Wielka podróż do świata dinozaurów i regionalne przysmaki

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Wielkimi krokami zbliża się ostatni piątek miesiąca, a to oznacza tylko jedno – zabawę pełną niespodzianek dla najmłodszych w ramach comiesięcznej akcji „Dzień Dziecka przez cały rok”! Tym razem maluchy przeniosą się do prehistorycznego świata dinozaurów. Natomiast już od dzisiaj w Porcie Łódź skorzystać można z oferty pierwszego w tym roku Jarmarku Produktów Regionalnych, który pozostanie w Centrum do soboty włącznie.
Wszyscy mali miłośnicy dinozaurów z pewnością ucieszą się z kolejnej atrakcji, którą na najbliższy piątek (28 stycznia) przygotował dla nich Port Łódź. Pierwsza w tym roku akcja z cyklu „Dzień Dziecka przez cały rok” odbędzie się w prehistorycznym klimacie. Na terenie Portu Łódź ukrytych zostanie pięć jaj dinozaurów. I tu właśnie do akcji wkroczą nasi mali poszukiwacze, których zadaniem będzie odnalezienie wszystkich poukrywanych jaj. Każdy maluch, który odnajdzie tajemnicze jaja w nagrodę będzie mógł rozbić dino piniatę zmnóstwem niespodzianek w środku! Dzieci, które nie znajdą wszystkich pięciu jaj także otrzymają upominek w postaci maski dinozaura. Na wszystkich uczestników zabawy czekają również kartonowe brontozaury od IKEA do samodzielnego złożenia i pokolorowania. Atrakcje dla najmłodszych potrwają od godziny 12:00 do godziny 20:00, dodatkową atrakcję dla najmłodszych stanowić będzie taneczny korowód po Centrum, który poprowadzi prehistoryczny dinozaur.
W tegorocznej edycji akcji „Dzień Dziecka przez cały rok” za każdy udział w wydarzeniu, rodzice lub opiekunowie pociechy mogą zbierać pieczątki. Trzy stempelki to 30 zł na karcie podarunkowej do wykorzystania w sklepach Portu Łódź, natomiast zebranie 6 pieczątek uprawnia do odebrania karty upominkowej o wartości 80 zł. Pieczątki oraz karty podarunkowe można odbierać w punkcie akcji zlokalizowanym w Atrium obok sklepu IKEA.
Od wtorku (25 stycznia) do soboty włącznie (29 stycznia) Port Łódź zaprasza na pierwszy w tym roku Jarmark Produktów Regionalnych. Wystawcy tradycyjnie czekać będą na Klientów w pobliżu sklepu Media Markt w godzinach funkcjonowania Centrum – 10:00 – 21:00. Na jarmarku zakupić będzie można produkty nieprzetworzone pochodzące prosto od producentów, m. in. ser koryciński, różnego rodzaju miody czy chleb wypiekany na naturalnym zakwasie. Na stoiskach znajdą się ponadto wędliny, przyprawy i suszone owoce.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.