W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"
Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych, bieliznę, naczynia, ręczniki, świece i inne akcesoria domowe, które cieszą się wielką popularnością. Ich ceny będą niższe o kilka, ale też nawet o ponad trzydzieści procent w stosunku do ubiegłego roku.
Choć inflacja w dalszym ciągu doskwiera wielu z nas, w Pepco za wiele produktów zapłacimy w tym sezonie dużo mniej niż w ubiegłym roku*. Przykładowo, popularne wśród chłopców bluzy są teraz o 10 zł tańsze, i kosztują dziś 25 zł zamiast 35 zł, a lubiane przez dziewczęta spodnie sportowe dostępne są za 20 zł, zamiast 25 zł. Obniżki objęły kilkadziesiąt pozycji z oferty odzieżowej sieci, w tym między innymi: T-shirty, bieliznę czy koszule nocne. Zmiana stałych cen dotyczy również ponad dwudziestu produktów z listy akcesoriów domowych, przykładowo za szklanki oraz koc 130x170 cm zapłacimy 5 zł mniej, a za ręczniki 2 zł mniej w porównaniu do ubiegłego sezonu.
Tańsze towary klienci znajdą na półkach, ze specjalnym oznaczeniem: „Cena, jakiej nie było!”. Zmiany te są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy w dalszym ciągu borykają się z efektami skumulowanej z ostatnich lat inflacji. Popularny value retailer wprowadza je, aby zapewnić jak największą satysfakcję klientom – pozwolić im oszczędzać, pozyskując jednocześnie dobrą jakość produktów.
– Misja Pepco jest jasna. Chcemy być i jesteśmy rynkowym liderem, w dostarczaniu klientom produktów w niskich cenach, tak by żyło im się lepiej. Dlatego właśnie wprowadzamy, nowe niższe ceny ubrań i akcesoriów domowych. Chodzi nam o to, by każdy wchodząc do sklepu Pepco miał pewność, że to co kupi będzie wysokojakościowe i w świetnej cenie, bez tracenia czasu na szukanie innych ofert – mówi Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Dzięki postawieniu klienta i jego potrzeb w centrum uwagi oraz paneuropejskiej skali działania sieć może się tak dynamicznie rozwijać, poszerzając i regularnie zmieniając ofertę, by dostarczać na sklepowe półki coraz to ciekawsze, dostępne cenowo dla każdego artykuły. Jest ich niezwykle dużo, bo średnio w jednym sklepie znaleźć można 530 kategorii, co przekłada się na około 13 tysięcy produktów. Oferta ta jest regularnie odświeżana i ulepszana o ponad 130 nowych kolekcji każdego sezonu.
*W odniesieniu do cen regularnych porównywanych produktów będących w sprzedaży w 2023 r.
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Świętuj 11. urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Policja zachęca do kontroli świateł w autach przed zimą. Nieprawidłowe ustawienie grozi wypadkiem i mandatem
Niewłaściwe oświetlenie samochodu może prowadzić do tragicznych w skutkach sytuacji na drogach. To o tyle istotne, że 98 proc. kierowców przyznaje, że bywają oślepiani przez reflektory aut jadących z naprzeciwka – przypominają eksperci Instytutu Transportu Samochodowego. I zachęcają, żeby w ramach przygotowania samochodu do zimy sprawdzić ustawienie i moc świateł. W najbliższych tygodniach będzie to możliwe bezpłatnie w wybranych punktach.
Edukacja
Medycyna stylu życia zyskuje na znaczeniu. Może zapobiegać przewlekłym chorobom serca i nowotworom
W 2022 roku zmarło w Polsce niemal 450 tys. osób. Za niemal 75 proc. zgonów odpowiadały przewlekłe choroby niezakaźne, przede wszystkim choroby układu krążenia i nowotwory złośliwe. Badania wskazują, że utrzymywanie zdrowego stylu życia może o blisko 80 proc. zmniejszyć ryzyko choroby przewlekłej czy zawału serca. Może też odwrócić skutki chorób i wspierać proces leczenia. Dlatego też coraz większego znaczenia nabiera medycyna stylu życia.
Gwiazdy
Robert El Gendy: Halloween to zupełnie nie moja estetyka. Na początku listopada nie jest mi do śmiechu, raczej pogrążam się w zadumie
Prezenter zaznacza, że nijak nie potrafi się przekonać do świętowania Halloween. Uważa bowiem, że jest to zwyczaj zbyt komercyjny i nieprzystający do jego stylu. Jego zdaniem przełom października i listopada to nie czas na dobrą zabawę, maskaradę i upiorne stroje, ale na zadumę, refleksję i wspomnienia o naszych bliskich zmarłych.