Komunikaty PR

W Atrium Biała #maszokazje na zniżkę każdego dnia!

2022-04-13  |  16:12
Biuro prasowe

Atrium Biała stawia na wygodę klientów i oferuje stały dostęp do informacji ułatwiających im zapolowanie na promocję. #maszokazje to program, dzięki któremu kupujący zyskują bieżący wgląd do oferty handlowej, dostosowanej do ich potrzeb. Z programu kuponowego białostoczanie mogą korzystać już od 4 kwietnia.

 

Atrium Biała to nowoczesne centrum handlowo-usługowe, położone w bliskiej odległości od ścisłego centrum miasta i skupiające 100 sklepów oraz usług pod jednym dachem. Dużym ułatwieniem dla klientów w dotarciu do oferty ulubionych marek, jest klub kuponowy #maszokazje – proponujący im wiele okazji w jednym miejscu i każdego dnia. Korzyściami oferowanymi przez niego kupujący mogą cieszyć się od początku kwietnia.

 

Dzięki #maszokazje użytkownicy zyskują dostęp do unikalnych ofert i okazji zakupowych, dostępnych wyłącznie w sklepach Atrium Biała. Jego członkowie na bieżąco otrzymują informacje o rabatach oraz akcjach specjalnych, a także możliwość skorzystania z promocji i zniżek sezonowych wraz z okresem ich obowiązywania. Jako pierwsi otrzymują powiadomienie o wydarzeniach czy nawet zmienionych godzinach funkcjonowania galerii.

 

Do programu może dołączyć każda osoba w dowolnej chwili. Aby przystąpić do niego wystarczy wejść na stronę https://atrium-biala.pl/maszokazje/, wypełnić formularz i  utworzyć hasło umożliwiające dostęp do stałej oferty. Dla osób zapisujących się do projektu przygotowano ofertę specjalną w postaci szeregu zniżek i ofert specjalnych.

 

- #maszokazje to wygodne rozwiązanie dla osób planujących zakupy w Atrium Biała, skoncentrowane na ich potrzebach zakupowych i oczekiwaniach. Dlatego zachęcamy do przyłączenia się do klubu. Dzięki niemu klienci mogą korzystać z unikatowych ofert specjalnych, obowiązujących w sklepach galerii, a także być na bieżąco z interesującymi nowinkami. #maszokazje zapewnia im stały dostęp do najnowszych promocji oraz akcji kuponowych organizowanych przez najemców- mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała. 

 

Więcej informacji na temat programu #maszokazje oraz jego regulamin znajduje się na stronie https://atrium-biala.pl/maszokazje/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.