Komunikaty PR

W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"

2024-09-30  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych, bieliznę, naczynia, ręczniki, świece i inne akcesoria domowe, które cieszą się wielką popularnością. Ich ceny będą niższe o kilka, ale też nawet o ponad trzydzieści procent w stosunku do ubiegłego roku.

Choć inflacja w dalszym ciągu doskwiera wielu z nas, w Pepco za wiele produktów zapłacimy w tym sezonie dużo mniej niż w ubiegłym roku*. Przykładowo, popularne wśród chłopców bluzy są teraz o 10 zł tańsze, i kosztują dziś 25 zł zamiast 35 zł, a lubiane przez dziewczęta spodnie sportowe dostępne są za 20 zł, zamiast 25 zł. Obniżki objęły kilkadziesiąt pozycji z oferty odzieżowej sieci, w tym między innymi: T-shirty, bieliznę czy koszule nocne. Zmiana stałych cen dotyczy również ponad dwudziestu produktów z listy akcesoriów domowych, przykładowo za szklanki oraz koc 130x170 cm zapłacimy 5 zł mniej, a za ręczniki 2 zł mniej w porównaniu do ubiegłego sezonu.

Tańsze towary klienci znajdą na półkach, ze specjalnym oznaczeniem: „Cena, jakiej nie było!”. Zmiany te są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy w dalszym ciągu borykają się z efektami skumulowanej z ostatnich lat inflacji. Popularny value retailer wprowadza je, aby zapewnić jak największą satysfakcję klientom – pozwolić im oszczędzać, pozyskując jednocześnie dobrą jakość produktów.

Misja Pepco jest jasna. Chcemy być i jesteśmy rynkowym liderem, w dostarczaniu klientom produktów w niskich cenach, tak by żyło im się lepiej. Dlatego właśnie wprowadzamy, nowe niższe ceny ubrań i akcesoriów domowych. Chodzi nam o to, by każdy wchodząc do sklepu Pepco miał pewność, że to co kupi będzie wysokojakościowe i w świetnej cenie, bez tracenia czasu na szukanie innych ofert – mówi Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Dzięki postawieniu klienta i jego potrzeb w centrum uwagi oraz paneuropejskiej skali działania sieć może się tak dynamicznie rozwijać, poszerzając i regularnie zmieniając ofertę, by dostarczać na sklepowe półki coraz to ciekawsze, dostępne cenowo dla każdego artykuły. Jest ich niezwykle dużo, bo średnio w jednym sklepie znaleźć można 530 kategorii, co przekłada się na około 13 tysięcy produktów. Oferta ta jest regularnie odświeżana i ulepszana o ponad 130 nowych kolekcji każdego sezonu.

*W odniesieniu do cen regularnych porównywanych produktów będących w sprzedaży w 2023 r.

 

 

 

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.