Komunikaty PR

Zestaw 3 w 1 - dla idealnego konturu

2020-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

Polska marka wegańskich kosmetyków kolorowych, IUNO Cosmetics, prezentuje produkt 3 w 1 do konturowania twarzy. W jednym niewielkim boksie znajduje się rozświetlacz, róż i bronzer, w dwóch mocno napigmentowanych wersjach kolorystycznych: dla cery w tonacji chłodnej oraz ciepłej.  Zestaw do konturowania IUNO Cosmetics jest pierwszym tego typu produktem na polskim rynku całkowicie wegańskim, bez parabenów, z roślinnymi konserwantami oraz certyfikowanymi ekstraktami.

 

Zestaw 3 w 1 to idealne rozwiązanie dla aktywnych i podróżujących kobiet, które mogą go wykorzystać do klasycznego konturowania owalu twarzy, ale mogą też użyć poszczególnych kosmetyków jako cieni do podkreślenia i modelowania kształtu oka.  Marka IUNO Cosmetics wprowadziła na rynek dwa zestawy. Zestaw 01  zawiera bronzer, róż w jasnym pastelowym odcieniu i rozświetlacz w chłodnej tonacji, zaś 02 – to propozycja dla ciepłej karnacji, zawiera również bronzer, róż w odcieniu pudrowym i rozświetlacz w odcieniu szampańskim.

 

Jak profesjonalnie konturować twarz?

 

Celem konturowania jest uwypuklenie naturalnego kształtu twarzy, podkreślenie kości policzkowych i nadanie skórze świeżego kolorytu. Aby osiągnąć ten efekt, po nałożeniu podkładu i pudru,  należy zaaplikować bronzer pod kość jarzmową i delikatnie go rozetrzeć, spokojnymi ruchami pędzla. Następnie nad bronzer, na właściwą kość policzkową nakładamy delikatną warstwę różu, który sprawi, że nasza cera będzie promienista. Kolejny krok to aplikacja niewielkiej ilości rozświetlacza na szczyt tuż nad różem. Wszystkie te trzy warstwy powinny bardzo delikatnie przechodzić jedna w drugą. Efektem odpowiedniej aplikacji produktów z zestawu 3 w 1 jest zdrowa, odmłodzona i pięknie wyglądająca cera.

 

  • Idea wegańskości w kosmetykach zatacza coraz szersze kręgi, stąd też polska, rodzinna firma IUNO Cosmetics postawiła na badania nad ideą Cruelty Free w trudnym obszarze, jakim są kosmetyki do makijażu. Rozwój autorskich badań pozwolił także na eliminację parabenów i zastąpienie ich ekologicznymi konserwantami roślinnymi – powiedziała Aleksandra Małachowska, współwłaścicielka marki IUNO Cosmetics.

 

Zestaw jest dostępny w sprzedaży internetowejlub w showroomie na ul. Zgoda 13 w Warszawie za 69 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Maść Rokitnikowa Biuro prasowe
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:
Uroda Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
2024-12-30 | 10:10

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”

Grudzień i styczeń to czas, kiedy szczególnie zależy nam na tym, by błyszczeć. Święta, noc sylwestrowa i upragnione, karnawałowe szaleństwa, które czekają nas już za
Uroda Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
2024-12-30 | 08:00

Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą

Jednym z kluczowych zimowych problemów skóry jest utrata blasku, świeżości i witalności. To właśnie teraz najwyraźniej dostrzegamy zmęczenie i szarość cery. Kosmetolodzy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.