W sierpniu wypożyczysz filmy po 1 złoty – wakacyjna oferta w Vectra VOD
Sierpniowa akcja promocyjna w Vectra VOD obejmuje 200 filmów do wyboru, z których każdy można wypożyczyć za złotówkę. Dzięki aplikacji TV Smart GO i serwisowi tvsmart.pl oferta dostępna jest dla wszystkich, nie tylko klientów posiadających usługi operatora, przez cały sierpień.
Vectra zachęca do zorganizowania własnego seansu w domowym zaciszu i oferuje bogaty repertuar do wyboru w specjalnej, wakacyjnej cenie. Spośród 200 filmów dostępnych w Vectra VOD w sierpniu po 1 złoty z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Na przykład produkcje kina familijnego „Shazam! Gniew Bogów” oraz „Kot w butach: Ostatnie życzenie” doskonale sprawdzą się podczas rodzinnych wakacji. Z kolei, „Renfield” czy „Martwe zło: Przebudzenie” zadziałają na wyobraźnię lepiej niż klasyczne opowieści o duchach i wprowadzą obozowiczów w mroczny klimat pod namiotem.
Z Vectra VOD zyskujemy łatwy dostęp do bazy tysięcy filmów, a w sierpniu dodatkowo możemy skorzystać z najnowszej akcji w ramach katalogu „Sierpień z filmami po 1 zł” i wybierać spośród 200 pozycji. Dzięki temu możemy zorganizować sobie kino na własnych zasadach, bez bloków reklamowych, w dogodnych godzinach i dowolnym miejscu: w plenerze, na wakacjach, w samochodzie podczas podróży na urlop, na kempingu, w hotelu lub w domu. Z biblioteki Vectra VOD można korzystać na dwóch urządzeniach jednocześnie, np. na laptopie i smartfonie lub tablecie. Dzięki temu rodzice w salonie spokojnie obejrzą 6-krotnie nominowany do Oscara „Tár” z popisową rolą Cate Blanchett, podczas gdy nastolatkowie zorganizują sobie filmowy maraton z „Pitch Perfect” w drugim pokoju. Koszt wypożyczenia każdego z filmów, które objęte są akcją w terminie od 1.08 – 31.08.2023 r. wynosi tylko 1 zł.
Jak wypożyczyć kinowy hit za złotówkę?
Abonenci posiadający usługę telewizji z dekoderem i dostępem do Vectra VOD wystarczy, że wybiorą odpowiednią opcję na pilocie lub w menu dekodera i wyszukają dedykowaną zakładkę. Jeśli są poza domem mogą skorzystać z aplikacji TV Smart GO lub strony internetowej www.tvsmart.pl.
Dostęp do bogatej oferty filmów po 1 złoty mają także klienci, którzy posiadają usługi internetowe lub telefoniczne od Vectry, jak również wszyscy Ci, którzy zalogują się do aplikacji TV Smart GO bądź na tvsmart.pl. W przypadku abonentów filmy z wypożyczalni zostaną doliczone do ich faktury, a użytkownicy nie korzystający z usług tego operatora za filmy zapłacą za pośrednictwem udostępnionych form płatności.
Warto dodać, że oprócz możliwości skorzystania z atrakcyjnej oferty filmów po złotówce, w ramach platformy Vectra VOD użytkownicy mają dostęp do tysiąca tytułów, ambitnego kina niezależnego, bajek i seriali dostępnych na żądanie, w wysokiej jakość odtwarzania.
![MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_740836580,w_299,wo_300,ho_169,_small.jpg)
MODA I SPORT – O TYM, JAK SPORT ZMIENIŁ NASZĄ GARDEROBĘ NA ARTE.TV
![Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?](/files/_uploaded/glownekonf_864841908,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Mały przedsiębiorca. Jak pomóc dziecku nabrać wiatru w żagle?
![Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”](/files/_uploaded/glownekonf_1350063826,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Fundacja Avalon partnerem społecznym filmu „Drużyna A(A)”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Zdrowie
![](/files/1922771799/klimentowie-migreny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Lenka Klimentová: Od 12. roku życia męczą mnie silne migreny. Najbardziej cierpiałam w czasie ciąży, kiedy nie mogłam brać tabletek
Tancerka przyznaje, że ataki migreny uniemożliwiają jej normalne funkcjonowanie i czasami nie jest w stanie nic zrobić, nawet wykonać najprostszych czynności. I choć próbowała już wielu metod, by złagodzić tę niezwykle uciążliwą dolegliwość, to na dłuższą metę wszystko staje się nieskuteczne. Pomagają jedynie silne tabletki. Lenka Klimentová wspomina, że kiedy była w ciąży, przez pierwsze miesiące nie mogła się ratować w ten sposób i z ogromnym bólem musiała wziąć udział w pokazie tańca.
Nauka
Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią
![](/files/1922771799/hepsomali-mozg-zywienie-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.
Handel
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4,w_133,r_png,_small.png)
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.