ZIKO DERMO BEAUTY DAYS! PRZYJDŹ DO DROGERII I ODBIERZ BEZPŁATNIE BEAUTY PLAN!
Drogeria Ziko Dermo wystartowała z cyklem spotkań kosmetycznych „Ziko Dermo Beauty Days”. Od 10 lutego, co czwartek w godzinach od 10:00 do 18:00, w wybranych drogeriach Ziko Dermo, odbywać się będą spotkania Klientek z Kosmetologami, Specjalistkami ds. Dermokosmetyków. W tych dniach ekspertki Ziko Dermo bezpłatnie przebadają skórę Klientek, poddadzą analizie kosmetyki, których używają i opracują indywidualny plan pielęgnacji tj. Beauty Plan. W najbliższy czwartek 10.02 drogeria Ziko Dermo zaprasza na Ziko Dermo Beauty Days do Warszawy, na ulicę Nowy Świat 45, a 17.02 do Krakowa na ul. Królewską 47.
Akcja Ziko Dermo Beauty Days została zaprojektowana z myślą o Klientkach, które mając do wyboru mnogość kosmetyków w drogeriach, potrzebują wsparcia i pomocy w doborze odpowiedniej pielęgnacji. W Ziko Dermo skupiamy się przede wszystkim na indywidualnych potrzebach Klienta. Jesteśmy jedyną drogerią, w której codziennie można spotkać wykwalifikowane dermokonsultantki posiadające bogatą wiedzę z zakresu kosmetologii, substancji aktywnych kosmetyków oraz ich sposobu działania. Odpowiadają one na pytania dotyczące problemów kosmetycznych, udzielają profesjonalnej porady oraz proponują odpowiednie preparaty pielęgnacyjne. – mówi Beata Orlicka Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Dermokosmetyków Ziko Dermo.
Podczas akcji Ziko Dermo Beauty Days Klientki mają możliwość przetestowania produktów, zapoznania się z nowościami oraz skorzystania z wyjątkowej oferty promocyjnej. Specjalistki ocenią stan i potrzeby skóry oraz włosów Klientek na podstawie wywiadu, a także badania urządzeniem diagnostycznym i omówią stosowane dotychczas rytuały pielęgnacyjne. Klientka będzie mogła przynieść na spotkanie swoje kosmetyki, których do tej pory używała, a Specjalistka ds. Dermokosmetyków sprawdzi z nią skład i podpowie, czego unikać, a które składniki są zalecane do jej rodzaju skóry i włosów. Efektem rozmowy, badania i przeglądu kosmetyków będzie propozycja Beauty Planu, czyli planu pielęgnacji dostosowanego do indywidualnych potrzeb i możliwości Klientki.
A co to takiego Beauty Plan? O to zapytaliśmy Magdalenę Wieliczko, Kosmetolog, Specjalistę ds. Dermokosmetyków Ziko Dermo: To plan pielęgnacji domowej, który opracowujemy z Klientką tak, aby był dostosowany do potrzeb jej skóry i włosów. Mówimy, że jest to plan „szyty na miarę”, czyli uwzględniający takie elementy, jak dobór kosmetyków i odpowiednią suplementację. Bierzemy także pod uwagę potrzeby, preferencje, ale również możliwości czasowe i finansowe Klientki. Zależy nam na holistycznym podejściu do pielęgnacji. Beauty Plan zawiera wszystkie jej etapy od oczyszczania i tonizacji, przez aplikację preparatów, po pielęgnację uzupełniającą np. maski, peelingi.
Podczas Ziko Dermo Beauty Days będzie można skorzystać z atrakcyjnych rabatów na takie marki jak: Avene, Bioderma, D’Alchemy, Lierac, Nuxe, Pharmaceris, SVR i wiele innych. Dodatkowo Klientki otrzymają próbki najlepszych preparatów dermokosmetycznych i będą mogły je przetestować. Czas trwania konsultacji i badania to 30 minut. Ilość miejsc ograniczona.
Osoby chcące skorzystać z dermokonsultacji Ziko Dermo zaprasza do zapisów bezpośrednio w wybranej drogerii Ziko Dermo lub przez Infolinię, dzwoniąc na numer 12 395 11 44.
Najbliższe terminy Beauty Days to:
10.02 – Warszawa, ul. Nowy Świat 45
17.02 – Kraków, ul. Królewska 47
24.02 – Warszawa, ul. Belgradzka 22
3.03 – Olkusz, ul. Kazimierza Wielkiego 10
Więcej informacji na https://www.zikodermo.pl/beauty-days.html

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.