw sygnałom, jakie wysyła. Czym się kierować, ustalając nową strategię pielęgnacji? Kosmetolodzy podpowiadają, że warto reagować 1:1 na potrzeby skóry, stawiając na krótkie składy produktów. Wskazują także na retinoidy oraz witaminy z grupy B i C jako bazę pielęgnacji celującej w samo sedno.
Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim okres podsumowań – także tych w obszarze beauty. Weryfikujemy strategie, oceniamy potrzeby skóry i sięgamy po nowe rozwiązania. Stawiamy także pytania – w tym to najważniejsze: o drogę do skutecznej pielęgnacji skóry twarzy. Eksperci wskazują, że kompasem do efektywności jest rozpoznanie trzech potrzeb: regeneracji, pobudzenia i odmłodzenia. Zdaniem kosmetologów, warto sięgać po produkty, które trafiają w punkt – wychodząc naprzeciw dokładnie tym potrzebom. 1:1, a zatem – krótkie składy i skuteczne składniki aktywne.
– Praktyka pokazuje, że nasza skóra „docenia” proste i skuteczne odpowiedzi na jej podstawowe potrzeby. Wybierajmy rozwiązania oparte na mocy zaledwie (i aż) dwóch lub trzech składników aktywnych, działających bardzo celnie – mówi Agnieszka Kowalska, Medical Advisor, ekspert marki SOLVERX®. – Przykład: retinoidy dla odmłodzenia, witamina C i kofeina dla dodania energii i biotyna z niacyną dla regeneracji oraz nawilżenia. Krótkie składy dobrze wpisują się w aktualny trend, ale przede wszystkim – świetnie działają. Linią, która wychodzi naprzeciw potrzebom cery właśnie w oparciu o taką beauty-strategię, jest SOLVERX® ELEMENT – dodaje.
„Power” na wagę złota
Na pytanie: „czego brakuje Twojej skórze”, bardzo często odpowiadamy: „energii”. W niektórych okresach roku (w tym właśnie jesienią) zauważamy, że nasza skóra – choć nie wykazuje objawów choroby ani przesuszenia – po prostu pozbawiona jest świeżości. Dostrzegamy szarość, obniżenie napięcia i zmęczenie, które sprawia, że cerze brakuje „tego czegoś”. Odpowiedzią na to jesienne (i nie tylko) wyzwanie jest połączenie witaminy C z kofeiną, które ujędrnia, poprawia koloryt i energetyzuje cerę. – Witamina C od lat jest prawdziwą królową zabiegów gabinetowych. Ostatnio stoi także na podium popularności w pielęgnacji domowej – i bardzo słusznie, ponieważ dzięki jej zastosowaniu możemy odzyskać tak bardzo pożądaną świeżość, jędrność i zdrowy koloryt. W linii SOLVERX® ELEMENT C witamina C połączona została z kofeiną – mówi Agnieszka Kowalska. – To tandem skierowany dokładnie w stronę skóry, której potrzeba beauty-mocy i energii – dodaje.
Retinoidy dla odmłodzenia i ujędrnienia
Drugim must-have skóry, które niewątpliwie wymieniane jest jako priorytet, jest utrzymanie młodego wyglądu – w tym spłycenie zmarszczek i poprawa jędrności skóry. Ten cel bezsprzecznie łączy się z regeneracją… a stąd już tylko krok do retinoidów, które są jednymi z najbardziej multifunkcjonalnych składników aktywnych. Retinol, retinal i bakuchiol od dawna stosowane są w zabiegach kosmetycznych. Ostatnio – ich moc doceniana jest również przez kosmetologów jako baza do efektywnej pielęgnacji w domowym SPA. Niekwestionowanym królem anti-ageingu jest retinol, który regeneruje i odmładza, świetnie wpływając także na normalizację cery. – Aktywna forma witaminy A jest jednym z filarów linii SOLVERX® ELEMENT A nastawionej na działanie anti-agingowe. W tej serii retinol, który skutecznie stymuluje fibroblasty (komórki w skórze odpowiedzialne za produkcję cennych: elastyny i kolagenu) połączony został z bakuchiolem i retinalem, co maksymalizuje skuteczność pielęgnacji – mówi Agnieszka Kowalska. – Bakuchiol to kolejny składnik aktywny, który bardzo skutecznie, „w punkt”, odpowiada na potrzeby skóry. To związek chemiczny pozyskiwany z motylkowatej rośliny o nazwie babchi, od stuleci doceniany w medycynie wschodu. Co istotne, bakuchiol w połączeniu z retinolem oraz z retinalem pozwala na multiplikację efektywności w obszarze odmłodzenia i regeneracji – dodaje.
