Zagraj w uwodzenie z nowymi perfumami dla niej i dla niego
78% kobiet na całym świecie przyznaje, że perfumy partnera wpływają na jego atrakcyjność2. Dlatego teraz, z okazji walentynek, ta najlepiej sprzedająca się marka zapachowa na świecie3 przedstawia nowy zapach, który pomoże podsycić falę pożądania w miłosnej grze.
„Game” to kolejny duet zapachów dla Niej i dla Niego w kolekcji Attraction. Kompozycja została opracowana we współpracy z renomowanym światowym domem perfumiarskim Firmenich. Przy tworzeniu nowego wariantu perfumiarze wykorzystali neuronaukę, by poprzez zapach pobudzić neurony czuciowe. Zawarty w obu wersjach unikalny akord Hypnotic stymuluje umysł i pobudza zmysły, co potwierdziły badania. Po powąchaniu składników perfum Attraction Game, badania fMRI wykazały aktywność mózgu wskazującą na pobudzone uczucie przyjemności u wszystkich badanych osób.
W oparciu o nasze badania wiemy, jak ważną rolę odgrywają zapachy w grze przyciągania. Ponieważ 69% kobiet potwierdziło, że nieodpowiedni wybór perfum może stłumić romantyczną iskrę4, postanowiliśmy stworzyć zapach, który będzie wpływał na pożądanie. Używając składników, które pobudzają zmysły oraz wykorzystując wiedzę z zakresu neuronauki, stworzyliśmy kompozycję, która rozpala falę pożądania bardziej niż jakikolwiek inny afrodyzjak - mówi Gina Ghura, Avon Global Head of Fragrance.
Kompozycja Attraction Game dla Niej to połączenie świeżości owoców i pikantności różowego pieprzu, które następnie przechodzi w uzależniające akcenty gorzkiej czekolady i akordu Hypnotic, by na końcu zostawić za sobą trwały zapach ciepłych nut drewna i ambry. Zapach Attraction Game dla Niego to niezwykle zmysłowa kompozycja o wyraźnie wyczuwalnych drzewnych nutach. W połączeniu z aromatami pikantnego pieprzu i kardamonu oraz akordem Hypnotic tworzą zapach, któremu nie sposób się oprzeć. Oba warianty Attracton Game to długotrwałe perfumy, które działają na zmysły i wzajemne pożądanie godzina po godzinie.
Z okazji premiery nowych perfum Avon przygotował także wyjątkową grę dla par „Attraction Game”, która jest dostępna na Instagramie w sekcji z interaktywnymi filtrami. Po uruchomieniu gry pojawia się pięć szybkich pytań, a każde z nich rozpoczyna się od słów ,,kto z was…?’’. Zadaniem graczy jest wskazanie osoby poprzez ruch głową - by wskazać na partnera po lewej stronie, należy zrobić ruch głową w lewą stronę, natomiast jeśli wskazujemy osobę po prawej stronie, należy przechylić głowę w prawą stronę. Jeżeli odpowiedzi się różnią, kółka wokół twarzy zmieniają kolor na fioletowy i pojawia się napis ,,SZACH” Jeżeli odpowiedzi były ze sobą zgodne, kółko wokół twarzy zmienia się na złoty kolor i pojawia się napis ,,SZACH MAT”. Gotowi na Waszą rundę w miłosnej grze?

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.