Komunikaty PR

White Marlin z nową lokalizacją w Gdańsku!

2023-07-18  |  01:00
Biuro prasowe

Dobrze znana i ceniona nadmorska restauracja White Marlin, otwiera drugi lokal w Gdańsku, aby cieszyć gości w całym Trójmieście swoim niepowtarzalnym jedzeniem oraz wyjątkową atmosferą. Hasło SEA MORE oddaje ideę tego miejsca, w którym liczy się nie tylko wyśmienita kuchnia, ale i najlepsza zabawa, lokalizacja w samym centrum starego miasta oraz niezapomniane doświadczenie. Oficjalne otwarcie w towarzystwie gwiazd odbyło się 12 lipca.

 

Smaki inspirowane morskimi specjałami z całego świata, ponadczasowa elegancja wnętrz, nadmorski, odprężający klimat z kawałkiem prywatnej plaży - za to goście kochają kultową restaurację White Marlin i właśnie dla tej unikalnej atmosfery przyjeżdżają z całej Polski i świata. Lokal w Sopocie to najwyższej klasy kuchnia oraz gwarancja najlepszych wspomnień, magicznych chwil spędzonych nad Bałtykiem. Tu życie smakuje bardziej, a teraz będzie można się nim rozkoszować w nowej gdańskiej lokalizacji.

 

Wyjątkowe miejsce na mapie Gdańska

 

Druga restauracja White Marlin zlokalizowana jest w najbardziej pożądanym adresie w Trójmieście - Wyspie Spichrzów. To tu trafiają zarówno mieszkańcy, jak i turyści z całej Polski. To stąd rozpościera się niezapomniany widok na perełki architektoniczne starego Gdańska, tu mieszczą się ogródki, z których można obserwować uliczne życie i cieszyć się jego atmosferą o każdej porze roku - a to wszystko w samym sercu miasta. Wnętrze restauracji zostało zaprojektowane przez cenionego architekta Miłosza Warcholińskiego, który nadał miejscu elegancki i nowoczesny klimat boho chic. O komfort gości będzie dbać najlepszy zespół na światowym poziomie. Nowa lokalizacja w stylu High Energy Dining, oprócz doskonałej kuchni bazującej na owocach morza, w piątki i soboty będzie miejscem spotkań przy muzyce. Pozwoli to oddać prawdziwie europejski klimat, w którym kolacja z przyjaciółmi może rozwinąć się w taneczną, szaloną noc z DJ-ami z Polski i z zagranicy.

 

Szef kuchni White Marlin – Paweł Stawicki

 

W wieku 26 lat został szefem kuchni w restauracji Mercato, zlokalizowanej w hotelu Hilton w Gdańsku. W trakcie swojej kariery zdobył cenne doświadczenie w renomowanych restauracjach, takich jak THE GREENHOUSE (2 gwiazdki Michelin), MAAEMO (3 gwiazdki Michelin), warszawskie ATELIER AMARO (1 gwiazdka Michelin) oraz RAW w Taipei (2 gwiazdki Michelin). Jego potrawy są hołdem dla tradycji w nowoczesnym wydaniu. Podkreśla znaczenie współpracy z całym zespołem, który codziennie zamienia pasję w profesjonalizm, a ten zaś w wysoką jakość. Jego przygoda z kulinariami trwa już 16 lat. Szef gotuje z dużą świadomością, nieustannie rozwija się i poszukuje wyjątkowych produktów. Skupia się na technikach, aby serwować najsmaczniejsze dania. W swojej kuchni stawia na naukę smaku oraz wysoką jakość produktów. Na początku przygotowuje potrawy, ustalając ich smak, a następnie koncentruje się na powtarzalności. Swoje doświadczenia i umiejętności będzie prezentować, w gdańskiej restauracji White Marlin,  dbając o podniebienia gości. 

 

 Najlepszy wybór dań i win

 

Tutaj liczy się przede wszystkim jakość oraz dopracowanie do perfekcji dań degustacyjnych. Kilka sztandarowych pozycji, które znajdują się w menu sopockiego White Marlin, pojawią się w siostrzanym punkcie w Gdańsku. Wśród nich znajdą się między innymi: świeża ryba, polska kaczka czy francuska wołowina. Kuchnia w White Marlin to najprawdziwszy slow food, którym trzeba się cieszyć. Niezastąpionym dodatkiem do jedzenia jest wyjątkowa selekcja win od Wine Avenue. Goście będą mogli spróbować ciekawych smaków win bordoskich oraz supertoskanów. 

 

Nowa gdańska lokalizacja rozbuduje gastronomiczne życie na Wyspie Spichrzów, gdzie do tej pory brakowało takiego konceptu. To miejsce o niezwykłej atmosferze, gdzie historia splata się z tradycją i sztuką kulinarną. Tu liczy się indywidualne podejście do klienta, swoboda, ale też pełen profesjonalizm obsługi, dbający o komfort odwiedzających. White Marlin to wyjątkowe doświadczenie, na które składa się wyśmienita kuchnia, najwyższej klasy obsługa oraz światowej klasy wnętrza połączone z niezapomnianą weekendową zabawą. 

 

Wielkie otwarcie White Marlin Gdańsk

 

Huczne i roztańczone otwarcie restauracji odbyło się 12 lipca. Na imprezie w klimacie boho pojawili się m.in. Lara Gessler, Blanka Lipińska, Klaudia Halejcio, Jacek Jelonek, Oliwier Kubiak, Laura Samojłowicz, Klaudia El Dursi oraz Izabela Budryn. Tego wieczoru szef kuchni Paweł Stawicki zabrał gości w podróż kulinarną serwując finger food na bazie owoców morza, a taneczne show przeniosło obecnych na gorącą Ibizę. O muzyczną oprawę eventu, która podgrzewała atmosferę, zadbali DJ LukeERB oraz duet DJms LUNNAS z Ibizy.

 „O ile sopocki White Marlin jest mocno w stylu Hamptons, gdzie klasyka koresponduje z elegancją, o tyle na Wyspie Spichrzów jest zdecydowanie luźniej. Klimatyczny wystrój wnętrza, dbałość o każdy detal, sprawia, że można poczuć energię Bali lub Ibizy, gdzie spędzałam niemal każde swoje wakacje” – powiedziała Lara Gessler. „White Marlin otwiera przed nami drzwi do niepowtarzalnych doznań zmysłowych. Począwszy od przepięknego pejzażu morskich przygód kulinarnych, po klimatyczny styl boho, kojarzony z wyzwolonymi artystami i wreszcie parkiet, który zaprasza do tańca w rytm orientalnej muzyki. Świetna lokalizacja, przepiękna sceneria tuż nad Motławą, a wszystko to blisko morza” – dodała Klaudia Halejcio.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.