Komunikaty PR

Szwajcarskie perfumy, które warto poznać w 2024 roku

2024-01-24  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.45 MB )

Rozpoczęcie nowego roku to dobry moment nie tylko na odświeżenie garderoby, ale także inwestycję w zapach, który będzie towarzyszył nam w 2024 roku. Perfumy, jako nośniki niezwykłych emocji, to doskonały sposób na wyrażenie siebie i wprawienie się w dobry nastrój. To nie tylko flakon z aromatem, lecz butelka, która kryje w sobie wyjątkowe doświadczenie. A tych, w nowym roku, z pewnością będziemy poszukiwać.

Doskonale rozumie to Gisada, szwajcarska marka kosmetyków premium, która proponuje trzy intrygujące zapachy z serii Ambassador, które stanowią hołd dla piękna, elegancji i unikatowości. Perfumy Gisada to zaproszenie do podróży w świat luksusu, gdzie każdy flakon to niecodzienne doznanie. Na które kompozycje warto zwrócić szczególną uwagę, poszukując zapachu na 2024 rok?

 

Ambassador Men – stylowa klasyka

Ponadczasowość, klasyka oraz luksus spotykają się w świeżym i bardzo żywym zapachu dla mężczyzn, którzy chcą podkreślić swój styl. W eleganckiej kompozycji soczystość zielonej mandarynki łączy się z pikantną paczulą i wyrazistą piwonią, którym towarzyszą delikatne nuty wanilii i bursztynu. Wysokiej jakości połączenie utrzymuje się cały dzień, zapewniając intensywność zmysłowych doznań. Ambassador Men to doskonała propozycja dla mężczyzn, którzy pragną zapachu zarówno na co dzień, jak i na wyjątkowe okazje.

  • NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
  • NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
  • NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe

 

Ambassador Intense – moc intensywnych doznań

Zapach stworzony dla mężczyzn pragnących emanować pewnością siebie. Jego twarzą został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z popularnego filmu "365 dni". Bezkompromisowa elegancja perfum Ambassador Intense to interpretacja ponadczasowego zapachu Ambassador Men, który wzbogacony został o ciepłe, orientalne nuty. W eleganckiej kompozycji wirują między innymi akordy świeżego grejpfruta, różowego pieprzu i słodkiej maliny, którym towarzyszy mistyczna esencja skóry, paczuli i wanilii. Ekskluzywna kompozycja od Gisady to synonim siły, elegancji i stylu.

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
  • NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo

 

Ambassadora – kobiecość i wyrafinowana elegancja

Zmysłowa i zachwycająca propozycja dla kobiet, które cenią eleganckie, słodkie i wyraziste zapachy. To synergia nut owocowych, kwiatowych, korzennych iciepłych. Słodycz mandarynki, borówki i jaśminu w damskiej wersji serii Ambassador łączy się z sensualną wanilią, piżmem i drzewem sandałowym, a także szczyptą różowego pieprzu. Dzięki harmonijnej kompozycji nut zapachowych Ambassadora jest niezwykłym, zmysłowym doświadczeniem, o którym nie da się szybko zapomnieć.

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder

 

Zapachy z serii Ambassador, poza wyjątkowymi kompozycjami nut zapachowych, charakteryzują także minimalistyczne, wysokiej jakości flakony, które stanowią prawdziwy synonim elegancji. Perfumy Gisada dostępne są w perfumeriach sieci Douglas.

Więcej na https://gisada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie Biuro prasowe
2024-04-25 | 08:00

Antyoksydacyjne, wiosenne beauty-wyzwanie

Wiosna to czas wyznaczania nowych pielęgnacyjnych i kosmetycznych celów. Perfekcyjne przygotowanie do lata, odmłodzenie i poprawa kolorytu skóry pojawiają się na liście
Uroda Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó
2024-04-22 | 10:48

Dieta a zdrowie jamy ustnej, czyli jakie produkty wspierają zdrowie naszych zębó

Mówi się „jesteś tym, co jesz” - to popularne powiedzenie nabiera jeszcze większego sensu, jeśli skupimy się na kondycji jamy ustnej. Ta część naszego organizmu jest
Uroda Czego potrzebują włosy kręcone?
2024-04-18 | 15:00

Czego potrzebują włosy kręcone?

Piękne, sprężyste i zdrowo wyglądające loki to beauty-marzenie nie tylko włosomaniaczek. By mogły olśniewać, włosy kręcone wymagają szczególnie troskliwej pielęgnacji. Eksperci

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.