Wejdź do świata wspomnień z kolekcją REPLICA od Maison Margiela
Marka Maison Margiela od lat znana jest ze swoich oryginalnych
i ponadczasowych kreacji. Takie są też zapachy z linii REPLICA inspirowane kolekcją odzieży i dodatków marki. Wyjątkowy POP UP, jaki 21 czerwca pojawił się w warszawskim Centrum Handlowym Westfield Arkadia, otwiera konsumentom drzwi do świata ich niepowtarzalnych perfum. W specjalnie przygotowanych strefach zostały bowiem zaprezentowane cztery wody toaletowe z kolekcji REPLICA wraz z otoczeniem, które stało się inspiracją do ich stworzenia.
Zatrzymując chwilę
Marka Maison Margiela założona w 1988 roku w Paryżu przez belgijskiego projektanta Martina Margielę to kolekcje ubrań, akcesoriów i zapachów, które zacierają granice między płciami, rekonstruują i redefiniują modę oraz mają swój własny sposób
na Haute Couture. Pomysłem na samą kolekcję wód toaletowych REPLICA była nierozerwalna więź zapachu ze wspomnieniami. Nazwa, zatem nawiązuje właśnie
do swoistej repliki wrażeń węchowych, które przemawiają do naszej świadomości, odzwierciedlając nasze osobiste doświadczenia, pozytywne emocje, miejsca, ludzi, czy też wydarzenia. W procesie ich tworzenia istotnym elementem były inspiracje sensoryczne: powietrze po letnim deszczu, spacer po plaży, czy też pobudka w świeżej pościeli. Dlatego też wody toaletowe REPLICA kojarzą się z chwilami
– czasem ulotnymi, a czasem takimi, które wielokrotnie przywołujemy i kolekcjonujemy w pamięci. Jest to więc świat niezwykły, dostarczający pozytywnych doznań i emocji za każdym razem, gdy otworzymy swój ulubiony zapach.
Przeżyj to sam
Maison Margiela postanowiło iść o krok dalej i zapewnić konsumentom możliwość wejścia w swój świat w sposób namacalny i fizyczny. W Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie stanął POP UP – niecodzienna strefa podzielona na cztery części.
Każda z nich dedykowana jest jednemu z zapachów z kolekcji REPLICA. Klienci będą mieli okazję zapoznać się z klimatem marki i otoczeniem, które zainspirowało twórców do stworzenia właśnie tego jednego, konkretnego zapachu. POP UP dostępny będzie na parterze Centrum Handlowego Westfiled Arkadia w terminie od 21 czerwca do 5 lipca 2022 roku.
Cztery zapachy – cztery uchwycone momenty
Inspiracją do stworzenia czterech, wyjątkowych stref były następujące zapachy
z kolekcji REPLICA: Beach Walk, Lazy Sunday Morning, By the Fireplace oraz Jazz Club. Pierwszy z nich – Beach Walk, dzięki połączeniu cytryny i różowego pieprzu z zapachem mleka kokosowego, piżma i heliotropu, jest swoistą pocztówką wakacyjną ze słonecznych spacerów po plaży. Niezwykle świeży, letni i energetyczny. Lazy Sunday Morning przywołuje na myśl miękkość bawełnianej pościeli i długich niedzielnych poranków, za sprawą niezwykle delikatnych nut skomponowanych z połączenia m.in. konwalii, paczuli oraz piżma. Kolejna woda toaletowa – By the Fireplace – otula i daje wrażenie przytulności, dzięki oryginalnej kompozycji dymnego drewna i grillowanych kasztanów. W ostatniej strefie, w której prym wiedzie woda toaletowa Jazz Club, poczujemy klimat nowojorskich klubów jazzowych. W zapachu wyczuwalne są bowiem nuty rumu, pomarańczy, wetywerii i liści tytoniu, które dają efekt orientalny, słodki, a wręcz upojny.
Wszystkie wody toaletowe od Maison Margiela czarują nie tylko zapachem, ale także wyjątkowym opakowaniem. Flakon inspirowany jest klasycznymi słojami aptecznymi, a każda z wód identyfikowana jest poprzez bawełnianą metkę podobną do tej używanej w linii odzieżowej Maison Margiela. Zapachy dostępne są w trzech formatach: sygnowanej butelki o pojemności 100 ml, wyrafinowanej fiolce
o pojemności 30 ml oraz 10 ml butelce Memories On The Go, którą można mieć zawsze przy sobie.
Zapachy Masion Margiela dostępne są w wybranych perfumeriach Notino, Sephora i Douglas.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach
Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.
Problemy społeczne
Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.
Gwiazdy
Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.