Komunikaty PR

W sierpniu wypożyczysz filmy po 1 złoty – wakacyjna oferta w Vectra VOD

2023-08-01  |  16:25
Biuro prasowe

Sierpniowa akcja promocyjna w Vectra VOD obejmuje 200 filmów do wyboru, z których każdy można wypożyczyć za złotówkę. Dzięki aplikacji TV Smart GO i serwisowi tvsmart.pl oferta dostępna jest dla wszystkich, nie tylko klientów posiadających usługi operatora, przez cały sierpień.

Vectra zachęca do zorganizowania własnego seansu w domowym zaciszu i oferuje bogaty repertuar do wyboru w specjalnej, wakacyjnej cenie. Spośród 200 filmów dostępnych w Vectra VOD w sierpniu po 1 złoty z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Na przykład produkcje kina familijnego „Shazam! Gniew Bogów” oraz „Kot w butach: Ostatnie życzenie” doskonale sprawdzą się podczas rodzinnych wakacji. Z kolei, „Renfield” czy „Martwe zło: Przebudzenie” zadziałają na wyobraźnię lepiej niż klasyczne opowieści o duchach i wprowadzą obozowiczów w mroczny klimat pod namiotem.

Z Vectra VOD zyskujemy łatwy dostęp do bazy tysięcy filmów, a w sierpniu dodatkowo możemy skorzystać z najnowszej akcji w ramach katalogu „Sierpień z filmami po 1 zł” i wybierać spośród 200 pozycji. Dzięki temu możemy zorganizować sobie kino na własnych zasadach, bez bloków reklamowych, w dogodnych godzinach i dowolnym miejscu: w plenerze, na wakacjach, w samochodzie podczas podróży na urlop, na kempingu, w hotelu lub w domu. Z biblioteki Vectra VOD można korzystać na dwóch urządzeniach jednocześnie, np. na laptopie i smartfonie lub tablecie. Dzięki temu rodzice w salonie spokojnie obejrzą 6-krotnie nominowany do Oscara „Tár” z popisową rolą Cate Blanchett, podczas gdy nastolatkowie zorganizują sobie filmowy maraton z „Pitch Perfect” w drugim pokoju. Koszt wypożyczenia każdego z filmów, które objęte są akcją w terminie od 1.08 – 31.08.2023 r. wynosi tylko 1 zł.

Jak wypożyczyć kinowy hit za złotówkę?

Abonenci posiadający usługę telewizji z dekoderem i dostępem do Vectra VOD wystarczy, że wybiorą odpowiednią opcję na pilocie lub w menu dekodera i wyszukają dedykowaną zakładkę. Jeśli są poza domem mogą skorzystać z aplikacji TV Smart GO lub strony internetowej www.tvsmart.pl.

Dostęp do bogatej oferty filmów po 1 złoty mają także klienci, którzy posiadają usługi internetowe lub telefoniczne od Vectry, jak również wszyscy Ci, którzy zalogują się do aplikacji TV Smart GO bądź na tvsmart.pl. W przypadku abonentów filmy z wypożyczalni zostaną doliczone do ich faktury, a użytkownicy nie korzystający z usług tego operatora za filmy zapłacą za pośrednictwem udostępnionych form płatności.

Warto dodać, że oprócz możliwości skorzystania z atrakcyjnej oferty filmów po złotówce, w ramach platformy Vectra VOD użytkownicy mają dostęp do tysiąca tytułów, ambitnego kina niezależnego, bajek i seriali dostępnych na żądanie, w wysokiej jakość odtwarzania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Film MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV

Jest wszędzie. Noszą ją zwykli ludzie, sportowcy i światowe gwiazdy. Nie tylko biega się w niej i spaceruje, ale coraz częściej zakładamy ją na spotkania w gronie przyjaciół czy
Film Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
2024-07-23 | 01:00

Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?

Stan psychiczny polskich dzieci i młodzieży w Polsce stale się pogarsza – według badań NFZ z 2021r. na depresję chorowało 2% dzieci w wieku 6-12 lat oraz aż 20% w grupie
Film Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
2024-07-22 | 11:00

Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”

Czwórka alkoholików i dwie cysterny spirytusu do przeszmuglowania w słusznej sprawie. Co może pójść nie tak? Odpowiedź widzowie poznają już 20 września, gdy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.