Niacyna i biotyna – sedno nawilżenia i regeneracji
Trzecią potrzebą skóry o każdej porze roku niewątpliwie jest nawilżenie i poprawa kondycji. Słowem – kompleksowa regeneracja. Składniki aktywne, na które w tym obszarze wskazują kosmetolodzy to witaminy B7 i B3 – czyli biotyna i niacyna. – To tandem dla każdego rodzaju skóry, ale jego zalety szczególnie doceni ta ze skłonnością do utraty wody i przebarwień. Jeśli cenimy składniki aktywne, które wychodzą dokładnie naprzeciw konkretnym potrzebom skóry – biotyna i niacyna to strzał w dziesiątkę. W linii SOLVERX® ELEMENT B te składniki połączone zostały m.in. z olejem jojoba, ceramidami i witaminą E – mówi Agnieszka Kowalska.
SOLVERX® ELEMENT A
ODMŁODZENIE, poprawa jędrności i elastyczności skóry
Retinal + Retinol + Bakuchiol – kompleks 4,6%
o polecany jest osobom z oznakami upływu czasu na skórze jak zmarszczki mimiczne czy utrata jędrności.
o wykorzystuje on siłę działania trzech składników o udokumentowanym działaniu (retinal, retinol i bakuchiolu)
o stymulują one fibroblasty do większej produkcji kolagenu, co przekłada się na poprawę jędrności, elastyczności, grubości i gładkości skóry
o formuła anti-aging ELEMENT A została wzbogacona składnikami, które poprawiają nawilżenie skóry we wszystkich jej warstwach: olej z pestek winogron, masło shea czy olej z orzechów kukui
SOLVERX ELEMENT A rejuvenation face serum, 30 ml/49,99 zł.
SOLVERX ELEMENT A rejuvenation face cream, 50 ml/59,99 zł.
SOLVERX ELEMENT A rejuvenation eye serum, 15 ml/49,99 zł.
SOLVERX® ELEMENT B
REGENERACJA, nawilżenie
NIACYNA + BIOTYNA
o koncentruje się na regeneracji i nawilżeniu skóry działając bezpośrednio na przyczynę,
o formuła jest bogata w witaminy z grupy B, które mają ogromny wpływ na prawidłowe i długotrwałe nawilżenie skóry,
o odbudowa bariery hydrolipidowej skóry jest wzmocniona działaniem ceramidów, witaminy E i olejku jojoba,
o wpływa również na równomierny koloryt, niwelują przebarwienia i zapobiegają ich powstawaniu,
o przywraca skórze blask, gładkość i zdrowy wygląd,
o skóra odzyskuje komfort, miękkość i jędrność oraz zostaje w pełni zregenerowana
SOLVERX ELEMENT B regeneration face cream, 50 ml/59,99 zł
SOLVERX ELEMENT B regeneration eye serum, 15 ml/49,99 zł.
SOLVERX ELEMENT B regeneration face serum, 30 ml/49,99 zł.
SOLVERX® ELEMENT C
ENERGIA i pobudzenie dla skóry, rewitalizacja
Witamina C + kofeina
o dodaje energii i odświeża skórę,
o wygładza, napina i przywraca skórze jędrność,
o rozjaśnia przebarwienia,
o skóra wygląda na bardziej wypoczętą, odświeżoną i pełną energii,
o ELEMENT C to wielokierunkowe korzyści dla skóry
SOLVERX ELEMENT C energetizing face cream, 50 ml/59,99 zł.
SOLVERX ELEMENT C energetizing face serum, 30 ml/49,99 zł.
SOLVERX ELEMENT C energetizing eye cream, 15 ml/49,99 zł.
Linie SOLVERX® ELEMENT dostępne są na wyłączność w HEBE.
Zapomnij o bad hair day
Skincare na miarę indywidualnych potrzeb
Regeneracja i skuteczna ochrona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.