Komunikaty PR

Yolyn: nowa marka kosmetyków, której energetyczność podbije serca Polek

2022-08-23  |  11:00
Biuro prasowe

W sprzedaży pojawiła się nowa, polska marka Yolyn, w której portfolio znajdziemy wegańskie kosmetyki z naturalnym i bezpiecznym składem. Opakowania z ekologicznym zacięciem, żywymi kolorami, zabawnymi hasłami i wyrazistą komunikacją, zarażają dobrą energią. Yolyn powstała, by inspirować, motywować, bawić i poprawiać samopoczucie klientek.

 

Yolyn stawia na minimalizm: minimalna liczba produktów do uzyskania maksymalnych efektów. Przykuwające uwagę opakowania, nowoczesne formuły i szacunek dla indywidualności każdej kobiety pozwalają odróżnić produkty Yolyn na sklepowych półkach. Kosmetyczny debiutant stawia na naturalny i bezpieczny skład oraz ponadczasowy przekaz: Love Yourself First. Energia, którą marka wnosi w branżę kosmetyczną, na pewno nie pozostanie bez echa. 

 

Marka łączy w sobie kluczowe trendy takie jak naturalny skład, zrównoważony rozwój i zero waste. Stawia na ekorozwój i promowanie proekologicznych działań swoich klientek. “Wiem, jak ważne jest działanie na rzecz środowiska. Dlatego też zachęcam klientki do podarowania naszym opakowaniom drugiego życia. Od początku były one projektowane z myślą o tym, by nie trafiły do kosza, a pozostały w obiegu” - mówi o sobie Yolyn w oficjalnych kanałach marki. 

Produkty Yolyn mają nie tylko zadbać o skórę, ale też uszczęśliwić i wywołać uśmiech. Celem jest aktywizacja kobiet, inspirowanie ich do działania, odkrywania i pokochania siebie. Już dziś pierwsze kosmetyki trafiają na sklepowe półki. Główna kampania oraz flagowa linia pielęgnacyjna z fermentem Greenbiotic startuje jesienią.

 

Zaplanowana strategia komunikacji skupiona wokół działań marketingu 360 stopni, stawia przede wszystkim na współprace z influencerami, działania w social mediach, public relations oraz niestandardowe akcje promocyjne. 

 

Właścicielem marki Yolyn, jak również Dermofuture jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Efekty prac marek z grupy Tenex zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami, m.in. Qltowy Kosmetyk, Kobieca Marka Roku czy Perła Rynku Kosmetycznego.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.