ŻEL ALOE VERA DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI SKÓRY
ALOE VERA jest żelem bioaktywnym zawierającym wyciąg z aloesu oraz leczniczą wodę mineralną z uzdrowiska Rabka. Ta zajmująca niewiele miejsca tubka posiada szerokie zastosowanie. Żel polecany jest zarówno do codziennej pielęgnacji podrażnionej i wrażliwej skóry, jak również przy oparzeniach termicznych i słonecznych, ukąszeniach owadów, zmianach alergicznych skóry, czy też opryszczce i krwiakach.
ALOE VERA firmy Gorvita to żel oparty na naturalnych składnikach, polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej ze skłonnością do alergii. Zawarty w nim wyciąg z aloesu, stosowany od lat jako naturalny i skuteczny środek pomocy przy problemach skórnych, stymuluje regenerację tkanki skórnej podrażnionej wieloma czynnikami zewnętrznymi.
Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, lecznicza woda mineralna z uzdrowiska Rabka; stanowi ona bogate źródło jodu i kwasu metaborowego, wykazującego działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne. Działanie aloesu i wody leczniczej uzupełniają d-panthenol i alantoina.
ALOE VERA polecany jest do codziennej pielęgnacji skóry, jak i przy zmianach alergicznych skóry.
Sposób użycia: stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia.
Cena: 17zł/pojemn.150ml
Żel ALOE VERA dostępny jest bez recepty w aptekach i sklepach zielarskich na terenie całego kraju.
Producent: GORVITA
Hinduski sposób na piękno: olejowanie włosów – trend, który podbija świat fryzjerstwa
Harmonia i relaks nad Bałtykiem Sea Soul Spa w Sheraton Sopot
MAŚĆ Z KURKUMĄ, NAGIETKIEM I OLEJEM CBD 5%
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.