Warszawskie centrum handlowe organizuje dwudniowy event z okazji Dnia Dziecka
Eksperymenty z kuchnią molekularną, park linowy, taneczno-muzyczne wyzwania z TikTokerką Arią Martelle i kilkaset nagród do rozdania. A to zaledwie kilka z szeregu atrakcji, które będą czekały na dzieci w dniach 31.05 - 01.06 w Blue City.
Motywem przewodnim imprezy są postaci rysunkowych Sowy i Chomika, których od dłuższego czasu można spotkać w Blue City - bohaterowie pojawiają się na plakatach i ekranach przypominając o wydarzeniach czy niedzielach handlowych. Tym razem będą zapraszać dzieci i dorosłych do dwóch tematycznych stref zabaw.
W strefie Chomika stawiamy na aktywną rozrywkę. Przez dwa dni dzieci będą mogły skorzystać z darmowego parku linowego. Trasy i przeszkody zostały przygotowane na różnym poziomie trudności, więc z wyzwania ucieszą się i maluchy i starsze dzieci. By zapewnić dzieciom maksymalne bezpieczeństwo, trasy zostały rozplanowane na niewielkiej wysokości. Park linowy to nie tylko świetna zabawa, ale też trening koordynacji ruchowej, pokonywania własnych lęków i współpracy z innymi dziećmi.
Kolejną atrakcją będzie młyńskie koło - konstrukcja do zabawy przypominająca swoim mechanizmem kołowrotek Chomika. W naszym swoich sił mogą spróbować i rodzice i dzieci.
Strefa Sowy poświęcona jest nauce i technice. Pod okiem ekspertów kuchni molekularnej, która korzysta z praw chemii i fizyki na potrzeby gotowania, będzie można eksperymentować z robieniem własnego “kawioru” z produktów takich jak marchewka czy mandarynki. W pełni nadające się do spożycia kuleczki wyglądem i fakturą do złudzenia przypominają prawdziwy kawior. Jak to w ogóle możliwe dowiedzieć będzie się można podczas Dni Dziecka. Do tego w strefie Sowy czekać będzie wielka strefa budowy z autorskimi klockami smart_CREATION. Konstruując z nich budowle, można można poczuć się jak inżynier albo architekt. Z prostego powodu - to, co je wyróżnia, to fakt, że w tworzeniu jest tu bardzo mało ograniczeń technicznych, co wzmaga kreatywność i sprawia, że nie tylko dzieci wciągają się w zabawę na długie godziny.
Obok stref Sowy i Chomika wszystkie osoby, które wydadzą tego dnia co najmniej 50 złotych w Blue City, będą mogły odebrać gwarantowane drobne upominki. Do tego dla klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 100 lub 200 przewidziano co godzinę kilkadziesiąt atrakcyjnych nagród - w tym między innymi zestawy klocków Lego czy bezprzewodowe głośniki i słuchawki.
Wszystkie atrakcje są bezpłatne i dostępne od godziny 10:00 do godziny 20:00 zarówno w piątek 31 maja jak i w sobotę 1 czerwca. Dodatkowo w południe 1 czerwca dołączy do nas Aria Martelle - TikTokerka śledzona na platformie przez ponad 380 tys. osób.
Aria jest jedną z głównych twarzy kanału Waksy na YouTubie, gdzie wraz ze znajomymi publikują komediowe scenki, których akcja kręci się wokół sytuacji szkolnych. Pierwsze szlify w social mediach zdobywała jednak, opowiadając o życiu z perspektywy osoby z polsko-amerykańskimi korzeniami, która pół życia mieszkała za granicą, a także prezentując swoje umiejętności wokalne.
Aria Martelle zostanie z nami aż do godziny 18:00 - będzie można z nią porozmawiać w ramach sesji Q&A, przybić piątkę czy zrobić pamiątkowe zdjęcie, ale też wziąć udział w TikTokowych wyzwaniach, które poprowadzi. Dla zwycięzców przewidziano nagrody.
To pierwszy raz, gdy Blue City zorganizuje autorski event z okazji Dnia Dziecka. To forma prezentu dla lokalnej społeczności i klientów centrum, które obchodzi w tym roku 20-lecie działalności.

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.