W Pepco rusza projekt "Cena jakiej nie było"
Pepco zaskakuje nowymi, niższymi cenami kilkudziesięciu linii produktowych ze swojej podstawowej oferty. Asortyment tańszych towarów obejmuje m.in. ubrania dla dzieci i dorosłych, bieliznę, naczynia, ręczniki, świece i inne akcesoria domowe, które cieszą się wielką popularnością. Ich ceny będą niższe o kilka, ale też nawet o ponad trzydzieści procent w stosunku do ubiegłego roku.
Choć inflacja w dalszym ciągu doskwiera wielu z nas, w Pepco za wiele produktów zapłacimy w tym sezonie dużo mniej niż w ubiegłym roku*. Przykładowo, popularne wśród chłopców bluzy są teraz o 10 zł tańsze, i kosztują dziś 25 zł zamiast 35 zł, a lubiane przez dziewczęta spodnie sportowe dostępne są za 20 zł, zamiast 25 zł. Obniżki objęły kilkadziesiąt pozycji z oferty odzieżowej sieci, w tym między innymi: T-shirty, bieliznę czy koszule nocne. Zmiana stałych cen dotyczy również ponad dwudziestu produktów z listy akcesoriów domowych, przykładowo za szklanki oraz koc 130x170 cm zapłacimy 5 zł mniej, a za ręczniki 2 zł mniej w porównaniu do ubiegłego sezonu.
Tańsze towary klienci znajdą na półkach, ze specjalnym oznaczeniem: „Cena, jakiej nie było!”. Zmiany te są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy w dalszym ciągu borykają się z efektami skumulowanej z ostatnich lat inflacji. Popularny value retailer wprowadza je, aby zapewnić jak największą satysfakcję klientom – pozwolić im oszczędzać, pozyskując jednocześnie dobrą jakość produktów.
– Misja Pepco jest jasna. Chcemy być i jesteśmy rynkowym liderem, w dostarczaniu klientom produktów w niskich cenach, tak by żyło im się lepiej. Dlatego właśnie wprowadzamy, nowe niższe ceny ubrań i akcesoriów domowych. Chodzi nam o to, by każdy wchodząc do sklepu Pepco miał pewność, że to co kupi będzie wysokojakościowe i w świetnej cenie, bez tracenia czasu na szukanie innych ofert – mówi Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Dzięki postawieniu klienta i jego potrzeb w centrum uwagi oraz paneuropejskiej skali działania sieć może się tak dynamicznie rozwijać, poszerzając i regularnie zmieniając ofertę, by dostarczać na sklepowe półki coraz to ciekawsze, dostępne cenowo dla każdego artykuły. Jest ich niezwykle dużo, bo średnio w jednym sklepie znaleźć można 530 kategorii, co przekłada się na około 13 tysięcy produktów. Oferta ta jest regularnie odświeżana i ulepszana o ponad 130 nowych kolekcji każdego sezonu.
*W odniesieniu do cen regularnych porównywanych produktów będących w sprzedaży w 2023 r.
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.