Świętuj Dzień Zadbanej Cery!
Od kilkunastu lat marka SensualSpa troszczy się o zachowanie najlepszego stanu skóry swoich klientek. Aby promować jak ważne jest dbania o swoją skórę i cerę, marka postanowiła ustanowić Dzień Zadbanej Cery, który przypada na 29 marca.
- Cera stanowi podstawowy element naszego naturalnego piękna. Jest to nasza najpiękniejsza wizytówka, która jest również podstawą do dbania o nasze zdrowie. Nieprawdą jest, że istnieją ludzie, którzy mają dobrą cerę lub złą. Każda cera jest na swój sposób wyjątkowa i wymaga odpowiedniego podejścia. Dlatego warto edukować się w tych kwestiach kosmetologicznych – mówi Sandra Bujnowska, kosmetolog, założycielka marki SensualSpa.
Jak należy dbać o cerę?
Przede wszystkim należy ustalić, jaki typ cery mamy. Każdy typ cery ma swoje indywidualne wady i zalety, dlatego każdy wymaga trochę innej pielęgnacji. Ustalenie tego można dokonać poprzez konsultację z kosmetologiem lub odpowiednią obserwację naszego organizmu. Przede wszystkim o skórę twarzy należy dbać codziennie, a to chce przypomnieć marka Sensual Spa, ustanawiając Dzień Zadbanej Cery. Ważnym elementem dbania o skórę twarzy jest odpowiednia dieta i prowadzenie zdrowego trybu życia. Kluczowe jest również dobranie odpowiednich kosmetyków, najlepiej o naturalnym składzie. Marka SensualSpa posiada szeroki wybór kosmetyków dopasowanych do każdej cery, które poprawiają stan i wygląd skóry twarzy . Skład kosmetyków marki opracowany jest tak, aby działały wielokierunkowo - nawilżały, ujędrniały i dodawały blasku.
Cera piękna nie tylko od święta
O skórę twarzy warto dbać każdego dnia. Ważne jest codzienne oczyszczanie, tonizowanie, nakładanie filtru SPF i nawilżanie. Rano warto sięgnąć po serum z witaminą C, natomiast wieczorem po retinol. Raz w tygodniu warto zrobić oczyszczanie na bazie np. kwasu salicylowego i glinki. Rosnąca świadomość tego, jak bezpiecznie i właściwie dbać o cerę i trend na „skincare” cieszy kosmetologów. Codzienna i świadoma pielęgnacja pozwala cieszyć się naturalnym, pięknym wyglądem skóry twarzy.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.