Wybielające rytuały – poranne i wieczorne self-care z białą perłą®
Rytuały pielęgnacyjne to czułość i dobry czas dla siebie, w jesienno-zimowe dni sprawiają jeszcze więcej przyjemności niż zwykle. Niezależnie czy masz już swoje poranno-wieczorne tego typu zabiegi, czy jeszcze nie, możesz wypróbować propozycje urodowo-zdrowotną typu self-care od białej perły®. Gwarancja zdrowszego i jaśniejszego dnia z uśmiechem!
Poranne rytuały self-care od tych wieczornych dzieli nie tylko kilkanaście godzin, ale przede wszystkim ich charakter oraz czas, który możemy na nie poświęcić. Rano pomagają się obudzić, nastroić pozytywnie na resztę dnia – w pędzie poranka mamy często nie więcej niż 20 minut na ich wykonanie. Wieczorne są zupełnie inne – spokojnie zmywamy z siebie obowiązki dnia, odpoczywamy i przygotowujemy do snu. Dbając o ciało, troszczymy się o swoje dobre samopoczucie – w końcu self-care to najlepsza droga do self-love.
Z troski o uśmiech
Misją marki biała perła® jest troska o uśmiech. Nie tylko o zdrowy, olśniewający blask, ale także o wszystko, co ten uśmiech wywołuje – dlatego już dziś wnieś do swojej codzienności zestawy wybielających past do zębów. Każda z nich została indywidualnie dopasowana do pory dnia, tak aby towarzyszyć ci zarówno podczas porannych jak i wieczornych rytuałów.
Wśród past znajdziesz na przykład duet coconut & :kurkuma+Q10 – składniki, które doskonale łączą się nie tylko w kuchni, ale też w paście do zębów! Rano zastosuj pastę :coconut, która zawiera w 100% organiczny olej kokosowy z Filipin o działaniu antybakteryjnym z efektem wybielającym. Pasta pomaga utrzymać naturalne pH w jamie ustnej przez 24 godziny po umyciu zębów, chroniąc w ten sposób przed demineralizacją i próchnicą zębów. Wieczorem użyj pasty :kurkuma + Q10, zawierającą kurkumę i koenzym Q10 – regeneruje dziąsła i pomaga zapobiegać stanom zapalnym. Jednocześnie pasta usuwa przebarwienia ze szkliwa zębów spowodowane spożywaniem pokarmów barwiących. Duet po prostu doskonały!
Dzięki zestawom wybielającym, dedykowanym różnym typom zębów i dziąseł, możesz indywidualnie dopasować pasty do swoich potrzeb. W szerokiej gamie produktów znajdziesz te, dedykowane dla długotrwałego, świeżego oddechu i regeneracji jamy ustnej, stosowane przy problemach z osłabionymi dziąsłami, a także dla wrażliwych zębów czy dla palaczy.
Rytuały są czymś, do czego przyzwyczajamy się z przyjemnością, a te, które mogą stać się zdrową rutyną, zalecane są jeszcze bardziej. Włącz białą perłę® do swojego codziennego rytuału, a pobudki z uśmiechem na twarzy (bielszym każdego dnia) gwarantowane!
Dossier marki:
20 lat temu w Tatrach Wysokich założyciele marki biała perła®, Jan Jurik i jego syn Zlatko, z pomocą specjalistów opracowali pierwszy system pozwalający wybielać zęby w domowym zaciszu. Zestaw wybielający, który był dostępny także w polskich aptekach, okazał się hitem. Dzięki pozytywnym opiniom klientów portfolio marki rozrastało się, poszerzając się o kolejne pasty opracowane i produkowane w Tatrach Wysokich. Naturalne pasty do zębów biała perła® są unikalne dzięki formule opartej na enzymach i wyciągach z ziół, które pozwalają bezpiecznie wybielać zęby. Dla założycieli marki bardzo ważne jest to, aby ich pasty były nie tylko skuteczne, lecz także jak najbardziej naturalne. Każdy z produktów ma także ręcznie wyrabiany smak, stworzony wyłącznie z naturalnych aromatów.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.