True™ men skin care - nowa marka premium dla mężczyzn

Martyna Dziopak
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Na rynku kosmetyków dla mężczyzn zadebiutowała niedawno polska, wegańska marka premium - True™ men skin care. Pierwsze produkty z linii Advanced Age & Pollution Defence mają za zadanie zapewnić odbiorcom prosty i skuteczny rytuał pielęgnacyjny, oparty na składnikach aktywnych w wysokich stężeniach. Firma ma globalne ambicje - kosmetyki True men skin care są już dostępne w sprzedaży zarówno na polskim rynku, jak i w Niemczech, Austrii, Francji czy Hiszpanii.
Według danych Euromonitor International rynek kosmetyków dla mężczyzn miał osiągnąć w 2020 roku niemal 61 mld dol. – to trzykrotnie więcej niż w 2015 roku. Na jego rozwój ma wpływ rosnąca świadomość przedstawicieli płci męskiej odnośnie pielęgnacji czy trendy skupione wokół zdrowego trybu życia i dbania o ciało. Mimo dynamicznego wzrostu, męska pielęgnacja wciąż stanowi zaledwie kilka procent całego rynku kosmetyków. Widać to chociażby na przykładzie Polski, gdzie rodzime marki stworzone z myślą o mężczyznach to wciąż produkty niszowe, z których większość przeznaczona jest do pielęgnacji brody i zarostu.
Marka stworzona z własnych potrzeb
Kosmetyczną niszę postanowił zapełnić Maciej Adamaszek, doświadczony twórca marek, biznesmen i prezes spółki Ferrumlabs, który poszukiwał skutecznych, jakościowych preparatów do pielęgnacji twarzy w rozsądnych cenach. Brak produktów spełniających jego oczekiwania zmobilizował go do stworzenia własnych kosmetyków. Tak powstało True™ men skin care. – Zależało mi na zbudowaniu marki bez dużej liczby produktów, których konieczności użytkowania nie do końca rozumiemy. Chciałem stworzyć kosmetyki, które są wygodne w użyciu i faktycznie działają. Takie, w których składniki aktywne są w realnie skutecznych stężeniach. Takie, które opierają się na wiedzy, osiągnięciach biotechnologii i nauki. Zebrałem wokół siebie zespół ekspertów o podobnej filozofii patrzenia na męskie potrzeby i z myślą o nowoczesnych mężczyznach, wymagających i szukających jakości oraz skuteczności, stworzyliśmy zaawansowaną linię męskich kosmetyków – mówi Maciej Adamaszek.
Prosty, kompleksowy rytuał pielęgnacyjny
True™ men skin care to owoc niemal dwóch lat badań rynku, pracy nad formulacjami, koncepcją marki oraz tworzenia sieci podwykonawców i dystrybutorów. Pierwsza linia wypuszczona na rynek – Advanced Age & Pollution Defence – to produkty zapewniające zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. - Naszym celem było opracowanie prostego, skutecznego rytuału pielęgnacyjnego, zgodnego z potrzebami współczesnego, dbającego o siebie mężczyzny. Nasz przepis na zadbaną skórę twarzy zakłada nawilżenie i ochronę w dzień oraz regenerację w czasie nocy – dodaje Maciej Adamaszek. W linii, jak dotąd, znalazł się krem nawilżający na dzień z filtrem UV oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Oba produkty są w 100 proc. wegańskie, produkowane w Europie i wyróżniające się maksymalnym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych. Kosmetyki True men skin care są wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.
Produkty True™ men skin care są dostępne w sprzedaży w Polsce, w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech. Wkrótce marka wejdzie też na kolejne europejskie rynki. Jako że filozofia marki zakłada docieranie do mężczyzn, którzy dbają o siebie, ale także o innych, firma planuje przekazać w 2021 roku 5 proc. zysku ze sprzedaży swoich produktów na rzecz Fundacji Dorastaj z Nami, pomagającej dzieciom bohaterów, którzy zginęli lub zostali poszkodowani na służbie. Więcej informacji na temat marki i produktów można znaleźć na stronie Truemenskincare.com.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.