Warszawska Pracownia Architektury Wnętrz Decoroom podsumowuje rok 2020
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Prawie 400 mieszkań – tyle projektów zrealizowała w 2020 roku warszawska pracownia Decoroom, specjalizująca się w aranżacji i wykańczaniu wnętrz. To ogromny sukces, przede wszystkim ze względu na trudności, jakie postawił przed branżą architektoniczną ten rok.
Okres ostatnich dwunastu miesięcy nie był łatwy dla polskich przedsiębiorców - zmniejszona liczba zleceń, ograniczenia sanitarne, zmiana trybu pracy na zdalny. Z taką sytuacją przyszło mierzyć się również warszawskiej pracowni Architektury Wnętrz Decoroom, która pomimo utrudnień 2020 rok uznaje za udany. Upłynął on pod znakiem wyjątkowych realizacji, nawiązania współpracy z kluczowymi firmami deweloperskimi, zmiany identyfikacji wizualnej oraz rozwoju w sektorze wynajmu prywatnego.
Prezes Decoroom Adam Budzyński przyznaje, że w tym roku pracownia zrealizowała prawie 400 projektów, co oznacza, że dziennie oddawano do użytku co najmniej jedno mieszkanie. 70% tych projektów to inwestycje klientów indywidualnych realizowane w pakiecie wykończeniowym Premium. To jeden z trzech pakietów usług oferowanych przez pracownię, który obejmuje wysoki standard wykonania oraz wybór szlachetnych materiałów, takich jak drewno, fornir, płytki rektyfikowane i bestsellerowe produkty uznanych producentów.
- Taka liczba zleceń wiązała się z ogromnym nakładem pracy i mobilizacją całego zespołu, ale dzięki pełnej synergii działań przekroczyliśmy magiczną liczbę 2000 wykonanych realizacji od początku naszej działalności – dodaje Adam Budzyński, Prezes Decoroom.
W ostatnim roku świat zdecydowanie zwolnił, a życie przeniosło się do sieci. Pandemia COVID-19 uświadomiła nam wszystkim, jak ważną rolę odgrywa dziś technologia. To właśnie dzięki niej relacje biznesowe mogły wciąż się rozwijać.
- W 2020 roku otworzył się dla nas nowy rozdział. Rozpoczęliśmy współpracę z pięcioma topowymi firmami deweloperskimi. Cieszymy się, że liderzy na rynku doceniają naszą jakość i profesjonalizm. Tym bardziej, że przyświeca nam wspólny cel – tworzyć funkcjonalną i komfortową strefę mieszkalną – przyznaje Jakub Bartos, dyrektor zarządzający Decoroom.
Wśród listy projektów zaplanowanych na ten rok przez Decoroom znalazł się również proces rebrandingu. Głównym motorem do jego przeprowadzenia był dalszy kierunek rozwoju pracowni, która jako nowoczesna marka stawia na kompleksowość usług na najwyższym poziomie.
- Kiedy inne firmy modyfikowały swoje usługi bądź produkty, dostosowując się do aktualnych wymogów rynku, my postanowiliśmy pochylić się nad tematem, na który wcześniej brakowało nam czasu, a który chcieliśmy zrealizować w 2020 roku. Nasza branża dynamicznie się rozwija, a my razem z nią, dlatego zdecydowaliśmy się na odświeżenie identyfikacji wizualnej. Biorąc na warsztat logo, katalogi oraz całą identyfikację, myśleliśmy przede wszystkim o klientach i ich potrzebach – dodaje Adam Budzyński
Oprócz działalności projektowej i biznesowej pracownia Decoroom ma na swoim koncie kilka innych sukcesów, które kształtują pozytywny wizerunek firmy.
- Cieszymy się, że nasze realizacje są pokazywane i szeroko komentowane w mediach branżowych. To dla nas ogromne wyróżnienie znaleźć się m. in. w tegorocznym albumie Homebook Design vol. 7. Wzięliśmy również udział w wielu webinarach branżowych, organizowanych m.in. przez OKK! Design czy ThinkCo. To zupełnie nowe doświadczenie, ale bardzo nam miło, że jesteśmy postrzegani na rynku jako eksperci, od których warto czerpać wiedzę – przyznaje Jakub Bartos
Koniec roku skłania do refleksji i oceny realizacji założonych planów. Wiele firm ustala również nowe cele, jednak bierze pod uwagę to, że przedłużająca się pandemia może znacząco na nie wpłynąć. Mimo dynamicznej sytuacji, przedstawiciele Decoroom optymistycznie patrzą w przyszłość.
- Jako firma zatrudniająca kilkadziesiąt osób i realizująca kilkaset projektów rocznie, wiemy jakie straty może generować przedłużająca się pandemia i wprowadzenie kolejnego lockdownu. Jesteśmy jednak optymistami i z nowym rokiem stawiamy sobie nowe cele. Jednym z nich na pewno jest sektor wynajmu prywatnego PRS. To właśnie w tym segmencie chcielibyśmy rozwinąć skrzydła. Mamy już na swoim koncie kilkaset takich realizacji i wciąż pracujemy nad nowymi projektami. Staliśmy się również partnerem raportu ThinkCo „Budowane na wynajem”. Realizując kolejne projekty w tym obszarze, będziemy mogli rozwijać profil naszej działalności – dodaje Jakub Bartos
Więcej na: https://www.decoroom.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/decoroom.eu/
Instagram: https://www.instagram.com/decoroom_eu/
O DECOROOM
Pracownia Architektury Wnętrz DECOROOM jest obecna na rynku od 11 lat i z wieloma sukcesami na koncie pozycjonuje się jako jeden z pionierów usługi kompleksowego wykończenia mieszkania „pod klucz”. Swoich klientów zaprasza do wyjątkowego biura połączonego z showroomem w samym centrum Warszawy. Zespół DECOROOM tworzą doświadczeni architekci, zaufane ekipy wykończeniowe, działy realizacji i dział DECOROOM KITCHEN, który zajmuje się kompleksowym wykończeniem zabudowy kuchennej i meblowej. Wszyscy nieustannie dbają o to, aby dostarczać klientom jak najwyższy poziom obsługi. Firma współpracuje z czołowymi przedstawicielami branży wykończeniowej, a swój wizerunek w branży zbudowała dzięki wysokim standardom wykonywanej usługi jak i współpracy z klientem. W ofercie Decoroom znajdziemy 3 pakiety: Standard, Premium oraz Designer, które odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów.
![Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1606986133,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Delektuj się latem z Fiskars
![LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT](/files/_uploaded/glownekonf_1075773718,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
![Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały](/files/_uploaded/glownekonf_558307035,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.