Świadome opalanie. To będzie modne tego lata!
Moda na opaloną skórę trwa cały czas, jednak warto podkreślić, że z roku na rok wzrasta świadomość zasad bezpiecznego opalania się. Coraz więcej zwracamy uwagę na to jak powinno się opalać, aby nie narażać skóry na szkodliwe działanie promieni słonecznych. Zastanawiamy się jakich kosmetyków używać, aby wzmocnić ochronę i zapewnić jej bezpieczeństwo. A jeśli czasami przechodzi Ci przez głowę myśl, że może lepsze będą wakacje bez opalania, odrzuć ją szybko! Z niczego nie musisz rezygnować. Mamy na to zdrowe rozwiązanie.
Piękna, naturalna opalenizna – bez nadmiernej ekspozycji na słońce
Marka Mohani stworzyła naturalny Balsam marchewkowy (40,90zł), który przyspiesza opalanie dzięki unikalnej formule opartej na składnikach pochodzenia roślinnego. Ten wyjątkowy balsam to idealne rozwiązanie dla osób, które pragną uzyskać piękną, złocistą opaleniznę bez nadmiernej ekspozycji na słońce.
Balsam Marchewkowy z kolekcji Dziki Ogród zawiera wyciąg z nasion marchwi, który wzbogaciliśmy dodatkową porcją beta-karotenu z jej korzenia. To cenna dawka karotenoidów, które nasz organizm przekształca w witaminę A – skuteczny antyoksydant, nie bez powodu zwany „witaminą młodości”. Witamina A neutralizuje powstawanie wolnych rodników, spowalniając procesy starzenia się skóry.
Beta-karoten naturalnie wspomaga proces opalania, nadając skórze piękny, promienny koloryt. Ma również właściwości regulujące wydzielanie sebum, dzięki czemu balsam sprawdzi się dobrze w pielęgnacji skóry zmagającej się z trądzikiem oraz przetłuszczającej się.
Masło shea zadba o kondycję skóry i utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia, dzięki czemu wspaniale sprawdzi się w pielęgnacji skóry suchej, odwodnionej i dojrzałej. Dodatkowo ukoi i zregeneruje skórę po opalaniu. Sprawdzi się do każdego rodzaju skóry, także na co dzień.
Jak stosować balsam marchewkowy?
Nanieś na osuszoną skórę ciała i twarzy i delikatnie rozprowadź. Poczuj, jak Twoja skóra staje się nawilżona i aksamitna.
Produkty są dostępne w sklepie online: https://mohani.pl/

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.