Komunikaty PR

Zdrowy wymiar piękna z kosmetykami trychologicznymi Bionigree

2022-01-21  |  14:00

Wiedza połączona z doświadczeniem, siła naturalnych składników, chęć pomocy i edukacji w zakresie właściwej pielęgnacji – tak w skrócie opisać można założenia polskiej marki, która za pośrednictwem swoim produktów troszczy się o stan włosów i skóry głowy swoich klientów.  

Bionigree powstała w 2015 roku, a jej twórcą jest Ewelina Wysoczańska - trycholog odpowiedzialna także za powołanie Polskiego Stowarzyszenia Trychologicznego. Marka specjalizuje się w produkcji naturalnych kosmetyków do skóry głowy oraz włosów, do stosowania zarówno profilaktycznego, jak i wspomagającego przy leczeniu poważnych dolegliwości skórnych. 

Bionigree to wynik blisko 5-letniego badania rynku kosmetycznego, analizy dostępnych produktów, rozmów z klientami gabinetów trychologicznych oraz chęci stworzenia skutecznych w działaniu kosmetyków do skóry głowy i włosów - tłumaczy założycielka marki, Ewelina Wysoczańska.

Moc czarnej porzeczki

Skład kosmetyków Bionigree oparty jest na naturalnych składnikach aktywnych. Wspólnym komponentem wszystkich produktów marki jest czarna porzeczka. Ten superfood, którego Polska jest czołowym producentem, posiada szereg cennych właściwości leczniczych i prozdrowotnych. Zawiera między innymi ważny dla ludzkiego organizmu kwas GLA, który bardzo korzystnie działa na skórę i włosy. Jego niedobór powoduje osłabienie naturalnej odporności skóry na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych, a także zwiększa ryzyko rozwoju alergii oraz stanów zapalnych. 

Trio do zadań specjalnych

Linia kosmetyków Bionigree składa się z trzech produktów: serum oczyszczającego do skóry głowy, szamponu oraz serum pobudzającego włosy do wzrostu. 

Serum oczyszczające do skóry głowy Bionigree to pierwszy polski produkt kosmetyczny o takim przeznaczeniu, charakteryzujący się najwyższą jakością naturalnych składników o potwierdzonej skuteczności, zawierające dodatek olejku z czarnej porzeczki. Preparat posiada właściwości złuszczające, przeciwłupieżowe i antybakteryjne. Produkt łagodzi podrażnienia skóry głowy, oczyszcza ją z nadmiaru zrogowaciałego naskórka, rozpuszcza łój zalegający w mieszkach włosowych, a także reguluje pracę gruczołów łojowych i ułatwia wchłanianie substancji odżywczych. 

Szampon do włosów Bionigree to kosmetyk trychologiczny o delikatnym działaniu oczyszczającym, przeciwłupieżowym, antybakteryjnym i nawilżającym. Jest przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. Skutecznie usuwa z nich brud, nie niszcząc ich przy tym i nie powodując ich nadmiernego przesuszania. 

Serum pobudzające włosy do wzrostu Bionigree to specjalistyczny preparat, którego działanie przejawia się w uruchomieniu nowego cyklu wzrostu włosów, odpowiednim odżywieniu mieszków włosowych i szybszym włączeniu komórek macierzystych do działania w fazie anagenu, czyli wzrostu włosa. Kosmetyk hamuje wypadanie włosów, a przy regularnym stosowaniu sprawia, że są one gęstsze, grubsze, bardziej błyszczące i na dłużej zachowują swoją żywotność. 

Zakup preparatów Bionigree odbywa się za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej. Marka planuje w przyszłości poszerzenie linii kosmetyków o kolejne produkty, a także sprzedaż swoich produktów w ogólnopolskich sieciach drogeryjnych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.