Komunikaty PR

Super-Box od Super-Pharm – kolejna edycja

2022-03-22  |  09:53
Biuro prasowe

Po raz kolejny w sklepie online Super-Pharm dostępny jest Super-Box, pudełko pełne kosmetycznych nowości, które pokochają wszystkie fanki jakościowej pielęgnacji. W obecnej edycji Super-Pharm przygotował do wyboru dwa zestawy – mniejszy i większy. Każdy z nich zawiera wyjątkowy wybór kosmetyków najlepszych marek beauty – polskich i zagranicznych.

 

Co znajdziemy w nowym Super-Box? Mały zestaw to aż 9 produktów, wśród których znajdziemy hity takie jak naturalny żel pod prysznic od marki Ewy Chodakowskiej BeBIO, serum nawilżające Soraya czy balsam do ciała D’Alchemy. Natomiast w większym pudełku przygotowano m.in. kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, a wśród nich polskie marki – Vianek i Polana. Oba boxy zawierają także suplementy, które zadbają o nasz organizm od wewnątrz.

 

Warto dodać, że Super-Box, oprócz ciekawej zawartości, to także świetna oferta cenowa – cena dużego boxu to 99,99zł, przy czym wartość pojedynczych produktów to 249,99zł. Z kolei mały box kosztuje jedyne 89,99zł,a a wartość zawartych w nim kosmetyków to 209,99zł!

Dzięki eleganckiemu pudełku prezentowemu, Super-Box idealnie sprawdzi się jako doskonały upominek na różne okazje.

 

SuperBox od Super-Pharm to zestaw pielęgnacyjny dostępny w sklepie internetowym Super-Pharm na www.super-pharm.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.