Komunikaty PR

Weekend pełen zabawy w Porcie Łódź!

2024-08-13  |  16:10
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.32 MB )

Port Łódź zaprasza wszystkich mieszkańców i gości na wyjątkowe, letnie atrakcje, które odbywać będą się przy Pabianickiej 245 już w najbliższy weekend, 16 i 17 sierpnia. To doskonała okazja, by spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi, ciesząc się różnorodnymi aktywnościami.

Choć do końca wakacji w Porcie Łódź bawimy się od czwartku do soboty, to w tym tygodniu -  z uwagi na czwartkowe święto – moc atrakcji czekać będzie na gości w piątek i sobotę 16 oraz 17 sierpnia  w godzinach 16:00 – 21:00. W planach mnóstwo dobrej zabawy i uśmiechu! Co konkretnie?

Strefa Bąbelkowa:

•           Mega bańki, które zachwycą zarówno dzieci, jak i dorosłych.

•           Zamykanie w bańce – wyjątkowe doświadczenie bycia zamkniętym w gigantycznej bańce mydlanej.

Strefa Gier Piknikowych:

•           Gra w klasy z kredą w sprayu oraz klasyczną, która przypomni czasy dzieciństwa.

•           Gry z chustą edukacyjną – zabawa dla najmłodszych, rozwijająca koordynację i wyobraźnię.

•           Animacje z długą skakanką i hulahop – dla tych, którzy lubią ruch i wyzwania.

•           Rywalizacje sportowe – czas na zdrową konkurencję.

•           Mega Jenga i gra o emocjach – doskonała zabawa dla całej rodziny.

•           Zabawa w piaskownicy – dla najmłodszych, którzy uwielbiają budować i kopać.

Malowanie Buziek:
Animatorzy stworzą na buziach dzieci prawdziwe dzieła sztuki.

Strefa Piłkarzyków:
Dla miłośników futbolu Port Łódź przygotował dwa stoły do piłkarzyków – idealne miejsce na małe turnieje z przyjaciółmi.

W przerwie między atrakcjami będzie można odpocząć i nabrać sił w strefie restauracyjnej, a także skorzystać z zabawy na świeżym powietrzu w Sport Stacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.