Komunikaty PR

Wyrusz w nieznaną podróż z perfumami Far Away Beyond

2021-12-08  |  13:00
Biuro prasowe

Far Away to najchętniej wybierana linia zapachów w ofercie Avon. Co minutę na świecie marka sprzedaje 27 flakonów. Kolekcja właśnie poszerzyła się o nowy, wyjątkowy wariant o nazwie Beyond. To pierwsze tak intensywne i skoncentrowane perfumy w tej linii oraz pierwszy produkt, w którego składzie można znaleźć… wanilię z upcyklingu.

Woda toaletowa, woda perfumowana, perfumy – czym tak naprawdę różnią się od siebie? Odpowiedź jest prosta – stężeniem olejków zapachowych. Podczas gdy w wodzie toaletowej wynosi ono 6–12%, w perfumach stanowi ponad 16%, co wpływa na intensywność zapachu i jego trwałość. Far Away Beyond to pierwsze w tej linii skoncentrowane perfumy o wyrazistym zapachu, które będą Ci towarzyszyły przez cały dzień.

Daleka podróż w nieznane

Głównym składnikiem tej kompozycji jest wanilia, ale twórcy perfum Far Away Beyond definiują ją na nowo. Zawarty w nich ekstrakt wytwarzany jest z ziaren wanilii z Madagaskaru, które zostały pozyskane w zrównoważony i etyczny sposób we współpracy z lokalnymi społecznościami. Co więcej powstaje on w procesie upcyklingu, który polega na wykorzystaniu ziaren wanilii w większym stopniu, także tych części, które zazwyczaj byłyby odrzucone. Innowacyjny proces podwójnej destylacji wydobył z nich zupełnie inną, zmysłową, dymną i lekko drzewną nutę, której nigdy wcześniej nie wykorzystywano w zapachach, aż do teraz. Dopełnienie tej wyjątkowej kompozycji stanowią nuty jaśminu, soczystej gruszki oraz drzewa sandałowego. Całość tworzy zachwycająco urzekający, intensywny zapach o niezwykłej trwałości, którym aż chcesz się otulić.

Twórcy perfum Far Away Beyond odbyli długą drogę do odkrycia nowego oblicza znanego i od wieków wykorzystywanego w perfumiarstwie składnika. Efektem ich pracy jest niepowtarzalny zapach, który zabierze Cię w niezwykłą podróż, nie tylko do rozgrzanej słońcem i pachnącej wanilią krainy, ale również w głąb siebie, by móc odkryć to, co nieodkryte i drzemie w Tobie od zawsze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.