W Krakowie rozdają prezenty świąteczne. Każdy może się załapać!

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Nowe Czyżyny mają do rozdania aż 300 upominków, które idealnie sprawdzą się jako gwiazdkowy upominek. Aby je otrzymać, trzeba jednak spełnić kilka warunków – szczegóły poniżej.
Co roku zakup prezentów świątecznych stanowi spory wydatek z domowego budżetu. Nie zawsze też prezenty są trafione. Z pomocą przychodzą w tym roku Nowe Czyżyny, które w dniach od 12 do 14 grudnia organizują akcję, w ramach której można otrzymać darmowy prezent.
W puli, którą rozdaje centrum handlowe, znajdzie się aż 300 upominków! Wśród nich są świąteczne skrzaty, zestawy kosmetyków od popularnych marek, szczoteczki do mycia twarzy oraz szklane szkatułki na biżuterię.
Aby wziąć udział w akcji i wrócić do domu z dodatkowym prezentem pod choinkę, trzeba spełnić kilka prostych warunków. Po pierwsze, w dniach od 12 do 14 grudnia należy zrobić zakupy w Nowych Czyżynach na kwotę nie mniejszą niż 200 złotych. Pojedynczy paragon nie może jednak opiewać na kwotę niższą niż 30 zł.
Następnie należy zeskanować paragony przy pomocy bezpłatnej aplikacji centrum handlowego, dostępnej w sklepach App Store i Google Play. Potem wystarczy zgłosić się do punktu obsługi akcji w centrum handlowym i odebrać nagrodę. Punkt ten działa od 12 do 14 grudnia w godzinach od 12.00 do 19.00.
Jak informują przedstawiciele centrum, zakupy można robić w większości sklepów Nowych Czyżyn. Z akcji wyłączone są jednak paragony ze sklepów: Carrefour, DOZ Apteka, Poczta Polska, Bank Millennium, Kantor, ING Bank, E-Cigar, E-Smoking World, mBank, Lotto, Ubezpieczenia oraz IQOS.
– W sklepach na dobre trwa już sezon zakupów przedświątecznych, w tym polowanie na prezenty. Teraz, dzięki wydatkom, jakie każdy z nas ponosi przed świętami, można wrócić do domu z dodatkowym upominkiem dla kogoś bliskiego lub dla siebie samego. Wystarczy tylko zrobić planowane zakupy – zachęca Anna Brzozowska, marketing manager CH Nowe Czyżyny.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.