Zagraj w uwodzenie z nowymi perfumami dla niej i dla niego
78% kobiet na całym świecie przyznaje, że perfumy partnera wpływają na jego atrakcyjność2. Dlatego teraz, z okazji walentynek, ta najlepiej sprzedająca się marka zapachowa na świecie3 przedstawia nowy zapach, który pomoże podsycić falę pożądania w miłosnej grze.
„Game” to kolejny duet zapachów dla Niej i dla Niego w kolekcji Attraction. Kompozycja została opracowana we współpracy z renomowanym światowym domem perfumiarskim Firmenich. Przy tworzeniu nowego wariantu perfumiarze wykorzystali neuronaukę, by poprzez zapach pobudzić neurony czuciowe. Zawarty w obu wersjach unikalny akord Hypnotic stymuluje umysł i pobudza zmysły, co potwierdziły badania. Po powąchaniu składników perfum Attraction Game, badania fMRI wykazały aktywność mózgu wskazującą na pobudzone uczucie przyjemności u wszystkich badanych osób.
W oparciu o nasze badania wiemy, jak ważną rolę odgrywają zapachy w grze przyciągania. Ponieważ 69% kobiet potwierdziło, że nieodpowiedni wybór perfum może stłumić romantyczną iskrę4, postanowiliśmy stworzyć zapach, który będzie wpływał na pożądanie. Używając składników, które pobudzają zmysły oraz wykorzystując wiedzę z zakresu neuronauki, stworzyliśmy kompozycję, która rozpala falę pożądania bardziej niż jakikolwiek inny afrodyzjak - mówi Gina Ghura, Avon Global Head of Fragrance.
Kompozycja Attraction Game dla Niej to połączenie świeżości owoców i pikantności różowego pieprzu, które następnie przechodzi w uzależniające akcenty gorzkiej czekolady i akordu Hypnotic, by na końcu zostawić za sobą trwały zapach ciepłych nut drewna i ambry. Zapach Attraction Game dla Niego to niezwykle zmysłowa kompozycja o wyraźnie wyczuwalnych drzewnych nutach. W połączeniu z aromatami pikantnego pieprzu i kardamonu oraz akordem Hypnotic tworzą zapach, któremu nie sposób się oprzeć. Oba warianty Attracton Game to długotrwałe perfumy, które działają na zmysły i wzajemne pożądanie godzina po godzinie.
Z okazji premiery nowych perfum Avon przygotował także wyjątkową grę dla par „Attraction Game”, która jest dostępna na Instagramie w sekcji z interaktywnymi filtrami. Po uruchomieniu gry pojawia się pięć szybkich pytań, a każde z nich rozpoczyna się od słów ,,kto z was…?’’. Zadaniem graczy jest wskazanie osoby poprzez ruch głową - by wskazać na partnera po lewej stronie, należy zrobić ruch głową w lewą stronę, natomiast jeśli wskazujemy osobę po prawej stronie, należy przechylić głowę w prawą stronę. Jeżeli odpowiedzi się różnią, kółka wokół twarzy zmieniają kolor na fioletowy i pojawia się napis ,,SZACH” Jeżeli odpowiedzi były ze sobą zgodne, kółko wokół twarzy zmienia się na złoty kolor i pojawia się napis ,,SZACH MAT”. Gotowi na Waszą rundę w miłosnej grze?

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.