Komunikaty PR

Trzy wyraziste zapachy od szwajcarskiej marki Gisada

2023-10-31  |  15:00
Biuro prasowe

Gisada to luksusowa marka oznaczająca nowoczesną elegancję i ekskluzywne zapachy, produkowane z pasją i największą starannością w Szwajcarii. Przedstawia trzy kompozycje, skierowane do mężczyzn i kobiet - Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora, które stanowią eleganckie i ponadczasowe propozycje. Zapachy dostępne są w perfumeriach Douglas. 

Gisada została założona przez dwóch braci w Zurychu w 2013 r., którzy pragnęli wyrazić swoją fascynację perfumami w nowy sposób, współpracując z renomowanymi producentami z jasną wizją. Marka narodziła się wraz ze stworzeniem perfum Gisada Uomo i Gisada Donna. Dziś znana jest z nowoczesnej elegancji połączonej ze szwajcarską jakością i wysokimi standardami produkcji, o czym świadczy chociażby o wiele większa niż zwykle zawartość olejku zapachowego w perfumach Gisady. Najnowsze kompozycje Ambassador Men, Ambassador Intense oraz Ambassadora to propozycje dla osób, które szukają trwałych i wyrazistych doznań zapachowych. 

 

AMBASSADOR MEN 

Wysokiej jakości, luksusowy zapach dla mężczyzn ceniących klasykę, elegancję i ponadczasowość. To świeża i bardzo żywa propozycja od Gisady. Harmonijne połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że ​​zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje - zarówno na dzień i wieczór. Zapewnia intensywne i długotrwałe doznania, utrzymując się przez cały dzień. Ambassador Men to popularny wybór wśród mężczyzn, którzy chcą wyrazić się poprzez swój zapach. 

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: zielona mandarynka, jabłko, kardamon, fiołek
  • NUTY SERCA: lawenda, czarny pieprz, piwonia, paczula, mango
  • NUTY BAZY: wetyweria, ambra, wanilia, mech, drzewo tekowe

 

AMBASSADOR INTENSE - nowość 

„Intensywna miłość trwa wiecznie”!

Zapach ten skierowany jest do mężczyzn pragnących uosabiać pewność siebie i poczucie stylu, a jego twarzą został włoski piosenkarz i aktor Michele Morrone, znany między innymi z popularnego filmu „365 dni”. Ambassador Intense to nowa interpretacja znanego z ponadczasowej elegancji zapachu Ambassador Men, który w tym wydaniu stał się jeszcze bardziej intensywny. Klasyczną wersję uzupełniono ciepłymi, orientalnymi nutami. Propozycja łączy w sobie między innymi świeżość grejpfruta, różowego pieprzu i kardamonu, a także zmysłowe aromaty maliny i cynamonu z głębokimi, korzennymi esencjami wanilii i paczuli. Nadaje się do różnych sytuacji, w dzień i wieczorem. 

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: bergamotka, mandarynka, grejpfrut, absolut lawendy, kardamon gwatemalski, różowy pieprz, żywica elemi, ekstrakt z imbiru, ekstrakt CO2 kadzidłowy, gałka muszkatołowa, lukrecja, akord ozonowy
  • NUTY SERCA: malina, karmel, frezja, egipski geranium, jaśmin, orchidea, goździk, cynamon, heliotrop
  • NUTY BAZY: fasolka tonka, wanilia, skóra, paczula, wetyweria Haiti, drzewo kaszmirowe, bursztyn, labdanum, mech dębowy, piżmo

 

AMBASSADORA

To wyrafinowana, elegancka i zmysłowa propozycja dla kobiet lubiących wyraziste zapachy. Owocowa słodycz mandarynek, jagód i delikatnego jaśminu spotyka się z ciepłymi i miękkimi nutami wanilii, piżma i drzewa sandałowego, a także wyrafinowaną szczyptą różowego pieprzu. Połączenie nut owocowych, kwiatowych, korzennych i ciepłych sprawia, że ​​zapach ten jest uniwersalny i odpowiedni na różne okazje.

Kompozycja: 

  • NUTY GŁOWY: mandarynka, różowy pieprz, jagoda, liście fiołka
  • NUTY SERCA: kwiat pomarańczy, frezja, jaśmin, drzewo kaszmirowe
  • NUTY BAZY: wetyweria, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo, cukier puder  

 

Więcej na https://gisada.com/ 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Finanse

Polacy chcą jak najszybciej przechodzić na emeryturę i nie chcą na niej pracować. Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej

Tylko 11,6 proc. osób w wieku 50–74 lat, które pobierają emeryturę, nadal pracuje. Choć ten wskaźnik nieco rośnie, to nadal niska jest skłonność do pozostawania aktywnym zawodowo po uzyskaniu uprawnień emerytalnych. Niecałe 19 proc. chciałoby pracować po osiągnięciu wieku emerytalnego. Zdaniem prof. Elżbiety Gołaty z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu konieczne są zachęty do dłuższej aktywności zawodowej, bo na podniesienie wieku emerytalnego nie ma przyzwolenia społeczeństwa.

Podróże

Qczaj: W te wakacje planuję zwiedzić sporą część Stanów Zjednoczonych. Pojadę z siostrą do Yellowstone

W Stanach Zjednoczonych trener zamierza spędzić co najmniej miesiąc. Jak zaznacza, szczególnie marzy o tym, by zobaczyć Park Narodowy Yellowstone – miejsce, które zafascynowało go po obejrzeniu popularnego serialu. Qczaj planuje też zabrać mamę na wycieczkę samochodową po atrakcyjnych trasach USA. Pielęgnowanie relacji rodzinnych jest dla niego niezwykle ważne, dlatego chce efektywnie spędzić czas z bliskimi tak, by po wakacjach pozostały im miłe wspomnienia.