Komunikaty PR

W Galerii Katowickiej powstało „teatralne zdjęcie sezonu”

2020-12-22  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

15 grudnia odbyła się finałowa gala online prestiżowego ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Teatralnej. Po raz pierwszy w jego historii, dwie nagrody główne zdobył jeden uczestnik - Przemysław Jendroska. Jedno ze zwycięskich ujęć zostało wykonane w Katowickiej. Fotografia, przedstawiająca Artura Święsa przed próbą generalną do spektaklu na Scenie w Galerii, otrzymała miano „teatralnego zdjęcia sezonu”.

Do 6. edycji Konkursu Fotografii Teatralnej zgłoszono 861 zdjęć. We wtorek, 15 grudnia, jury w składzie: Jarosław Cymerman, Maciej Drygas, Łukasz Gaweł, Barbara Hanicka i Andrzej Świetlik jednogłośnie, spośród 63 uczestników, wyłoniło dwukrotnego zwycięzcę,  fotografa Teatru Śląskiego, Przemysława Jendroska. Artysta zwyciężył w następujących kategoriach - „teatralne zdjęcie sezonu” oraz „zestaw dokumentacyjny z przedstawienia”. Nagrody przyniosło mu ujęcie z Galerii Katowickiej oraz zestaw zdjęć ze spektaklu pt. „Czy Pan się uważa za artystę?”.

- W imieniu Galerii Katowickiej serdecznie gratuluję Panu Przemysławowi Jendrosce wygranej w VI Konkursie Fotografii Teatralnej. Dla fotografa to niewątpliwie ogromny sukces, a dla nas powód do dumy, móc współpracować z tak uzdolnionymi osobami z Teatru Śląskiego. Zwycięstwo Pana Przemysława jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ jedno z dwóch nagrodzonych ujęć, zostało wykonane podczas próby do spektaklu, który odbył się na naszej Scenie w Galerii – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej.  - Jeszcze raz, pragniemy wyrazić uznanie dla mistrzowskiej precyzji w utrwalaniu ulotnych momentów i spektakularnych osiągnięć w tak trudnej dziedzinie. Życzymy kolejnych sukcesów – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr W Dzień Dziecka wyruszcie razem do krainy Calineczki Biuro prasowe
2025-05-19 | 09:00

W Dzień Dziecka wyruszcie razem do krainy Calineczki

Czas i uwaga rodziców bezwarunkowo poświęcone dziecku to niedoceniany a bezcenny prezent. Warto o tym pamiętać zwłaszcza planując Dzień Dziecka. Wspólne wyjście do
Teatr ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI
2024-12-20 | 12:00

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

Już w styczniu młodzi widzowie Teatru Pinokio w Łodzi wyruszą w niezwykłą podróż do świata dziecięcej wyobraźni i przyjaźni. Właśnie rozpoczęły się próby do spektaklu
Teatr SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
2024-12-18 | 16:00

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

– To oczywiste, że szukaliśmy umiejętności, aktorskich i wokalnych. Ale chcieliśmy też czegoś więcej: takiej nieopisywalnej iskry i różnorodności osobowości – tak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.