Komunikaty PR

Weekend pełen zabawy w Porcie Łódź!

2024-08-13  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Port Łódź zaprasza wszystkich mieszkańców i gości na wyjątkowe, letnie atrakcje, które odbywać będą się przy Pabianickiej 245 już w najbliższy weekend, 16 i 17 sierpnia. To doskonała okazja, by spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi, ciesząc się różnorodnymi aktywnościami.

Choć do końca wakacji w Porcie Łódź bawimy się od czwartku do soboty, to w tym tygodniu -  z uwagi na czwartkowe święto – moc atrakcji czekać będzie na gości w piątek i sobotę 16 oraz 17 sierpnia  w godzinach 16:00 – 21:00. W planach mnóstwo dobrej zabawy i uśmiechu! Co konkretnie?

Strefa Bąbelkowa:

•           Mega bańki, które zachwycą zarówno dzieci, jak i dorosłych.

•           Zamykanie w bańce – wyjątkowe doświadczenie bycia zamkniętym w gigantycznej bańce mydlanej.

Strefa Gier Piknikowych:

•           Gra w klasy z kredą w sprayu oraz klasyczną, która przypomni czasy dzieciństwa.

•           Gry z chustą edukacyjną – zabawa dla najmłodszych, rozwijająca koordynację i wyobraźnię.

•           Animacje z długą skakanką i hulahop – dla tych, którzy lubią ruch i wyzwania.

•           Rywalizacje sportowe – czas na zdrową konkurencję.

•           Mega Jenga i gra o emocjach – doskonała zabawa dla całej rodziny.

•           Zabawa w piaskownicy – dla najmłodszych, którzy uwielbiają budować i kopać.

Malowanie Buziek:
Animatorzy stworzą na buziach dzieci prawdziwe dzieła sztuki.

Strefa Piłkarzyków:
Dla miłośników futbolu Port Łódź przygotował dwa stoły do piłkarzyków – idealne miejsce na małe turnieje z przyjaciółmi.

W przerwie między atrakcjami będzie można odpocząć i nabrać sił w strefie restauracyjnej, a także skorzystać z zabawy na świeżym powietrzu w Sport Stacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.