Wesprzyj WOŚP i zdobądź sesję godną gwiazdy Instagrama!
NEONET aktywnie włącza się w 29. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Sieć zorganizowała niezwykłą licytację, w ramach której możesz wylicytować całodniową, profesjonalną sesję wizerunkową dla Ciebie lub wybranej osoby. Przez jeden dzień zwycięzca aukcji będzie mógł poczuć się jak prawdziwa gwiazda, wspierając przy tym szlachetny cel 29. Finału WOŚP!
Osoba, która wygra licytację przygotowaną przez NEONET otrzyma profesjonalną obsługę ze strony doświadczonego zespołu, na co dzień produkującego content reklamowy. Fotograf wraz z reżyserem oświetlenia oraz scenografem zadbają o unikatowe zdjęcia. W przygotowaniu do sesji zdjęciowej pomogą zaś spece od wizerunku: artystka make-up, stylista fryzur i stylistka, dzięki którym zwycięzca aukcji na każdym zdjęciu będzie wyglądać perfekcyjnie. Na hojnego darczyńcę czeka też dodatkowa atrakcja – prezent niespodzianka od sklepu NEONET oraz marki Remington.
– NEONET z radością gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od lat podziwiamy działania fundacji Jurka Owsiaka i wspieramy je jako organizacja, np. prowadząc zbiórkę w sklepach sieci Neonet. W tym roku zdecydowaliśmy się zaplanować szereg aukcji online, które trafią w gusta niemalże każdego. Oczywiście, wszystkie środki z licytacji w serwisie Allegro trafiają bezpośrednio do WOŚP. Cieszymy się też, że zaprzyjaźnione instytucje włączają się we wsparcie wspólnych działań dobroczynnych. Przy współpracy z marką Remington zrealizujemy profesjonalną sesję wizerunkową, która dla zwyciężczyni lub zwycięzcy z pewnością będzie ciekawym, wyjątkowym doświadczeniem, a pamiątki w postaci zdjęć pozostaną na długie lata – komentuje Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.
Sesja zdjęciowa zostanie zrealizowana w studiu fotograficznym we Wrocławiu. W jej trakcie będą przestrzegane wszystkie wymogi reżimu sanitarnego. Ze względu na okres pandemii z prawa udziału w wydarzeniu będzie można skorzystać aż do 30 czerwca 2021 roku.
Link do licytacji znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/oferta/profesjonalna-sesja-fotograficzna
NEONET – od zawsze z Wrocławia
To niejedyna inicjatywa NEONET na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W najbliższych tygodniach szczególnie uważnie warto śledzić kanały social media marki, gdzie będą pojawiać się informacje na temat kolejnych licytacji. Będzie coś dla fanów motoryzacji, sportów wodnych czy gamingu. Cechą wspólną wyżej wymienionych akcji jest fakt, że wszystkie odbędą się we Wrocławiu, skąd wywodzi się marka NEONET. Szczegóły poznacie wkrótce!
Do końca świata i o jeden dzień dłużej
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy działa nieprzerwanie od niemal trzydziestu lat i co roku, dzięki zaangażowaniu milionów Polaków, bije kolejne rekordy zbiórek na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia. W 2019 r. udało się zebrać ponad 186 mln złotych na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących operacji. Hasłem tegorocznej edycji zbiórki jest „Finał z głową”. Fundacja WOŚP przekaże zgromadzone środki na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.