Wyrusz w nieznaną podróż z perfumami Far Away Beyond
Far Away to najchętniej wybierana linia zapachów w ofercie Avon. Co minutę na świecie marka sprzedaje 27 flakonów. Kolekcja właśnie poszerzyła się o nowy, wyjątkowy wariant o nazwie Beyond. To pierwsze tak intensywne i skoncentrowane perfumy w tej linii oraz pierwszy produkt, w którego składzie można znaleźć… wanilię z upcyklingu.
Woda toaletowa, woda perfumowana, perfumy – czym tak naprawdę różnią się od siebie? Odpowiedź jest prosta – stężeniem olejków zapachowych. Podczas gdy w wodzie toaletowej wynosi ono 6–12%, w perfumach stanowi ponad 16%, co wpływa na intensywność zapachu i jego trwałość. Far Away Beyond to pierwsze w tej linii skoncentrowane perfumy o wyrazistym zapachu, które będą Ci towarzyszyły przez cały dzień.
Daleka podróż w nieznane
Głównym składnikiem tej kompozycji jest wanilia, ale twórcy perfum Far Away Beyond definiują ją na nowo. Zawarty w nich ekstrakt wytwarzany jest z ziaren wanilii z Madagaskaru, które zostały pozyskane w zrównoważony i etyczny sposób we współpracy z lokalnymi społecznościami. Co więcej powstaje on w procesie upcyklingu, który polega na wykorzystaniu ziaren wanilii w większym stopniu, także tych części, które zazwyczaj byłyby odrzucone. Innowacyjny proces podwójnej destylacji wydobył z nich zupełnie inną, zmysłową, dymną i lekko drzewną nutę, której nigdy wcześniej nie wykorzystywano w zapachach, aż do teraz. Dopełnienie tej wyjątkowej kompozycji stanowią nuty jaśminu, soczystej gruszki oraz drzewa sandałowego. Całość tworzy zachwycająco urzekający, intensywny zapach o niezwykłej trwałości, którym aż chcesz się otulić.
Twórcy perfum Far Away Beyond odbyli długą drogę do odkrycia nowego oblicza znanego i od wieków wykorzystywanego w perfumiarstwie składnika. Efektem ich pracy jest niepowtarzalny zapach, który zabierze Cię w niezwykłą podróż, nie tylko do rozgrzanej słońcem i pachnącej wanilią krainy, ale również w głąb siebie, by móc odkryć to, co nieodkryte i drzemie w Tobie od zawsze.

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.