Zapach tak wyjątkowy jak Ty

Perfumy Eve Privé zostały zaprojektowane tak, by harmonijnie łączyć się ze skórą, podkreślając Twoją osobistą aurę kobiecości i indywidualności. Twórczyni zapachu – Nathalie Lorson – wykorzystała w nich technologię cząsteczki białego piżma (SORBETTOLIDE®), która wchodzi w reakcję ze skórą, tworząc Twój unikalny i niepowtarzalny zapach.
Zaczynając pracę nad nowym zapachem, zawsze szukam inspiracji w ludziach i miejscach. Tworząc Eve Privé, oparłam się na nowej wizji intymności, siły i wyrażania siebie. Chciałam stworzyć zapach, który sprawi, że kobieta poczuje się komfortowo sama ze sobą. Uwielbiam sposób, w jaki te perfumy podkreślają indywidualność każdej kobiety – mówi twórczyni zapachu Nathalie Lorson, Firmenich Master Perfumer.
Kompozycję perfum otwierają świeże i soczyste nuty jabłka i malin. W nutach serca znajdziemy subtelny, a zarazem wyczuwalny aromat płatków jaśminu, przeplecionych ekskluzywnym akordem białego piżma, który stapia się ze skórą. Dopełnieniem kompozycji są nuty słodkiej wanilii i drzewa cedrowego, które wzmacniają długotrwały efekt perfum. Możesz być pewna, że te perfumy będą Cię otulać przez cały dzień.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.