Komunikaty PR

Your KAYA i lekko otwierają wspólny butik

2023-01-24  |  17:00
Biuro prasowe

„Akceptacja. Pielgnacja. Relaksacja”. To hasło widnieje na oknie butiku przy Mokotowskiej 28 – miejscu, w którym przeplatają się filozofie dwóch polskich marek, Your KAYA i lekko. Jest to przestrzeń wyjtkowa, z bogatą ofertą produktów, wietnym klimatem i jeszcze lepszą dewiz: pokochaj swoje ciało, a bdzie Ci o niebo lej.

Your KAYA to uznani specjaliści od naturalnej pielęgnacji ciała, w tym okolic intymnych, oraz ekologicznej menstruacji – w ich sklepie online znaleźć można kosmetyki dedykowane wraliwej skórze oraz stuprocentowo bawełniane, certyfikowane rodki menstruacyjne. Marka lekko wsławiła się wysokiej jakości olejkami CBD i produktami odprężajcymi, takimi jak pachnące kule do kąpieli czy żelki łagodzące objawy PMS.

Ich niewątpliwa kompatybilność zaowocowała otwarciem pierwszego łączonego butiku Your KAYA i lekko:

– Nie jest to przypadkowa współpraca. Dostrzeglimy, e razem jestemy w stanie zaoferować klientkom coś naprawdę niepowtarzalnego – opowiada Magda Mach, Brand Managerka w Your KAYA – Dosłownie każda osoba wchodząca do butiku poczuje się w pełni zaopiekowana. Znajdzie u nas nie tylko organiczne podpaski i olejki CBD, ale także kadzidła prosto z Bali, wegaskie wiece, konopny olejek intymny, peeling do okolic bikini, a nawet profesjonalne kosmetyki do twarzy.

Obie marki wierzą, że nowe miejsce na mapie Warszawy wzbudzi entuzjazm wśród ich stałych obserwatorów_ek, ale również nowych osób, które nie miały jeszcze z nimi styczności:

– Już dziś zapraszamy do butiku każdego, kto lubi lekko żyć – zachęca Mariusz Mac, założyciel lekko. – Jest wiele klientów, którzy cenią sobie dotykanie, wchanie, dowiadczanie produktu na ywo, dlatego wszystkie nasze produkty oraz cała standardowa oferta Your KAYA znajdują się na półkach. Nic, tylko wpadać i próbować!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Pielęgnacja anti-aging - przygotuj skórę na pierwsze promienie słońca Biuro prasowe
2023-02-02 | 01:00

Pielęgnacja anti-aging - przygotuj skórę na pierwsze promienie słońca

Wraz z upływem wieku nasza skóra traci coraz więcej kolagenu, co skutkuje powstawaniem zmarszczek, utratą jej jędrności i elastyczności. Innym „wrogiem młodości” okazuje
Uroda Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów.
2023-01-28 | 09:00

Objętość, elastyczność i zdrowy wygląd. 3 wyzwania dla delikatnych włosów.

Pielęgnacja i stylizacja włosów cienkich, delikatnych lub pozbawionych objętości to prawdziwe wyzwanie. Eksperci wskazują na perfekcyjne działanie protein, keratyny i wyciągów
Uroda Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi. Na narty z cerą wrażliwą.
2023-01-26 | 10:00

Kosmetyczka na zimowy wyjazd – kosmetolog radzi. Na narty z cerą wrażliwą.

Szusowanie po ośnieżonych stokach lub dalekie wycieczki po bezdrożach. Piękne krajobrazy i inspirujące przygody. Kochamy ferie! Zanim jednak oddamy się zimowemu relaksowi, musimy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Moda

Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne

Na pokazach największych marek królują obecnie garnitury, oversizowe marynarki, spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką oraz buty na koturnach. Wśród trendów dedykowanych na najbliższe miesiące są również sukienki i bluzki – koniecznie ozdobione falbankami, koronkami, kwiatami 3D i bufkami. Ze zdwojoną siłą do łask powracają ażury, elementy przezroczyste i frędzle. Absolutnym must have sezonu wiosna/lato 2023 będą ubrania w najmodniejszym obecnie kolorze – viva magenta. To połączenie czerwieni i różu, które przyciąga uwagę, dodaje energii i doskonale sprawdza się w przypadku różnych elementów garderoby.

Transport

Inflacja nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem. Szukają atrakcyjnych ofert, ale niekoniecznie najtańszych

Inflacja dotyka także branżę turystyczną – w ubiegłym roku odnotowano wzrost cen paliwa lotniczego, w wielu krajach rosły też koszty żywności i noclegów, co przełożyło się na wyższe ceny wycieczek, biletów lotniczych i rezerwacji. I choć to może wpływać na częstotliwość wyjazdów, nie oznacza to, że Polacy rezygnują z wypoczynku za granicą czy wybierają wyłącznie najtańsze oferty. – Polacy wolą wydawać pieniądze na podróże, które dają wspomnienia, niż na rzeczy, które zostają z nami na krótszy czas – mówi Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy eSky.pl.

Seriale

Joanna Jabłczyńska: Rozpoczynając przygodę z serialem „Na Wspólnej”, postawiłabym wszystkie pieniądze na to, że nie będzie on trwał dłużej niż pięć lat. Nikt się nie spodziewał takiej popularności tej produkcji

Aktorka przyznaje, że plan „Na Wspólnej” traktuje jak swój drugi dom. Nie tylko dlatego, że spędza tam dużo czasu, ale także ze względu na rodzinną atmosferę, jaka panuje wśród kolegów po fachu i członków ekipy. Rolę w tym serialu Joanna Jabłczyńska dostała w wieku 17 lat. Z perspektywy dwóch dekad odczuwa satysfakcję, bo ta produkcja nie tylko pozwoliła jej doskonalić warsztat aktorski u boku mistrzów w tej dziedzinie, ale również przyniosła jej dużą popularność, co przełożyło się na kolejne propozycje zawodowe.