Wiosenna odłsona Ekocudów w Poznaniu coraz bliżej!
Miłośnicy ekologicznych sposobów pielęgnacji spotkają się w Concordia Design przy ulicy Zwierzynieckiej 3 w Poznaniu. Wydarzenie odbędzie się w dniach 14–15 marca 2020 roku. Wstęp jest bezpłatny.
Ekocuda to pierwsze, organizowane na tak szeroką skalę, targi w Polsce, które skupiają wokół siebie tysiące osób zainteresowanych naturalnymi sposobami pielęgnacji i zdrowym trybem życia. Event odbywa się dwa razy w roku w trzech polskich miastach: w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu. Każda kolejna edycja cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród setek wystawców, jak i wśród odwiedzających, którzy podczas trwania targów mogą zaopatrzyć się w naturalne, organiczne i wegańskie kosmetyki pielęgnacyjne, ale także w naturalne produkty służące do makijażu.
Na wiosennej edycji swoje artykuły zaprezentują nie tylko znane i lubiane polskie firmy, produkujące kosmetyki naturalne, ale również marki zagraniczne, których produkty dostępne są na naszym rodzimym rynku. Targi to niepowtarzalna okazja, by zaopatrzyć się w swoje ulubione ekologiczne artykuły do pielęgnacji i makijażu. Jest to także szansa, by poznać i pokochać nowe, nieznane jeszcze, produkty oraz marki, które na targach pojawiają się po raz pierwszy. Dlatego też wystawcy oferują możliwość dotknięcia, powąchania, wypróbowania i zapoznania się ze składem prezentowanych ekocudów. Jak mówi Zuzanna Mierzejewska – właścicielka marki Ekocuda i pomysłodawczyni targów: – Większość marek dostępnych jest online, a możliwość wypróbowania, powąchania kosmetyków na żywo czy bezpośrednie rozmowy z producentami i właścicielami to ważny benefit. Każda edycja jest inna, producenci starają się zaskoczyć odwiedzających nowymi produktami, także i tym razem możemy się spodziewać kosmetycznych debiutów. Co ważne, podczas targów niektóre marki w trosce o środowisko, dają możliwość uzupełnienia produktów. Ponadto w ubiegłych latach organizatorzy i wystawcy, w ramach upowszechniania filozofii „zero waste”, umożliwili odwiedzającym korzystanie z własnych, wielorazowych opakowań na kosmetyki.
Organizatorzy targów zapraszają wszystkich zainteresowanych naturalnymi sposobami dbania o siebie, tych którzy od ostatniej edycji czekali na możliwość ponownego uczestniczenia w wydarzeniu, ale również tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z życiem w stylu eko.
PATRONI MEDIALNI:
Radio ESKA, Gazeta Wyborcza Poznań, Kobieta.plTrustedCosmetics.pl, Ekologia.pl, Element Żeński, joga-joga.pl, PINK MINK Studio, Natalia Siwiec / Nathsiw, Biokurier.pl, WIZAZ.pl, Polki.pl, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Inspirantka.pl, Ulica ekologiczna, Czytamy etykiety, Wirtualne kosmetyki, Samo Zdrowie, Trendy Art of Living, Stowarzyszenie Kosmetyki Bez Okrucieństwa, Dobra Mama, magazyn E!stilo, V mag, Kliknij w zdrowie, Codzienny Poznań, Nasz Głos Poznański, Dobre Zielsko, Sukces po poznańsku, lepszypoznan.pl, poznews.pl.
___________________________________________________________________________
www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom
www.instagram.com/ekocuda
www.linkedin.com/company/ekocuda.com
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.