ZAKOCHAJ SIĘ W ZIKO DERMO – OFERTA WALENTYNKOWA „PIELĘGNACJA OD SERCA”.
Dzień Świętego Walentego nadchodzi wielkimi krokami. Z tej okazji w Ziko Dermo dajemy możliwość docenienia drugiej połówki poprzez zestawy prezentowe oraz najwyżej jakości dermokosmetyki w walentynkowych cenach. Od 10 do 23 lutego Klienci Ziko Dermo będą mogli wybierać różnorodne produkty do pielęgnacji ciała i włosów z rabatami do -30% od takich marek jak: Vichy, Nuxe, Avene, SVR, Balneokosmetyki, La Roche-Posay i inne.
„Pielęgnacja od serca” to akcja promocyjna przygotowana specjalnie z okazji Dnia Zakochanych. Od 10 lutego w drogeriach Ziko Dermo czekają wyjątkowe oferty zarówno dla Niej, jak i dla Niego. Od kremów do twarzy, przez peelingi i balsamy do ciała, po tworzące romantyczny nastrój naturalne świece zapachowe i do masażu.
Panowie będą mogli sprawić swoim wybrankom pięknie pachnące zestawy pielęgnacyjne np. Nuxe zestaw Bestsellery Huile Prodigieuse z kultowym, suchym olejkiem, kremem do twarzy i balsamem do ust lub od firmy Balneokosmetyki zestaw Aloesowa Kuracja Nawilżająca do Twarzy z kremem, pianką do mycia i olejkiem do demakijażu. Dobrym pomysłem na prezent będą również wyjątkowe zestawy z torebką od firmy Sesderma.
Panie, które uwielbiają rytuał domowego SPA, na pewno ucieszą się z naturalnych babeczek do kąpieli od firmy Bosphaera, pachnących jagodami, malinami, czy peonią. Dodatkiem do relaksującej kąpieli mogą być ręcznie wykonane świece sojowe tego samego producenta.
Na uwagę zasługują wody perfumowane od marki Nuxe w dwóch kompozycjach zapachowych. Pierwsza o zapachu zielonej herbaty, ziół i rabarbaru o nazwie Reve de The, a druga Nuxe Prodigieux o zapachu legendarnego suchego olejku Huile Prodigieuse.
Z kolei Almond Cosmetics przygotował dla Klientów Ziko Dermo wyjątkową promocję na romantyczne wieczory we dwoje. Przy zakupie masła i peelingu tej firmy, świecę do masażu o dowolnym zapachu będzie można otrzymać tylko za 1 grosz.
W ramach akcji „Pielęgnacja od serca” wśród wielu produktów pielęgnacyjnych dla Pań znajdą się także zestawy kosmetyków dla Panów. Marka Vichy przygotowała elegancką kosmetyczkę, w której można zaleźć produkty z serii Structure Force - krem przeciwzmarszczkowy oraz żel pod prysznic do ciała i włosów. Natomiast w zestawie od marki Dermena Men, Panowie znajdą szampon do włosów nadmiernie wypadających, nawilżający krem kojący po goleniu oraz łagodzący żel do mycia twarzy.
Szczegóły dotyczące promocji i rabatów na wybrane kosmetyki, serie oraz marki znajdują się na https://www.zikodermo.pl/walentynki.html

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.