W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"
Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych, bieliznę, naczynia, ręczniki, świece i inne akcesoria domowe, które cieszą się wielką popularnością. Ich ceny będą niższe o kilka, ale też nawet o ponad trzydzieści procent w stosunku do ubiegłego roku.
Choć inflacja w dalszym ciągu doskwiera wielu z nas, w Pepco za wiele produktów zapłacimy w tym sezonie dużo mniej niż w ubiegłym roku*. Przykładowo, popularne wśród chłopców bluzy są teraz o 10 zł tańsze, i kosztują dziś 25 zł zamiast 35 zł, a lubiane przez dziewczęta spodnie sportowe dostępne są za 20 zł, zamiast 25 zł. Obniżki objęły kilkadziesiąt pozycji z oferty odzieżowej sieci, w tym między innymi: T-shirty, bieliznę czy koszule nocne. Zmiana stałych cen dotyczy również ponad dwudziestu produktów z listy akcesoriów domowych, przykładowo za szklanki oraz koc 130x170 cm zapłacimy 5 zł mniej, a za ręczniki 2 zł mniej w porównaniu do ubiegłego sezonu.
Tańsze towary klienci znajdą na półkach, ze specjalnym oznaczeniem: „Cena, jakiej nie było!”. Zmiany te są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy w dalszym ciągu borykają się z efektami skumulowanej z ostatnich lat inflacji. Popularny value retailer wprowadza je, aby zapewnić jak największą satysfakcję klientom – pozwolić im oszczędzać, pozyskując jednocześnie dobrą jakość produktów.
– Misja Pepco jest jasna. Chcemy być i jesteśmy rynkowym liderem, w dostarczaniu klientom produktów w niskich cenach, tak by żyło im się lepiej. Dlatego właśnie wprowadzamy, nowe niższe ceny ubrań i akcesoriów domowych. Chodzi nam o to, by każdy wchodząc do sklepu Pepco miał pewność, że to co kupi będzie wysokojakościowe i w świetnej cenie, bez tracenia czasu na szukanie innych ofert – mówi Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Dzięki postawieniu klienta i jego potrzeb w centrum uwagi oraz paneuropejskiej skali działania sieć może się tak dynamicznie rozwijać, poszerzając i regularnie zmieniając ofertę, by dostarczać na sklepowe półki coraz to ciekawsze, dostępne cenowo dla każdego artykuły. Jest ich niezwykle dużo, bo średnio w jednym sklepie znaleźć można 530 kategorii, co przekłada się na około 13 tysięcy produktów. Oferta ta jest regularnie odświeżana i ulepszana o ponad 130 nowych kolekcji każdego sezonu.
*W odniesieniu do cen regularnych porównywanych produktów będących w sprzedaży w 2023 r.
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.