Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Synertime
Aleja Wyścigowa
02-681 Warszawa
e.potocka|synertime.pl| |e.potocka|synertime.pl
668132416
www.synertime.pl
W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw i trosk często spychamy własne potrzeby na dalszy plan. W ramach przypomnienia, że chwila oddechu to nie luksus, lecz niezbędny element zdrowego trybu życia, marka so!flow zachęca wszystkie kobiety do odkrycia na nowo codziennych rytuałów selfcare i znalezienia czasu tylko dla siebie. Bo chwila wytchnienia i systematyczna pielęgnacja to nie tylko przyjemność, ale także inwestycja w zdrowie oraz jak najlepsze samopoczucie.
Nieustanny pośpiech towarzyszy dziś niemal każdej z nas, nie powinien on jednak odbierać nam prawa do momentów tylko dla siebie. Może nie masz czasu na codzienną jogę czy długie spacery, ale chwilę wytchnienia możesz znaleźć w małych, zwykłych czynnościach – np. podczas pielęgnacji. Niezależnie od tego, czy będzie to nałożenie ulubionej maseczki, czy dłuższa wieczorna kąpiel – każdy taki moment jest ważny i potrzebny. Wprowadzenie do swojej rutyny niewielkich rytuałów to prosty sposób na oderwanie się od codziennych obowiązków i poświęcenie kilku minut wyłącznie sobie. Dzięki temu zyskuje nie tylko nasz wygląd, ale również czujemy się lepiej.
Dla głębszego odprężenia, możesz zorganizować sobie domowe spa. Zapal aromatyczną świecę lub kadzidełka i włącz ulubioną muzykę. Następnie przygotuj kąpiel – do wody dodaj ulubiony olejek eteryczny oraz płatki suszonych kwiatów. W prosty sposób zrobisz również domowy peeling – wystarczy, że wymieszasz cukier z oliwą lub wykorzystasz fusy po zaparzonej kawie. Na koniec możesz wykonać relaksujący masaż ciała, wmasowując odrobinę olejku arganowego – pomaga to poprawić krążenie i ujędrnić skórę.
Aby pielęgnacja stała się jeszcze przyjemniejsza, warto zadbać o kosmetyki odpowiadające naszym potrzebom. Dla miłośniczek owocowych, soczystych zapachów idealnie sprawdzą się produkty do ciała i włosów od so!flow by Vis Plantis, które zapewnią natychmiastowy efekt świeżości, nawilżenia i odżywienia. Ich działanie oparte zostało na adaptogenach, czyli składnikach przywracających naturalną równowagę ciała i umysłu. Wśród dostępnych kosmetyków znajdziemy m.in. takie produkty jak: humektantowy szampon do codziennego stosowania o zapachu orzeźwiającego koktajlu tropikalnego, wygładzające serum z efektem botoksu oraz rewitalizującą maskę do włosów farbowanych o zapachu słodkiej śliwki i jeżyny, a także zmysłowy olejek i mleczko do ciała o aromacie soczystej pomarańczy z kardamonem.
– Harmonia między ciałem a umysłem przyświeca marce so!flow od początku jej istnienia, zwłaszcza w obliczu licznych wyzwań, jakie stawia przed nami codzienność. Dlatego też w naszych kosmetykach jednym z kluczowych składników są adaptogeny – naturalne roślinne substancje, które nie tylko wzmacniają skórę i włosy, ale także pomagają organizmowi w odzyskaniu wewnętrznej równowagi. Już na etapie projektowania opakowań chcieliśmy, aby nasze produkty pełniły zarówno funkcję pielęgnacyjną i pięknie pachniały, jak i dostarczały przyjemności pozostałym zmysłom. Stąd pomysł na pastelowe, łagodne kolory, uprzyjemniające codzienne czynności w zaciszu domowej łazienki. Na etykietach umieściliśmy również fragmenty tekstów znanych piosenek, które mogą przypominać o radosnych chwilach i inspirować do czerpania przyjemności z własnych rytuałów selfcare – mówi Dominika Salachna, Brand Manager marki so!flow.
Mały moment, wielka ulga
Z początkiem października marka so!flow ruszyła z kampanią „Odetchnij”, która ma na celu przypomnienie, jak istotne jest odnalezienie w codzienności przestrzeni tylko dla siebie. To zaproszenie do zatrzymania się i zatroszczenia o własne samopoczucie oraz małe momenty, które mogą przynieść wielką ulgę. Kampania „Odetchnij” pokazuje, że drobne przyjemności często są na wyciągnięcie ręki, a dbając o siebie, tworzymy jednocześnie lepszą wersję własnej osoby, co przekłada się na naszą relację z otoczeniem.
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Podstawowe potrzeby skóry (nie tylko) jesienią
Nowy Must-Have w Pielęgnacji Włosów: TrueLife HairDryer D6
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.