Ustanawiają Rekord Polski z Qczajem w szczytnym celu dla Haneczki
Biuro Rekordów
ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/
Już 10 sierpnia 2020 roku odbędzie się niesamowita akcja, podczas której ustanawiany będzie Rekord Polski na największą lekcję fitness online. W przedsięwzięciu może wziąć udział każdy, niezależnie od miejsca zamieszkania! Cała akcja będzie się odbywać wyłącznie online.
Rekordową lekcję fitness poprowadzi doświadczony oraz przez wielu znany i uwielbiany QCZAJ! Inicjatorami całej akcji są wolontariusze skupieni wokół organizacji "Pomagam Haneczce, a Ty jaką masz super moc?"
Ustanawianie rekordu połączone jest ze zbiórką charytatywną dla Haneczki Łączkowskiej chorującej na SMA typu 1. Szczegóły dotyczące zapisów na największą lekcję fitness online znajdziesz w wydarzeniu na Facebooku. Dołącz do nas, poćwicz i zrób coś dobrego dla siebie i innych!
Więcej informacji: https://biurorekordow.pl/event/rekord-polski-z-qczajem-dla-haneczki/
![Promenada Bike Challenge – rozpocznij wakacje sportową rywalizacją! Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1121003188,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Promenada Bike Challenge – rozpocznij wakacje sportową rywalizacją!
![ASICS SUPERBLAST 2. Responsywna amortyzacja i energia na każdym kroku](/files/_uploaded/glownekonf_1564525670,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
ASICS SUPERBLAST 2. Responsywna amortyzacja i energia na każdym kroku
![Nie psuj sobie lata – jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?](/files/_uploaded/glownekonf_464635299,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nie psuj sobie lata – jak zabezpieczyć rower przed kradzieżą?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.