Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Tegoroczny Movember przebiega pod hasłem "Talk It Out! Act It Out!" i zachęca pracowników do otwartej dyskusji na temat zdrowia psychicznego i wzajemnego wspierania się. Męska część zespołu w firmie, w tym pracownicy z Polski, aktywnie bierze udział w tradycyjnym flash mobie polegającym na zapuszczaniu wąsów i brody przez cały listopad, zwracając w ten sposób uwagę na problematykę nowotworów i innych chorób dotykających mężczyzn.
W ramach tej akcji SOFTSWISS kładzie nacisk nie tylko na zdrowie fizyczne, ale także na dobre samopoczucie psychiczne i emocjonalne swoich pracowników. Przez cały listopad mogą oni skorzystać z anonimowych konsultacji z psychologiem, prowadzonych we współpracy z jedną z platform online. Spotkania te mają na celu podniesienie świadomości w kwestii dbania o zdrowie psychiczne, w tym radzenia sobie m.in. ze stresem czy depresją. Ważną częścią inicjatywy są również krótkie spotkania online pracowników SOFTSWISS między sobą w celu omówienia tematu zdrowia mężczyzn, a także wydarzenia odbywające się w biurach SOFTSWISS oraz kampania informacyjna w mediach społecznościowych, w którą się zaangażowali pracownicy-ambasadorzy firmy.
“W ramach akcji Movember SOFTSWISS przypomina o haśle „Talk It Out! Act It Out!” - rozmawiajmy otwarcie o swoim zdrowiu i podejmujmy kroki w celu jego utrzymania. “Jako firma z branży IT wiemy, że tak jak ważne jest, aby mieć oko na systemy technologiczne, równie istotne jest słuchanie siebie samego i pozbycie się obaw przed rozmawianiem o zdrowiu i samopoczuciu z kolegami z pracy czy z bliskimi osobami. W SOFTSWISS dążymy do stworzenia środowiska, w którym otwartość i troska o siebie stają się integralną częścią kultury naszej firmy. Akcje takie jak Movember pomagają nam się zjednoczyć i wspierać” – dodaje Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
Wspieranie międzynarodowych inicjatyw prozdrowotnych to ważna tradycja w firmie SOFTSWISS. Jej biura zlokalizowane są na całym świecie, ale Polska jest krajem priorytetowym w kwestii wzrostu i rozwoju, a lokalne oddziały firmy są traktowane ze szczególną uwagą. W październiku tego roku SOFTSWISS przyłączył się również do ogólnoświatowego ruchu Różowy Październik na rzecz walki z rakiem piersi oraz biegu online „Zawsze Pier(w)si” – wydarzenia sportowego w Polsce mającego na celu wsparcie profilaktyki nowotworów piersi. Podczas zeszłorocznej kampanii Movember pracownicy oprócz konsultowania się ze specjalistami rywalizowali między sobą w zapuszczaniu wąsów i brody czy liczbie zrobionych kroków. Łącznie pokonali pieszo i biegiem ponad 12 tysięcy kilometrów – co równa się dystansowi podróży lotniczej między Nowym Jorkiem a Londynem w obie strony.
O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 760 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie

W listopadzie Medicover przypomina, że warto się badać
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd
Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Motoryzacja
Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.