Wielka metropolia i wielkie przygody – premierowy sezon „Jabłko i Szczypior”
Pewnego dnia Jabłko i Szczypior przyjechali do wielkiego miasta. Wtedy zaczęły się ich perypetie i relacje z zabawnymi postaciami. Teraz Cartoon Network, razem z głównymi bohaterami, zaprasza na powrót do animowanej metropolii. Premiera 2. sezonu serialu „Jabłko i Szczypior” już w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.
Pierwszy przyjazd do miasta był dla Jabłka i Szczypiora turbulentny. Rodzice przysłali ich tam, by zaczęli nowe, pełne przygód życie. Obydwaj mieli znaleźć swoje mieszkania. Trafiali na różne przeszkody, a dotarcie do lokali nie było proste – ale dzięki temu, na skutek przypadku, poznali się! Spotkali również postaci takie jak przyjazny bohaterom Falafel, sumienny w swojej pracy w bistro Pizza czy wspierająca wszystkich Frytka. Fabularne wątki o pokrzepiającej mocy przyjaźni są zasługą twórcy animacji, George’a Gendi’ego.
W nowym sezonie Jabłko i Szczypior muszą wymyślić rozwiązanie dla problemu z pupilem. Jabłko zawsze chciał mieć konia – pewnego dnia bohaterowie znajdują niewielkie zwierzę, które sprawia wrażenie, że jest koniem! Niestety okazuje się, że w rzeczywistości to duży pies. Jabłko i Szczypior będą musieli szybko zastanowić się, co zrobić ze zwierzakiem-niespodzianką. Bohaterów zaatakuje też nagła burza! Falafela nie ma w zamieszkiwanym przez nich wszystkich domu, więc spróbują poradzić sobie w dwójkę – sytuacji nie ułatwia fakt, że w dachu jest wielka dziura, przez którą pada deszcz. Pozostało im tylko jedno: włączyć kreatywność i znaleźć coś przydatnego na wysypisku koło domu.
Premiera 2. sezonu „Jabłko i Szczypior” w poniedziałek 22 listopada o 16:15 w Cartoon Network.
Emisja od poniedziałku do piątku o 16:15 w Cartoon Network.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|
Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut
Akademia LEGO® w CH Focus!
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.