ZAKOCHAJ SIĘ W ZIKO DERMO – OFERTA WALENTYNKOWA „PIELĘGNACJA OD SERCA”.
Dzień Świętego Walentego nadchodzi wielkimi krokami. Z tej okazji w Ziko Dermo dajemy możliwość docenienia drugiej połówki poprzez zestawy prezentowe oraz najwyżej jakości dermokosmetyki w walentynkowych cenach. Od 10 do 23 lutego Klienci Ziko Dermo będą mogli wybierać różnorodne produkty do pielęgnacji ciała i włosów z rabatami do -30% od takich marek jak: Vichy, Nuxe, Avene, SVR, Balneokosmetyki, La Roche-Posay i inne.
„Pielęgnacja od serca” to akcja promocyjna przygotowana specjalnie z okazji Dnia Zakochanych. Od 10 lutego w drogeriach Ziko Dermo czekają wyjątkowe oferty zarówno dla Niej, jak i dla Niego. Od kremów do twarzy, przez peelingi i balsamy do ciała, po tworzące romantyczny nastrój naturalne świece zapachowe i do masażu.
Panowie będą mogli sprawić swoim wybrankom pięknie pachnące zestawy pielęgnacyjne np. Nuxe zestaw Bestsellery Huile Prodigieuse z kultowym, suchym olejkiem, kremem do twarzy i balsamem do ust lub od firmy Balneokosmetyki zestaw Aloesowa Kuracja Nawilżająca do Twarzy z kremem, pianką do mycia i olejkiem do demakijażu. Dobrym pomysłem na prezent będą również wyjątkowe zestawy z torebką od firmy Sesderma.
Panie, które uwielbiają rytuał domowego SPA, na pewno ucieszą się z naturalnych babeczek do kąpieli od firmy Bosphaera, pachnących jagodami, malinami, czy peonią. Dodatkiem do relaksującej kąpieli mogą być ręcznie wykonane świece sojowe tego samego producenta.
Na uwagę zasługują wody perfumowane od marki Nuxe w dwóch kompozycjach zapachowych. Pierwsza o zapachu zielonej herbaty, ziół i rabarbaru o nazwie Reve de The, a druga Nuxe Prodigieux o zapachu legendarnego suchego olejku Huile Prodigieuse.
Z kolei Almond Cosmetics przygotował dla Klientów Ziko Dermo wyjątkową promocję na romantyczne wieczory we dwoje. Przy zakupie masła i peelingu tej firmy, świecę do masażu o dowolnym zapachu będzie można otrzymać tylko za 1 grosz.
W ramach akcji „Pielęgnacja od serca” wśród wielu produktów pielęgnacyjnych dla Pań znajdą się także zestawy kosmetyków dla Panów. Marka Vichy przygotowała elegancką kosmetyczkę, w której można zaleźć produkty z serii Structure Force - krem przeciwzmarszczkowy oraz żel pod prysznic do ciała i włosów. Natomiast w zestawie od marki Dermena Men, Panowie znajdą szampon do włosów nadmiernie wypadających, nawilżający krem kojący po goleniu oraz łagodzący żel do mycia twarzy.
Szczegóły dotyczące promocji i rabatów na wybrane kosmetyki, serie oraz marki znajdują się na https://www.zikodermo.pl/walentynki.html

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.