Wielka metropolia i wielkie przygody – premierowy sezon „Jabłko i Szczypior”
Pewnego dnia Jabłko i Szczypior przyjechali do wielkiego miasta. Wtedy zaczęły się ich perypetie i relacje z zabawnymi postaciami. Teraz Cartoon Network, razem z głównymi bohaterami, zaprasza na powrót do animowanej metropolii. Premiera 2. sezonu serialu „Jabłko i Szczypior” już w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.
Pierwszy przyjazd do miasta był dla Jabłka i Szczypiora turbulentny. Rodzice przysłali ich tam, by zaczęli nowe, pełne przygód życie. Obydwaj mieli znaleźć swoje mieszkania. Trafiali na różne przeszkody, a dotarcie do lokali nie było proste – ale dzięki temu, na skutek przypadku, poznali się! Spotkali również postaci takie jak przyjazny bohaterom Falafel, sumienny w swojej pracy w bistro Pizza czy wspierająca wszystkich Frytka. Fabularne wątki o pokrzepiającej mocy przyjaźni są zasługą twórcy animacji, George’a Gendi’ego.
W nowym sezonie Jabłko i Szczypior muszą wymyślić rozwiązanie dla problemu z pupilem. Jabłko zawsze chciał mieć konia – pewnego dnia bohaterowie znajdują niewielkie zwierzę, które sprawia wrażenie, że jest koniem! Niestety okazuje się, że w rzeczywistości to duży pies. Jabłko i Szczypior będą musieli szybko zastanowić się, co zrobić ze zwierzakiem-niespodzianką. Bohaterów zaatakuje też nagła burza! Falafela nie ma w zamieszkiwanym przez nich wszystkich domu, więc spróbują poradzić sobie w dwójkę – sytuacji nie ułatwia fakt, że w dachu jest wielka dziura, przez którą pada deszcz. Pozostało im tylko jedno: włączyć kreatywność i znaleźć coś przydatnego na wysypisku koło domu.
Premiera 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 16:15 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Trudne nowego początki – czyli o czym warto pomyśleć w pierwszym okresie macierz
Adaptacja pierwszoklasisty okiem ekspertów - poznaj praktyczne wskazówki
Jak zachęcić, by nie zniechęcić? Dylematy rodziców i potrzeby najmłodszych.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.