Super-Box od Super-Pharm – kolejna edycja
Po raz kolejny w sklepie online Super-Pharm dostępny jest Super-Box, pudełko pełne kosmetycznych nowości, które pokochają wszystkie fanki jakościowej pielęgnacji. W obecnej edycji Super-Pharm przygotował do wyboru dwa zestawy – mniejszy i większy. Każdy z nich zawiera wyjątkowy wybór kosmetyków najlepszych marek beauty – polskich i zagranicznych.
Co znajdziemy w nowym Super-Box? Mały zestaw to aż 9 produktów, wśród których znajdziemy hity takie jak naturalny żel pod prysznic od marki Ewy Chodakowskiej BeBIO, serum nawilżające Soraya czy balsam do ciała D’Alchemy. Natomiast w większym pudełku przygotowano m.in. kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, a wśród nich polskie marki – Vianek i Polana. Oba boxy zawierają także suplementy, które zadbają o nasz organizm od wewnątrz.
Warto dodać, że Super-Box, oprócz ciekawej zawartości, to także świetna oferta cenowa – cena dużego boxu to 99,99zł, przy czym wartość pojedynczych produktów to 249,99zł. Z kolei mały box kosztuje jedyne 89,99zł,a a wartość zawartych w nim kosmetyków to 209,99zł!
Dzięki eleganckiemu pudełku prezentowemu, Super-Box idealnie sprawdzi się jako doskonały upominek na różne okazje.
SuperBox od Super-Pharm to zestaw pielęgnacyjny dostępny w sklepie internetowym Super-Pharm na www.super-pharm.pl

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.