Komunikaty PR

Wiosenne targi Ekocuda w wersji online!

2020-04-27  |  15:02
Biuro prasowe

Targi kosmetyków naturalnych online? To możliwe! Udowadniają to Ekocuda, które w weekend 18 – 19 kwietnia br. zaprosiły miłośników naturalnego piękna na Instagram. Inicjatywa ta spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem – udział w targach online wzięły 94 marki oraz tysiące uczestników. Edukacyjny panel trwał aż do 26 kwietnia. Pod hasłem „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” każdego dnia eksperci dzielili się swoją wiedzą z zakresu dbania o siebie ze społecznością Ekocudów.

Panująca epidemia postawiła pod znakiem zapytania większość wydarzeń i targów, które miały odbyć się tej wiosny. Organizatorzy Ekocudów znaleźli jednak rozwiązanie, dzięki któremu miłośnicy naturalnej pielęgnacji mogli spotkać się online.

Cudowna atmosfera, która towarzyszy nam podczas targów Ekocuda przeniosła się w miniony weekend do sieci. Mimo braku spotkań twarzą w twarz, klimat wydarzenia pozostał. – relacjonuje Eliza Bratkowska, założycielka OOROC Candles. Dodaje: – Dziewczyny zadawały pytania i dzieliły się wrażeniami na temat naszych świec sojowych. Westchnienia nad kolejnym obłędnym zapachem zastąpiły komentarze i emotikony. Było merytorycznie, energicznie i wesoło. Strona naszej Manufaktury przeżyła prawdziwe oblężenie. Wspaniale było poczuć się częścią ekocudnej społeczności.

Pomysł okazał się wielkim sukcesem – zarówno dla organizatorów, jak i wystawców. Wykorzystanie wyłącznie przestrzeni Instagrama do działań przyniosło bardzo pozytywny efekt. Wszystko dzięki wyjątkowo zaangażowanej społeczności Ekocudów.

 

Robienie czegoś po raz pierwszy zawsze jest ryzykowne, ale przy tym bardzo ekscytujące i wzbogacające o nowe doświadczenia. – mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka i organizatorka targów Ekocuda. Dodaje: – Niemalże od 4 lat budujemy środowisko ludzi, dla których ważne są świadome i przyjazne środowisku wybory. Wiedzieliśmy, że wiosennych edycji w Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie, wyczekiwały tysiące wiernych uczestników targów. Dlatego specjalnie z myślą o nich zorganizowaliśmy wydarzenie online. Ilość wystawców oraz odwiedzających potwierdziła, że był to strzał w dziesiątkę!

W tym trudnym dla wszystkich firm czasie, szczególnie ważne jest, by wspierać marki, dla których każdy klient jest obecnie na wagę złota. Stworzenie przez Ekocuda przestrzeni, w której można zaprezentować swoje produkty i podreperować budżet firmy w kryzysie, było wielką pomocą dla każdego z wystawców.

–  Nie opuściliśmy żadnych targów Ekocuda, dlatego bardzo ucieszyła nas propozycja zorganizowania ich online. Odzew klientów na nasze wspólne działania był niesamowity! – mówi Magdalena Polis, Manager ds. marketingu i wsparcia sprzedaży Orientana. - Szeroko informowaliśmy klientów o promocji – zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Klienci bardzo chętnie korzystali z kuponu rabatowego, dostaliśmy też dużo wiadomości z pytaniami o akcję oraz całą masę pozytywnych reakcji. 

Misją targów Ekocuda od początku było także edukowanie społeczności w kwestii świadomych wyborów konsumenckich, mając na uwadze nie tylko ideę eko, ale także zero waste czy cruelty free. Podczas poprzednich edycji uczestnicy mogli brać udział w wykładach, warsztatach i panelach dyskusyjnych. Tym razem edukację przeniesiono również do internetu. Na Instagramie Ekocudów odbył się „Wirtualny tydzień ekocudnego piękna” – w ramach którego obserwujący mogli dowiedzieć się więcej o wystawcach i ich produktach. Dodatkowym wydarzeniem było oddanie profilu Ekocudów w ręce ambasadorki targów – Katarzyny Konopy z PINK MINK Studio, ekspertki w temacie kosmetyków wegańskich i cruelty free.

To jeszcze nie koniec atrakcji, które czekają na miłośników naturalnej pielęgnacji! By być na bieżąco z kolejnymi wydarzeniami, wystarczy śledzić profile Ekocudów w mediach społecznościowych. Warto dołączyć do tej cudownej społeczności, która wspiera się nie tylko w czasie kryzysu.

www.ekocuda.com
www.facebook.com/ekocudacom 
www.instagram.com/ekocuda   

www.linkedin.com/company/ekocuda.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca? Biuro prasowe
2024-07-02 | 11:00

Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca?

Frezarka do paznokci to nieodzowne urządzenie dla każdego, kto pragnie profesjonalnie dbać o swoje paznokcie, zarówno w salonie, jak i w domu. Jeśli jesteś
Uroda Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata
2024-06-27 | 11:00

Kąpielowe SPA w centrum gorącego lata

O czym marzysz podczas gorącego lata? Oczywiście – o orzeźwieniu i chwilach relaksu. Beauty-eksperci wskazują, że duet idealny w upalne dni to relaksująca, chłodna kąpiel i
Uroda Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości
2024-06-27 | 01:00

Wygrana z potem? Innowacje w służbie świeżości

W 2023 r. Polacy przeznaczyli średnio ponad 409 zł na kosmetyki do higieny osobistej – w tym antyperspiranty. Rynek produktów deo prężnie się rozwija: w ciągu najbliższych 3

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.