Roxie Węgiel ambasadorką gwiezdnych kosmetyków Stars from The Stars

Agnieszka Kamila Nieroda
Talk&More Group
Ogrodnicza 5b
03-605 Warszawa
a.nieroda|talkandmore.pl| |a.nieroda|talkandmore.pl
606290505
www.talkandmore.pl
Roksana Roxie Węgiel, utalentowana Gwiazda młodej polskiej sceny muzycznej, zwyciężczyni The Voice Kids Poland oraz międzynarodowego konkursu Junior Eurovision, zachwyca w 2 sezonie kampanii promującej nowości produktowe kosmicznej marki Stars from the Stars. Kampania obejmuje cykl działań we współpracy z marką w social mediach (TikTok, Instagram) oraz dedykowaną sesję zdjęciową.
Nowe kategorie produktów są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann na terenie całej Polski już od kwietnia 2022 r. Na fanów piosenkarki będą czekać na półkach naturalnie skuteczne kosmetyki do pielęgnację twarzy, wyczekiwane nowości do włosów oraz produkty do samodzielnego wykonania manicure hybrydowego.
Kampania z Roxie rusza już od 13.04.2022r. i potrwa do końca maja.
Marka Stars from The Stars to hit polskiego Internetu, z impetem wkroczyła na rynek kosmetyczny jesienią 2021 jako „młodsza siostra” marki OnlyBio, szturmem zdobyła TikTok, Instagram oraz serca młodych klientów osiągając ponad 194 mln wyświetleń na TikToku i docierając contentem do 2 mln kont Instagrama.
Produkty marki są dostępne wyłącznie w sklepie na https://starsfromthestars.pl/ oraz w Drogeriach Rossmann.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.