Komunikaty PR

True™ men skin care - nowa marka premium dla mężczyzn

2021-05-31  |  20:01
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.04 MB )

Na rynku kosmetyków dla mężczyzn zadebiutowała niedawno polska, wegańska marka premium - True men skin care. Pierwsze produkty z linii Advanced Age & Pollution Defence mają za zadanie zapewnić odbiorcom prosty i skuteczny rytuał pielęgnacyjny, oparty na składnikach aktywnych w wysokich stężeniach. Firma ma globalne ambicje - kosmetyki True men skin care są już dostępne w sprzedaży zarówno na polskim rynku, jak i w Niemczech, Austrii, Francji czy Hiszpanii.

Według danych Euromonitor International rynek kosmetyków dla mężczyzn miał osiągnąć w 2020 roku niemal 61 mld dol. – to trzykrotnie więcej niż w 2015 roku. Na jego rozwój ma wpływ rosnąca świadomość przedstawicieli płci męskiej odnośnie pielęgnacji czy trendy skupione wokół zdrowego trybu życia i dbania o ciało. Mimo dynamicznego wzrostu, męska pielęgnacja wciąż stanowi zaledwie kilka procent całego rynku kosmetyków. Widać to chociażby na przykładzie Polski, gdzie rodzime marki stworzone z myślą o mężczyznach to wciąż produkty niszowe, z których większość przeznaczona jest do pielęgnacji brody i zarostu.

Marka stworzona z własnych potrzeb

Kosmetyczną niszę postanowił zapełnić Maciej Adamaszek, doświadczony twórca marek, biznesmen i prezes spółki Ferrumlabs, który poszukiwał skutecznych, jakościowych preparatów do pielęgnacji twarzy w rozsądnych cenach. Brak produktów spełniających jego oczekiwania zmobilizował go do stworzenia własnych kosmetyków. Tak powstało True™ men skin care. – Zależało mi na zbudowaniu marki bez dużej liczby produktów, których konieczności użytkowania nie do końca rozumiemy. Chciałem stworzyć kosmetyki, które są wygodne w użyciu i faktycznie działają. Takie, w których składniki aktywne są w realnie skutecznych stężeniach. Takie, które opierają się na wiedzy, osiągnięciach biotechnologii i nauki. Zebrałem wokół siebie zespół ekspertów o podobnej filozofii patrzenia na męskie potrzeby i z myślą o nowoczesnych mężczyznach, wymagających i szukających jakości oraz skuteczności, stworzyliśmy zaawansowaną linię męskich kosmetyków – mówi Maciej Adamaszek.

Prosty, kompleksowy rytuał pielęgnacyjny

True™ men skin care to owoc niemal dwóch lat badań rynku, pracy nad formulacjami, koncepcją marki oraz tworzenia sieci podwykonawców i dystrybutorów. Pierwsza linia wypuszczona na rynek – Advanced Age & Pollution Defence – to produkty zapewniające zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. - Naszym celem było opracowanie prostego, skutecznego rytuału pielęgnacyjnego, zgodnego z potrzebami współczesnego, dbającego o siebie mężczyzny. Nasz przepis na zadbaną skórę twarzy zakłada nawilżenie i ochronę w dzień oraz regenerację w czasie nocy – dodaje Maciej Adamaszek. W linii, jak dotąd, znalazł się krem nawilżający na dzień z filtrem UV oraz regenerujący krem do twarzy na noc. Oba produkty są w 100 proc. wegańskie, produkowane w Europie i wyróżniające się maksymalnym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych. Kosmetyki True men skin care są wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.

Produkty True™ men skin care są dostępne w sprzedaży w Polsce, w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Francji oraz we Włoszech.  Wkrótce marka wejdzie też na kolejne europejskie rynki. Jako że filozofia marki zakłada docieranie do mężczyzn, którzy dbają o siebie, ale także o innych, firma planuje przekazać w 2021 roku 5 proc. zysku ze sprzedaży swoich produktów na rzecz Fundacji Dorastaj z Nami, pomagającej dzieciom bohaterów, którzy zginęli lub zostali poszkodowani na służbie. Więcej informacji na temat marki i produktów można znaleźć na stronie Truemenskincare.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Podatki od żywności wysokoprzetworzonej mogą pomóc walczyć z otyłością. Wpływy z nich można przeznaczyć na dopłaty do zdrowego jedzenia

Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w Imperial College Business School, którzy przyjrzeli się wynikom badań w tym zakresie z całego świata. Pieniądze z podatku od żywności wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli czy cukru, powinny ich zdaniem zostać spożytkowane na dopłaty do zdrowego jedzenia. Okazuje się, że zwłaszcza w krajach o niskich i średnich dochodach to czynnik ekonomiczny decyduje o wyborze niezdrowego jedzenia, które jest mocno reklamowane i często tańsze.

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Pomysł na trenowanie boksu zrodził się u mnie z fascynacji Sashą Sidorenko. Dyscyplina ta wymaga skupienia, a właśnie tego mi na co dzień brakuje

Aktorka zaznacza, że trenuje boks, bo pozwala jej nauczyć się trzeźwo myśleć, analizować i szybko podejmować decyzje. Z uprawiania tej dyscypliny czerpie sporą przyjemność, zwłaszcza że robi to pod okiem mistrzyni – Sashy Sidorenko. Aleksandra Popławska podkreśla, że dla niej nie tyle liczy się zwycięstwo na ringu, ile taktyka gry, jaką przyjmuje się wobec przeciwnika.