Komunikaty PR

Waga Nadziei – kuchenne urządzenie z misją

2024-08-22  |  16:45
Biuro prasowe

Polska marka Łucznik we współpracy z Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wprowadziła na rynek wyjątkowy produkt – „Wagę Nadziei”. To precyzyjne urządzenie kuchenne, którego sprzedaż bezpośrednio wspiera leczenie małych pacjentów onkologicznych. Zaprojektowana z udziałem dzieci z całej Polski waga, która łączy w sobie nowoczesne rozwiązania techniczne ze szlachetnym celem charytatywnym, będzie dostępna w sklepach sieci Netto od 22 sierpnia.

Projekt z sercem

„Waga Nadziei” to nie tylko narzędzie kuchenne, ale przede wszystkim element szerszej akcji dobroczynnej. 5 złotych z każdego urządzenia nabytego w sklepach sieci Netto zasili konto Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”, wspierając Małych Wojowników z Kliniki Onkologicznej Przylądek Nadziei we Wrocławiu – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto Polska.

W powstanie tego niezwykłego urządzenia zaangażowało się 160 Małych Artystów z całej Polski. Dzieci w wieku do 15 lat (najmłodszy uczestnik miał zaledwie 3 latka) wzięły udział w konkursie „Pokaż, jaką wagę ma nadzieja”, tworząc projekty, które stały się inspiracją dla finalnego wyglądu produktu. Choć do ścisłego finału przeszło sześć projektów, każde dziecko wniosło swój unikalny wkład w to przedsięwzięcie. O ostatecznym wyglądzie wagi zadecydowali internauci w otwartym głosowaniu. – „Waga Nadziei” to coś więcej niż urządzenie kuchenne, to wyjątkowy symbol, który łączy pasję gotowania z mocą niesienia dobra. Na każdym etapie jej tworzenia kierowaliśmy nasze serca i wsparcie do Małych Wojowników z Przylądka Nadziei – tłumaczy Joanna Janyst, Członek Zarządu Łucznika.

Sprzęt kuchenny w służbie dobroczynności

„Wagę Nadziei” charakteryzuje nie tylko piękny design, ale również wysoka jakość
i funkcjonalność. Urządzenie oferuje precyzyjny pomiar od 2 g do 5 kg, z dokładnością do 1 g. Funkcje takie jak automatyczne wyłączanie, tarowanie czy wskaźnik przeciążenia sprawiają, że jest to narzędzie niezwykle praktyczne w codziennym użytkowaniu. Waga posiada czytelny wyświetlacz LCD i jest zasilana dwiema bateriami AAA, które są do niej dołączone.

Wykonana z hartowanego szkła powierzchnia wagi nie tylko dodaje jej elegancji, ale również zapewnia wytrzymałość i łatwość czyszczenia. To połączenie funkcjonalności i estetyki sprawia, że „Waga Nadziei” staje się nie tylko użytecznym narzędziem, ale także ozdobą każdej kuchni.

Partnerstwo dla dobra dzieci

Współpraca między Fundacją „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” a marką Łucznik trwa już od kilku lat. Wcześniejsze projekty, takie jak „Maszyna do szycia Nadzieja 2019”, przyniosły znaczące wsparcie finansowe dla Fundacji. Dzięki takim inicjatywom organizacja może realizować swoje cele, zapewniając wszechstronne wsparcie dla dzieci i nastolatków zmagających się z chorobą nowotworową oraz ich rodzin.

Zachęcamy, by od 22 sierpnia wybrać się do sklepów Netto, w których będzie można nabyć „Wagę Nadziei”. Głęboko wierzymy, że nasze wspólne dzieło pomoże jak największej liczbie Pacjentów Przylądka Nadziei. To w Państwa rękach spoczywa moc przemienienia każdej potrawy w akt wsparcia i nadziei. Gotując z miłością dla swoich bliskich, możecie teraz podzielić się tą miłością z dziećmi, które bardzo jej potrzebują. Pozwólmy „Wadze Nadziei” zmierzyć, ile dobra możemy wspólnie zdziałać! – podkreśla Janyst.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:45

Centrum Riviera otworzyła nową salę zabaw dla najmłodszych

W gdyńskim Centrum Riviera dostępna jest nowa, darmowa przestrzeń dla dzieci – sala zabaw. Zlokalizowana na pierwszym poziomie, naprzeciwko sklepu House, pozostanie otwarta do 30
Zakupy Wielkie otwarcie salonu VOGA
2024-08-12 | 08:55

Wielkie otwarcie salonu VOGA

Po niedawnych spektakularnych otwarciach nowych sklepów w Focusie, czas na kolejne. W sobotę, 31 sierpnia w bydgoskiej galerii zadebiutuje Butik Voga – pierwszy stacjonarny i
Zakupy Znana marka modowa w Atrium Biała
2024-08-09 | 16:10

Znana marka modowa w Atrium Biała

Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maja Sablewska: Musieliśmy przeformatować mój program, bo zmienia się moda i społeczeństwo. Jest więcej tolerancji, a kobiety są bardziej odważne

Stylistka zaznacza, że w swoim programie nie działa pochopnie i na oślep, a wszystkie metamorfozy poprzedzone są szczerą rozmową z bohaterkami. Z obserwacji Mai Sablewskiej wynika, że kobiety są coraz bardziej odważne w kwestii wyglądu i ubioru, nie boją się eksperymentować, chętnie szukają inspiracji i już nie przejmują się tak bardzo krytyką innych osób.  W kolejnej formatu „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską” jego gospodyni musi więc dostosować się do zmieniających się warunków i sprostać wymaganiom uczestniczek.

Uroda

Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga

Prezenterka nie ukrywa, że czasem lubi odpocząć od telewizyjnego looku i jeśli tylko może, to rezygnuje z perfekcyjnego makijażu, jaki jest koniecznością w pracy przed kamerami. W swoich mediach społecznościowych również nie unika zdjęć, na których pokazuje, jak wygląda bez filtrów i make-upu. Paulina Sykut-Jeżyna podkreśla, że bardziej niż na kosmetyki kolorowe stawia na pielęgnacyjne. Szczególnie dba o odpowiednie nawilżenie skóry, by zawsze była gładka i promienna.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.