#ZOSTAŃWDOMU i poznaj potrzeby swojej skóry
Sytuacja pracy zdalnej, rezygnacja ze spotkań biznesowych i brak konieczności dojazdów, otwiera przed nami możliwość zadbania o te czynności, na które nie mamy zazwyczaj czasu na co dzień. To często czas makijażowego detoksu. Twoja skóra odpoczywa, a ty masz dobrą okazję do zdiagnozowania jej potrzeb. Dzięki SkinConsult AI bez wychodzenia z domu, z wykorzystaniem jednego selfie, możesz otrzymać spersonalizowaną analizę swojej skóry.
Opracowane przez Vichy narzędzie SkinConsult AI przedstawia ocenę mocnych stron badanej skóry i jej priorytety oraz propozycję rutyny pielęgnacyjnej, umożliwiając użytkowniczkom skuteczniejsze przeciwdziałanie procesowi starzenia się twarzy. Pozwala na uzyskanie dopasowanej do indywidualnych potrzeb rekomendacji dotyczącej pielęgnacji skóry twarzy. To wszystko w zaledwie 45 sekund.
Diagnoza dokonywana jest na podstawie jednego selfie. Algorytm analizuje skórę pod kątem 7 oznak starzenia. Są to: głębokie zmarszczki, drobne linie, zmarszczki pod oczami, utrata blasku, utrata jędrności, widoczne pory, przebarwienia. SkinConsult AI ocenia stopień zaawansowania każdej z oznak starzenia w skali 0‑5 i diagnozuje potrzeby każdej skóry identyfikując jej mocną stronę oraz dwa obszary wymagające priorytetowej pielęgnacji. Dokładność oceny algorytmu oceniana jest na 95% i została potwierdzona w dwóch publikacjach naukowych.
To łatwe w obsłudze narzędzie dostępne jest w trzech prostych krokach. Pierwszy krok to wykonanie i wgranie odpowiedniego selfie. (Wykonujemy je bez makijażu i okularów oraz w dobrym – najlepiej naturalnym – oświetleniu). Drugi to odpowiedź na pytania dotyczące wieku i typu skóry. Trzeci to otrzymanie wyniku spersonalizowanej analizy opatrzonej komentarzem ekspertów Vichy oraz rekomendacji dotyczącej pielęgnacji i doboru odpowiednich produktów, dzięki czemu z łatwością skompletujesz odpowiedni zestaw do codziennej pielęgnacji.
Diagnoza SkinConsult AI miała swoją światową premierę w styczniu 2019 r. w Kanadzie. Teraz dostępna jest też w Polsce, w wersji mobilnej strony https://www.vichy.pl/artykul/skinconsult-ai/a76998.aspx
Kontakt dla mediów:
Zuzanna Bieńko
Zuzanna.bienko@lbrelations.pl
533 310 339
Dominika Kaczyńska
Dominika.kaczynska@lbrelations.pl
536 022 809
Maść Rokitnikowa
Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Moc witaminy C dla pięknej skóry zimą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.