Komunikaty PR

Wybielające rytuały – poranne i wieczorne self-care z białą perłą®

2021-12-22  |  01:00

Rytuały pielęgnacyjne to czułość i dobry czas dla siebie, w jesienno-zimowe dni sprawiają jeszcze więcej przyjemności niż zwykle. Niezależnie czy masz już swoje poranno-wieczorne tego typu zabiegi, czy jeszcze nie, możesz wypróbować propozycje urodowo-zdrowotną typu self-care od białej perły®. Gwarancja zdrowszego i jaśniejszego dnia z uśmiechem!

Poranne rytuały self-care od tych wieczornych dzieli nie tylko kilkanaście godzin, ale przede wszystkim ich charakter oraz czas, który możemy na nie poświęcić. Rano pomagają się obudzić, nastroić pozytywnie na resztę dnia – w pędzie poranka mamy często nie więcej niż 20 minut na ich wykonanie. Wieczorne są zupełnie inne – spokojnie zmywamy z siebie obowiązki dnia, odpoczywamy i przygotowujemy do snu. Dbając o ciało, troszczymy się o swoje dobre samopoczucie – w końcu self-care to najlepsza droga do self-love.

Z troski o uśmiech

Misją marki biała perła® jest troska o uśmiech. Nie tylko o zdrowy, olśniewający blask, ale także o wszystko, co ten uśmiech wywołuje – dlatego już dziś wnieś do swojej codzienności zestawy wybielających past do zębów. Każda z nich została indywidualnie dopasowana do pory dnia, tak aby towarzyszyć ci zarówno podczas porannych jak i wieczornych rytuałów.

Wśród past znajdziesz na przykład duet coconut & :kurkuma+Q10 – składniki, które doskonale łączą się nie tylko w kuchni, ale też w paście do zębów! Rano zastosuj pastę :coconut, która zawiera w 100% organiczny olej kokosowy z Filipin o działaniu antybakteryjnym z efektem wybielającym. Pasta pomaga utrzymać naturalne pH w jamie ustnej przez 24 godziny po umyciu zębów, chroniąc w ten sposób przed demineralizacją i próchnicą zębów. Wieczorem użyj pasty :kurkuma + Q10, zawierającą kurkumę i koenzym Q10 – regeneruje dziąsła i pomaga zapobiegać stanom zapalnym. Jednocześnie pasta usuwa przebarwienia ze szkliwa zębów spowodowane spożywaniem pokarmów barwiących. Duet po prostu doskonały!

Dzięki zestawom wybielającym, dedykowanym różnym typom zębów i dziąseł, możesz indywidualnie dopasować pasty do swoich potrzeb. W szerokiej gamie produktów znajdziesz te, dedykowane dla długotrwałego, świeżego oddechu i regeneracji jamy ustnej, stosowane przy problemach z osłabionymi dziąsłami, a także dla wrażliwych zębów czy dla palaczy.

Rytuały są czymś, do czego przyzwyczajamy się z przyjemnością, a te, które mogą stać się zdrową rutyną, zalecane są jeszcze bardziej. Włącz białą perłę® do swojego codziennego rytuału, a pobudki z uśmiechem na twarzy (bielszym każdego dnia) gwarantowane!

 

Dossier marki:

20 lat temu w Tatrach Wysokich założyciele marki biała perła®, Jan Jurik i jego syn Zlatko, z pomocą specjalistów opracowali pierwszy system pozwalający wybielać zęby w domowym zaciszu. Zestaw wybielający, który był dostępny także w polskich aptekach, okazał się hitem. Dzięki pozytywnym opiniom klientów portfolio marki rozrastało się, poszerzając się o kolejne pasty opracowane i produkowane w Tatrach Wysokich. Naturalne pasty do zębów biała perła® są unikalne dzięki formule opartej na enzymach i wyciągach z ziół, które pozwalają bezpiecznie wybielać zęby. Dla założycieli marki bardzo ważne jest to, aby ich pasty były nie tylko skuteczne, lecz także jak najbardziej naturalne. Każdy z produktów ma także ręcznie wyrabiany smak, stworzony wyłącznie z naturalnych aromatów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

Farmacja

E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

Inwestycje

Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.