Yolyn: nowa marka kosmetyków, której energetyczność podbije serca Polek
W sprzedaży pojawiła się nowa, polska marka Yolyn, w której portfolio znajdziemy wegańskie kosmetyki z naturalnym i bezpiecznym składem. Opakowania z ekologicznym zacięciem, żywymi kolorami, zabawnymi hasłami i wyrazistą komunikacją, zarażają dobrą energią. Yolyn powstała, by inspirować, motywować, bawić i poprawiać samopoczucie klientek.
Yolyn stawia na minimalizm: minimalna liczba produktów do uzyskania maksymalnych efektów. Przykuwające uwagę opakowania, nowoczesne formuły i szacunek dla indywidualności każdej kobiety pozwalają odróżnić produkty Yolyn na sklepowych półkach. Kosmetyczny debiutant stawia na naturalny i bezpieczny skład oraz ponadczasowy przekaz: Love Yourself First. Energia, którą marka wnosi w branżę kosmetyczną, na pewno nie pozostanie bez echa.
Marka łączy w sobie kluczowe trendy takie jak naturalny skład, zrównoważony rozwój i zero waste. Stawia na ekorozwój i promowanie proekologicznych działań swoich klientek. “Wiem, jak ważne jest działanie na rzecz środowiska. Dlatego też zachęcam klientki do podarowania naszym opakowaniom drugiego życia. Od początku były one projektowane z myślą o tym, by nie trafiły do kosza, a pozostały w obiegu” - mówi o sobie Yolyn w oficjalnych kanałach marki.
Produkty Yolyn mają nie tylko zadbać o skórę, ale też uszczęśliwić i wywołać uśmiech. Celem jest aktywizacja kobiet, inspirowanie ich do działania, odkrywania i pokochania siebie. Już dziś pierwsze kosmetyki trafiają na sklepowe półki. Główna kampania oraz flagowa linia pielęgnacyjna z fermentem Greenbiotic startuje jesienią.
Zaplanowana strategia komunikacji skupiona wokół działań marketingu 360 stopni, stawia przede wszystkim na współprace z influencerami, działania w social mediach, public relations oraz niestandardowe akcje promocyjne.
Właścicielem marki Yolyn, jak również Dermofuture jest Tenex, wiodący producent i dystrybutor kosmetyków, który funkcjonuje na polskim rynku od ponad 30 lat. Efekty prac marek z grupy Tenex zostały wyróżnione prestiżowymi nagrodami, m.in. Qltowy Kosmetyk, Kobieca Marka Roku czy Perła Rynku Kosmetycznego.
![Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_463281159,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
![Co warto wiedzieć o bakuchiolu?](/files/_uploaded/glownekonf_709841252,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
![Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca?](/files/708928260/adobestock-207911925,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Frezarka do paznokci – inwestycja, która się opłaca?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.