„URODA PEŁNA SŁOŃCA” W DROGERIACH ZIKO DERMO. OFERTA DERMOKOSMETYKÓW Z FILTRAMI
Niebawem przywitamy lato, ale już teraz słońce świeci coraz mocniej i należy chronić skórę przed negatywnym promieniowaniem UV. Dlatego Ziko Dermo wprowadziło ofertę „Uroda pełna słońca”, w której znalazły się produkty do pielęgnacji ciała i twarzy z filtrami ochronnymi nawet do SPF 50+. Klienci mogą zaopatrzyć się w preparaty od najlepszych polskich i światowych marek dermokosmetycznych, w bardzo atrakcyjnych cenach, z rabatami nawet do -20%.
Długotrwała ekspozycja na promieniowanie UV może prowadzić do powstania wielu schorzeń. Skóra, nieodpowiednio chroniona przed słońcem, jest przesuszona, o niejednolitym kolorycie, szybciej traci jędrność oraz pojawiają się na niej liczne bruzdy i zmarszczki. W efekcie, może dojść również do zaostrzeń objawów dermatoz, takich jak np. trądzik pospolity, czy różowaty. Zatem, przygotowując się na kontakt ze słońcem, pamiętajmy, by przede wszystkim przygotować na nie skórę i dlatego chrońmy ją, używając odpowiednich i dobrych preparatów z filtrami. – mówi Magdalena Wieliczko, Kosmetolog, Specjalista ds. dermokosmetyków w Ziko Dermo.
W ramach akcji „Uroda pełna słońca” zarówno w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej zikodermo.pl można znaleźć produkty z filtrami ochronnymi takich marek jak: La Roche-Posay seria Anthelios, Pharmaceris seria S, Lierac seria Sunissime, Nuxe seria Sun, Bioderma seria Photoderm, Iwostin seria Solecrin i więcej. Dzięki różnorodnym konsystencjom preparatów i sposobom ich aplikacji, klient może dopasować odpowiedni kosmetyk do swoich upodobań - czy jest to krem, balsam, mleczko, spray czy sztyft.
Warto wyróżnić promocję od firmy Lierac, w której kupując dowolny produkt z serii Sunissime w prezencie można otrzymać sztyft Sunsimme do skóry wokół oczu SPF 50. Również marka Nuxe oferuje ciekawe zestawy z serii Sun np. z kremem do opalania twarzy SPF50 i balsamem do ciała po opalaniu. Jeśli jesteśmy posiadaczami skóry problematycznej możemy sięgnąć po filtry od marki Pharmaceris - krem do cery naczynkowej Capilar Protect SPF 50 oraz do trądzikowej Medi Acne Protect 50 o formule żelowej.
Często jadąc na wycieczkę lub spacerując po mieście potrzebujemy małych wersji kieszonkowych, które łatwo włożymy do torebki lub spodni. Dlatego takie marki jak Avene, czy Mustela wyszły naprzeciw klientom i przygotowały popularne wersje swoich filtrów w niewielkich opakowaniach lub przekształciły je w formę wygodnego do użycia sztyftu.
A które kosmetyki z filtrami najlepiej zastosować u dzieci?
W Ziko Dermo klientki znajdą bogatą ofertę marki Dermedic, która oferuje całą serię preparatów chroniących przed silnym promieniowaniem, w tym mleczko ochronne dla dzieci od 1 miesiąca życia z prekursorem witaminy D3, który jest produkowany w naszym organizmie i ulega przekształceniu do witaminy D3 pod wpływem światła. Z kolei wśród preparatów marki Avene na uwagę zasługuje zestaw: ochronny spray dla dzieci SPF 50+ + woda termalna.
Beata Orlicka, Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Dermokosmetyków w Ziko Dermo przypomina: Każdy produkt z filtrem jest dobry pod warunkiem, że znajduje się na naszej skórze w odpowiedniej ilości. Korzystajmy zatem z dobrodziejstw nauki i kosmetologii, aby jak najdłużej cieszyć się piękną i zdrową skórą”.
Pełna lista produktów objętych promocją „Uroda pełna słońca” dostępna jest w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo oraz w drogerii internetowej https://www.zikodermo.pl/

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.