Komunikaty PR

Wejdź do świata wspomnień z kolekcją REPLICA od Maison Margiela

2022-07-05  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania 06 ( 0.03 MB )

Marka Maison Margiela od lat znana jest ze swoich oryginalnych
i ponadczasowych kreacji. Takie są też zapachy z linii REPLICA inspirowane kolekcją odzieży i dodatków marki. Wyjątkowy POP UP, jaki 21 czerwca pojawił się w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia, otwiera konsumentom drzwi do świata ich niepowtarzalnych perfum. W specjalnie przygotowanych strefach zostały bowiem zaprezentowane cztery wody toaletowe z kolekcji REPLICA wraz z otoczeniem, które stało się inspiracją do ich stworzenia.

Zatrzymując chwilę

Marka Maison Margiela założona w 1988 roku w Paryżu przez belgijskiego projektanta Martina Margielę to kolekcje ubrań, akcesoriów i zapachów, które zacierają granice między płciami, rekonstruują i redefiniują modę oraz mają swój własny sposób
na Haute Couture. Pomysłem na samą kolekcję wód toaletowych REPLICA była nierozerwalna więź zapachu ze wspomnieniami. Nazwa, zatem nawiązuje właśnie
do swoistej repliki wrażeń węchowych, które przemawiają do naszej świadomości, odzwierciedlając nasze osobiste doświadczenia, pozytywne emocje, miejsca, ludzi, czy też wydarzenia. W procesie ich tworzenia istotnym elementem były inspiracje sensoryczne: powietrze po letnim deszczu, spacer po plaży, czy też pobudka w świeżej pościeli. Dlatego też wody toaletowe REPLICA kojarzą się z chwilami
– czasem ulotnymi, a czasem takimi, które wielokrotnie przywołujemy i kolekcjonujemy w pamięci. Jest to więc świat niezwykły, dostarczający pozytywnych doznań i emocji za każdym razem, gdy otworzymy swój ulubiony zapach. 

Przeżyj to sam

Maison Margiela postanowiło iść o krok dalej i zapewnić konsumentom możliwość wejścia w swój świat w sposób namacalny i fizyczny. W Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie stanął POP UP – niecodzienna strefa podzielona na cztery części.
Każda z nich dedykowana jest jednemu z zapachów z kolekcji REPLICA. Klienci będą mieli okazję zapoznać się z klimatem marki i otoczeniem, które zainspirowało twórców do stworzenia właśnie tego jednego, konkretnego zapachu. POP UP dostępny będzie na parterze Centrum Handlowego Westfiled Arkadia w terminie od 21 czerwca do 5 lipca 2022 roku. 

Cztery zapachy – cztery uchwycone momenty

Inspiracją do stworzenia czterech, wyjątkowych stref były następujące zapachy
z kolekcji REPLICA: Beach Walk, Lazy Sunday Morning, By the Fireplace oraz Jazz Club. Pierwszy z nich – Beach Walk, dzięki połączeniu cytryny i różowego pieprzu z zapachem mleka kokosowego, piżma i heliotropu, jest swoistą pocztówką wakacyjną ze słonecznych spacerów po plaży. Niezwykle świeży, letni i energetyczny. Lazy Sunday Morning przywołuje na myśl miękkość bawełnianej pościeli i długich niedzielnych poranków, za sprawą niezwykle delikatnych nut skomponowanych z połączenia m.in. konwalii, paczuli oraz piżma. Kolejna woda toaletowa – By the Fireplace – otula i daje wrażenie przytulności, dzięki oryginalnej kompozycji dymnego drewna i grillowanych kasztanów. W ostatniej strefie, w której prym wiedzie woda toaletowa Jazz Club, poczujemy klimat nowojorskich klubów jazzowych. W zapachu wyczuwalne są bowiem nuty rumu, pomarańczy, wetywerii i liści tytoniu, które dają efekt orientalny, słodki, a wręcz upojny.

Wszystkie wody toaletowe od Maison Margiela czarują nie tylko zapachem, ale także wyjątkowym opakowaniem. Flakon inspirowany jest klasycznymi słojami aptecznymi, a każda z wód identyfikowana jest poprzez bawełnianą metkę podobną do tej używanej w linii odzieżowej Maison Margiela. Zapachy dostępne są w trzech formatach: sygnowanej butelki o pojemności 100 ml, wyrafinowanej fiolce
o pojemności 30 ml oraz 10 ml butelce Memories On The Go, którą można mieć zawsze przy sobie. 

Zapachy Masion Margiela dostępne są w wybranych perfumeriach Notino, Sephora i Douglas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.