Komunikaty PR

Skuteczna ochrona przeciwsłoneczna

2022-05-25  |  01:00
Biuro prasowe

Filarem świadomej pielęgnacji i podstawą dbania o zdrowie skóry jest ochrona przeciwsłoneczna. Warto pamiętać, że należy stosować ją codziennie, przez cały rok, nie tylko na wakacjach, ale przy dużej ekspozycji na słońce trzeba zachować jeszcze większą ostrożność. Promieniowanie UV jest także główną przyczyną starzenia się skóry, powstawania przebarwień, a także zwiększa ryzyko zachorowania na nowotwór skóry. Ochrona przeciwsłoneczna jest więc niezbędna! Produkty do zadań specjalnych - czyli dermokosmetyki zapewniające skuteczną ochroną przeciwsłoneczną - znajdziesz na platformie online sanbello.pl.

Przy ochronie przeciwsłonecznej warto postawić na dermokosmetyki, zapewniające świadomą i skuteczną pielęgnację, w której kluczowe jest holistyczne podejście do dbania o siebie. Dermokosmetyki nie tylko zapewniają troskliwą, codzienną pielęgnację, pomogą w niwelowaniu niedoskonałości i problemów skórnych, ale również zagwarantują skuteczną prewencję przeciwstarzeniową i ochronę przeciwsłoneczną na najwyższym poziomie.

Tarcza ochronna - konieczna każdego dnia!

Skuteczną, codzienną ochronę zapewni skórze przeciwsłoneczny krem do twarzy i ciała z ekstraktem z aloesu - Holika Holika Aloe Waterproof Sun Gel SPF50PA++++. Produkt posiada wysoki, stabilny filtr przeciwsłoneczny SPF50PA++++, dzięki czemu odpowiednio chroni skórę przed promieniami UVA oraz UVB. Produkt charakteryzuje się delikatną, kremowo-żelową konsystencją, która szybko wchłania się w skórę, nie pozostawiając białych plam czy nieprzyjemnego filmu. Jego wodoodporna formuła zapewnia długotrwałą ochronę, również podczas kąpieli wodnych. Po aplikacji cera jest odświeżona i posiada zdrowy blask.

Parasol ochronny dla ciała

O ciało i jego bezpieczeństwo podczas ekspozycji na słońce właściwie zadba mineralny spray ochronny SPF 50+ Emolium Suncare. Produkt intensywnie i długotrwale nawilża skórę, zapewniając bardzo wysoką ochronę przed promieniami UVB+UVA+IR. Dodatkowo koi i łagodzi podrażnienia, jednocześnie przyspieszając regenerację naskórka. Spray przeznaczony jest do ochrony skóry od już 1. dnia życia. Może być używany także przez osoby o skórze suchej, wrażliwej, atopowej i z alergią na filtry chemiczne. Produkt zawiera filtry mineralne, które zapewniają bardzo wysoką ochronę przed słońcem. Wodoodporny spray został przebadany dermatologicznie, jest hipoalergiczny i fotostabilny.

Miłośnicy olejków do ciała mogą sięgnąć po suchy olejek ochronny do ciała SPF 50+ Pharmaceris. To alternatywne rozwiązanie do tradycyjnych form kremów. Produkt zawiera fotostabilne filtry UVA i UVB, posiadające zdolność pochłaniania promieni słonecznych. Zapewnia najwyższy stopień ochrony przed silnym nasłonecznieniem i szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Zawarta w olejku witamina E, o silnym działaniu antyoksydacyjnym, wpływa na wzmocnienie bariery lipidowej skóry, a przy tym odżywia i regeneruje naskórek. Olejek intensywnie nawilża skórę, zapobiegając przesuszeniu. Przywraca skórze gładkość i miękkość.

Zawsze pod ręką

W trosce o zdrowie skóry warto mieć zawsze pod ręką sztyft SPF50 Mustela Sun. Produkt chroni wybrane partie twarzy i ciała przez cały rok. Jego praktyczny format podróżny mieści się w każdej torbie i jest idealny do szybkiej aplikacji. Sztyft przeciwsłoneczny z olejkiem z awokado chroni wybrane obszary twarzy i ciała przed promieniami UVB i UVA: kości policzkowe, pieprzyki, uszy, usta. Jego niewidoczna konsystencja nie pozostawia tłustych i białych śladów. Formuła jest odporna na wodę i piasek oraz nie zawiera substancji zapachowych. Odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry, również dla skóry skłonnej do atopii.

Szeroki wybór produktów dermokosmetycznych do kompleksowej pielęgnacji, w tym produktów do ochrony przeciwsłonecznej, dla Ciebie oraz Twoich najbliższych znajdziesz na platformie online sanbello.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.