Komunikaty PR

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

2024-10-28  |  13:20
Biuro prasowe
Kontakt
Emilia Potocka
Synertime

Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw i trosk często spychamy własne potrzeby na dalszy plan. W ramach przypomnienia, że chwila oddechu to nie luksus, lecz niezbędny element zdrowego trybu życia, marka so!flow zachęca wszystkie kobiety do odkrycia na nowo codziennych rytuałów selfcare i znalezienia czasu tylko dla siebie. Bo chwila wytchnienia i systematyczna pielęgnacja to nie tylko przyjemność, ale także inwestycja w zdrowie oraz jak najlepsze samopoczucie.

Nieustanny pośpiech towarzyszy dziś niemal każdej z nas, nie powinien on jednak odbierać nam prawa do momentów tylko dla siebie. Może nie masz czasu na codzienną jogę czy długie spacery, ale chwilę wytchnienia możesz znaleźć w małych, zwykłych czynnościach – np. podczas pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy będzie to nałożenie ulubionej maseczki, czy dłuższa wieczorna kąpiel – każdy taki moment jest ważny i potrzebny. Wprowadzenie do swojej rutyny niewielkich rytuałów to prosty sposób na oderwanie się od codziennych obowiązków i poświęcenie kilku minut wyłącznie sobie. Dzięki temu zyskuje nie tylko nasz wygląd, ale również czujemy się lepiej.

Dla głębszego odprężenia, możesz zorganizować sobie domowe spa. Zapal aromatyczną świecę lub kadzidełka i włącz ulubioną muzykę. Następnie przygotuj kąpiel – do wody dodaj ulubiony olejek eteryczny oraz płatki suszonych kwiatów. W prosty sposób zrobisz również domowy peeling – wystarczy, że wymieszasz cukier z oliwą lub wykorzystasz fusy po zaparzonej kawie. Na koniec możesz wykonać relaksujący masaż ciała, wmasowując odrobinę olejku arganowego – pomaga to poprawić krążenie i ujędrnić skórę.

Aby pielęgnacja stała się jeszcze przyjemniejsza, warto zadbać o kosmetyki odpowiadające naszym potrzebom. Dla miłośniczek owocowych, soczystych zapachów idealnie sprawdzą się produkty do ciała i włosów od so!flow by Vis Plantis, które zapewnią natychmiastowy efekt świeżości, nawilżenia i odżywienia. Ich działanie oparte zostało na adaptogenach, czyli składnikach przywracających naturalną równowagę ciała i umysłu. Wśród dostępnych kosmetyków znajdziemy m.in. takie produkty jak: humektantowy szampon do codziennego stosowania o zapachu orzeźwiającego koktajlu tropikalnego, wygładzające serum z efektem botoksu oraz rewitalizującą maskę do włosów farbowanych o zapachu słodkiej śliwki i jeżyny, a także zmysłowy olejek i mleczko do ciała o aromacie soczystej pomarańczy z kardamonem.

–  Harmonia między ciałem a umysłem przyświeca marce so!flow od początku jej istnienia, zwłaszcza w obliczu licznych wyzwań, jakie stawia przed nami codzienność. Dlatego też w naszych kosmetykach jednym z kluczowych składników są adaptogeny – naturalne roślinne substancje, które nie tylko wzmacniają skórę i włosy, ale także pomagają organizmowi w odzyskaniu wewnętrznej równowagi. Już na etapie projektowania opakowań chcieliśmy, aby nasze produkty pełniły zarówno funkcję pielęgnacyjną i pięknie pachniały, jak i dostarczały przyjemności pozostałym zmysłom. Stąd pomysł na pastelowe, łagodne kolory, uprzyjemniające codzienne czynności w zaciszu domowej łazienki. Na etykietach umieściliśmy również fragmenty tekstów znanych piosenek, które mogą przypominać o radosnych chwilach i inspirować do czerpania przyjemności z własnych rytuałów selfcare – mówi Dominika Salachna, Brand Manager marki so!flow.

Mały moment, wielka ulga

Z początkiem października marka so!flow ruszyła z kampanią „Odetchnij”, która ma na celu przypomnienie, jak istotne jest odnalezienie w codzienności przestrzeni tylko dla siebie. To zaproszenie do zatrzymania się i zatroszczenia o własne samopoczucie oraz małe momenty, które mogą przynieść wielką ulgę. Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki, a dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Synertime
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada Biuro prasowe
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które
Uroda Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
2024-10-28 | 08:00

Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią

Czego potrzebuje Twoja skóra? W zależności od wieku, typu cery, trybu naszego życia i pory roku, każda z nas prawdopodobnie odpowie inaczej. Kosmetolodzy wskazują jednak na ABC potrzeb
Uroda Nowy Must-Have w Pielęgnacji Włosów: TrueLife HairDryer D6
2024-10-22 | 11:00

Nowy Must-Have w Pielęgnacji Włosów: TrueLife HairDryer D6

Ta innowacyjna suszarka nie tylko przyspiesza ich suszenie, ale także poprawia kondycję, oferując wygodę i profesjonalne efekty w domowym zaciszu. Dzięki niej, Twoje włosy będą lśnić jak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.