Komunikaty PR

Wejdź do świata wspomnień z kolekcją REPLICA od Maison Margiela

2022-07-05  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania 06 ( 0.03 MB )

Marka Maison Margiela od lat znana jest ze swoich oryginalnych
i ponadczasowych kreacji. Takie są też zapachy z linii REPLICA inspirowane kolekcją odzieży i dodatków marki. Wyjątkowy POP UP, jaki 21 czerwca pojawił się w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia, otwiera konsumentom drzwi do świata ich niepowtarzalnych perfum. W specjalnie przygotowanych strefach zostały bowiem zaprezentowane cztery wody toaletowe z kolekcji REPLICA wraz z otoczeniem, które stało się inspiracją do ich stworzenia.

Zatrzymując chwilę

Marka Maison Margiela założona w 1988 roku w Paryżu przez belgijskiego projektanta Martina Margielę to kolekcje ubrań, akcesoriów i zapachów, które zacierają granice między płciami, rekonstruują i redefiniują modę oraz mają swój własny sposób
na Haute Couture. Pomysłem na samą kolekcję wód toaletowych REPLICA była nierozerwalna więź zapachu ze wspomnieniami. Nazwa, zatem nawiązuje właśnie
do swoistej repliki wrażeń węchowych, które przemawiają do naszej świadomości, odzwierciedlając nasze osobiste doświadczenia, pozytywne emocje, miejsca, ludzi, czy też wydarzenia. W procesie ich tworzenia istotnym elementem były inspiracje sensoryczne: powietrze po letnim deszczu, spacer po plaży, czy też pobudka w świeżej pościeli. Dlatego też wody toaletowe REPLICA kojarzą się z chwilami
– czasem ulotnymi, a czasem takimi, które wielokrotnie przywołujemy i kolekcjonujemy w pamięci. Jest to więc świat niezwykły, dostarczający pozytywnych doznań i emocji za każdym razem, gdy otworzymy swój ulubiony zapach. 

Przeżyj to sam

Maison Margiela postanowiło iść o krok dalej i zapewnić konsumentom możliwość wejścia w swój świat w sposób namacalny i fizyczny. W Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie stanął POP UP – niecodzienna strefa podzielona na cztery części.
Każda z nich dedykowana jest jednemu z zapachów z kolekcji REPLICA. Klienci będą mieli okazję zapoznać się z klimatem marki i otoczeniem, które zainspirowało twórców do stworzenia właśnie tego jednego, konkretnego zapachu. POP UP dostępny będzie na parterze Centrum Handlowego Westfiled Arkadia w terminie od 21 czerwca do 5 lipca 2022 roku. 

Cztery zapachy – cztery uchwycone momenty

Inspiracją do stworzenia czterech, wyjątkowych stref były następujące zapachy
z kolekcji REPLICA: Beach Walk, Lazy Sunday Morning, By the Fireplace oraz Jazz Club. Pierwszy z nich – Beach Walk, dzięki połączeniu cytryny i różowego pieprzu z zapachem mleka kokosowego, piżma i heliotropu, jest swoistą pocztówką wakacyjną ze słonecznych spacerów po plaży. Niezwykle świeży, letni i energetyczny. Lazy Sunday Morning przywołuje na myśl miękkość bawełnianej pościeli i długich niedzielnych poranków, za sprawą niezwykle delikatnych nut skomponowanych z połączenia m.in. konwalii, paczuli oraz piżma. Kolejna woda toaletowa – By the Fireplace – otula i daje wrażenie przytulności, dzięki oryginalnej kompozycji dymnego drewna i grillowanych kasztanów. W ostatniej strefie, w której prym wiedzie woda toaletowa Jazz Club, poczujemy klimat nowojorskich klubów jazzowych. W zapachu wyczuwalne są bowiem nuty rumu, pomarańczy, wetywerii i liści tytoniu, które dają efekt orientalny, słodki, a wręcz upojny.

Wszystkie wody toaletowe od Maison Margiela czarują nie tylko zapachem, ale także wyjątkowym opakowaniem. Flakon inspirowany jest klasycznymi słojami aptecznymi, a każda z wód identyfikowana jest poprzez bawełnianą metkę podobną do tej używanej w linii odzieżowej Maison Margiela. Zapachy dostępne są w trzech formatach: sygnowanej butelki o pojemności 100 ml, wyrafinowanej fiolce
o pojemności 30 ml oraz 10 ml butelce Memories On The Go, którą można mieć zawsze przy sobie. 

Zapachy Masion Margiela dostępne są w wybranych perfumeriach Notino, Sephora i Douglas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.