W RYTMIE URODZINOWEJ FIESTY ŚWIĘTUJ 12. URODZINY Z ZIKO DERMO!
12 lat dbania o zdrowie i piękno – od pierwszego salonu do lidera na rynku dermokosmetyków
W maju 2012 roku na osiedlu Jagiellońskim w Krakowie powstała pierwsza drogeria Ziko Dermo, co zapoczątkowało rozwój marki, która dziś obejmuje sieć 52 drogerii oraz internetową drogerię. Od samego początku Ziko Dermo wyznaczało nowe standardy, tworząc drogerie z selektywnym asortymentem dermokosmetycznym, a obecnie firma cieszy się pozycją lidera w tej branży. Przez minione 12 lat dermokonsultantki i dermokonsultanci Ziko Dermo nieustannie troszczyli się o zdrowie i urodę swoich Klientów, oferując im najwyższej jakości produkty, starannie wybrane spośród polskich i światowych marek. Klienci mogą liczyć na indywidualne podejście, które pomaga dostosować pielęgnację do ich unikalnych potrzeb. Drogerie Ziko Dermo oferują nie tylko wyjątkowe produkty, ale także edukację i inspirację do codziennego dbania o zdrowy i piękny wygląd.
Lawina promocji i prezentów podczas urodzinowej fiesty
Z okazji 12. urodzin Ziko Dermo, przygotowało dla swoich Klientów szereg niespodzianek i atrakcji. Od 4 września ruszyła nowa oferta, w której znajdują się topowe marki dermokosmetyczne w specjalnych, urodzinowych cenach. Klienci mogą wybierać spośród ponad 2000 produktów, które dostępne są z wyjątkowymi rabatami do -50%.
Wśród licznych rabatów znajdą m.in.:
• do -50% rabatu na produkty marki Bioderma Photoderm, przy zakupach z kartą Ziko Klub
• do -40% rabatu na produkty z serii Vichy Capital Soleil oraz z serii La Roche-Posay Anthelios
• do -40% rabatu na produkty marki Svr, Jowae, Lierac, Phyto i Roger&Gallet
• do-30% rabatu na produkty marki Balneokosmetyki, Iwostin, Emolium i Nuxe
• do -25% rabatu na produkty marki Cerave
Dla poszukiwaczy urodzinowych okazji przygotowano również wiele atrakcyjnych ofert w tym:
• Bioderma Atoderm Huilde De Douche, olejek do mycia skóry przeciw podrażnieniom dla skóry suchej i atopowej 1000 ml za jedyne 64,99 złotych z kartą Ziko Klub zamiast 99,99 złotych (99,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który zapewni odpowiednią pielęgnację i nawilżenie,
• Lierac Body Nutri, balsam regenerujący 400 ml w cenie 74,99 złotych zamiast 124,99 złotych (99,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), który sprawi ulgę, łagodząc uczucie dyskomfortu napiętej skóry,
• SVR Physiopure, delikatny tonik oczyszczający 200 ml w cenie 46,99 złotych zamiast 76,99 złotych (57,99 złotych - najniższa cena z 30 dni), który dokładnie oczyści skórę i przygotuje do pielęgnacji,
• Cerave, odbudowujące serum z retinolem 30 ml w cenie 65,99 złotych zamiast 87,99 złotych (69,99 złotych – najniższa cena z 30 dni), które pomaga wygładzić skórę, zmniejszając widoczność zmian i przebarwień. Miłośnicy okazji i prezentów będą mogli liczyć na wyjątkowe upominki od Ziko Dermo, w tym:
• za zakup dermokosmetyków marki Bioderma za min. 50 złotych otrzymają kosmetyczkę z minisami za 1 grosz,
• do zakupu dowolnego kremu lub serum Dermedic Hydrain, Melumin lub Oilage, krem Dermedic Cicatopy za 1 grosz,
• przy zakupie dowolnego kremu lub serum marki Sesderma otrzymasz 1 z 3 produktów Sesderma Hidraloe nawilżający krem do twarzy 50 ml, Sespanthenol krem 100 ml lub Hidraderm Hyal serum liposomowe 30 ml za 1 grosz.
W ramach obchodów 12-lecia Ziko Dermo oferuje również darmową dostawę dostępną w dniu 8.09 na zamówienia w drogerii internetowej zikodermo.pl od 49 złotych z kodem rabatowym „URODZINY”.
Informacje o szczegółach rabatów i produktach wyłączonych z promocji zainteresowani znajdą w urodzinowej gazetce Ziko Dermo, na stronie zikodermo.pl oraz w drogeriach stacjonarnych Ziko Dermo.
Poczuj się pięknie i wyjątkowo w urodzinowym szaleństwie
W trakcie wspólnego świętowania drogerie zapraszają na specjalne eventy, podczas których odbędą się darmowe dermokonsultacje w drogeriach. Uczestnicy będą mieli okazję otrzymać atrakcyjne upominki do swoich zakupów, a ekspertki drogerii Ziko Dermo pomogą dobrać idealne produkty do pielęgnacji, które można będzie przetestować na miejscu, a także podzielą się swoją wiedzą na temat codziennej rutyny pielęgnacyjnej. Konsultacje będą prowadzone przez specjalistów marek takich jak Sesderma, Embryolisse, Health Labs Care, Lierac, Phyto, Jowae, Balneokosmetyki, La Roche-Posay, Vichy oraz Cerave. Dodatkowo, w mediach społecznościowych będą się odbywać konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Dlatego koniecznie śledźcie na bieżąco profile Ziko Dermo, aby nie przegapić żadnej z przygotowanych atrakcji!
Szczegółowy harmonogram oraz godziny prowadzenia dermokonsultacji dostępne są na stronie: https://www.zikodermo.pl/urodziny-ziko-dermo.html
Poczuj się pięknie i wyjątkowo w urodzinowym świetle i świętuj wspólnie 12. urodziny z ZIKO DERMO!

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.