Zagraj w uwodzenie z nowymi perfumami dla niej i dla niego
78% kobiet na całym świecie przyznaje, że perfumy partnera wpływają na jego atrakcyjność2. Dlatego teraz, z okazji walentynek, ta najlepiej sprzedająca się marka zapachowa na świecie3 przedstawia nowy zapach, który pomoże podsycić falę pożądania w miłosnej grze.
„Game” to kolejny duet zapachów dla Niej i dla Niego w kolekcji Attraction. Kompozycja została opracowana we współpracy z renomowanym światowym domem perfumiarskim Firmenich. Przy tworzeniu nowego wariantu perfumiarze wykorzystali neuronaukę, by poprzez zapach pobudzić neurony czuciowe. Zawarty w obu wersjach unikalny akord Hypnotic stymuluje umysł i pobudza zmysły, co potwierdziły badania. Po powąchaniu składników perfum Attraction Game, badania fMRI wykazały aktywność mózgu wskazującą na pobudzone uczucie przyjemności u wszystkich badanych osób.
W oparciu o nasze badania wiemy, jak ważną rolę odgrywają zapachy w grze przyciągania. Ponieważ 69% kobiet potwierdziło, że nieodpowiedni wybór perfum może stłumić romantyczną iskrę4, postanowiliśmy stworzyć zapach, który będzie wpływał na pożądanie. Używając składników, które pobudzają zmysły oraz wykorzystując wiedzę z zakresu neuronauki, stworzyliśmy kompozycję, która rozpala falę pożądania bardziej niż jakikolwiek inny afrodyzjak - mówi Gina Ghura, Avon Global Head of Fragrance.
Kompozycja Attraction Game dla Niej to połączenie świeżości owoców i pikantności różowego pieprzu, które następnie przechodzi w uzależniające akcenty gorzkiej czekolady i akordu Hypnotic, by na końcu zostawić za sobą trwały zapach ciepłych nut drewna i ambry. Zapach Attraction Game dla Niego to niezwykle zmysłowa kompozycja o wyraźnie wyczuwalnych drzewnych nutach. W połączeniu z aromatami pikantnego pieprzu i kardamonu oraz akordem Hypnotic tworzą zapach, któremu nie sposób się oprzeć. Oba warianty Attracton Game to długotrwałe perfumy, które działają na zmysły i wzajemne pożądanie godzina po godzinie.
Z okazji premiery nowych perfum Avon przygotował także wyjątkową grę dla par „Attraction Game”, która jest dostępna na Instagramie w sekcji z interaktywnymi filtrami. Po uruchomieniu gry pojawia się pięć szybkich pytań, a każde z nich rozpoczyna się od słów ,,kto z was…?’’. Zadaniem graczy jest wskazanie osoby poprzez ruch głową - by wskazać na partnera po lewej stronie, należy zrobić ruch głową w lewą stronę, natomiast jeśli wskazujemy osobę po prawej stronie, należy przechylić głowę w prawą stronę. Jeżeli odpowiedzi się różnią, kółka wokół twarzy zmieniają kolor na fioletowy i pojawia się napis ,,SZACH” Jeżeli odpowiedzi były ze sobą zgodne, kółko wokół twarzy zmienia się na złoty kolor i pojawia się napis ,,SZACH MAT”. Gotowi na Waszą rundę w miłosnej grze?

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.