Wielka przyjemność w mini formacie – Ptasie Mleczko® MINI już w sprzedaży!
Niewielkie kostki niebiańsko lekkiej pianki, oblane oryginalną wedlowską czekoladą. Takie jest Ptasie Mleczko® MINI, czyli kultowy produkt marki E.Wedel dostępny w całkowicie nowym kształcie i w poręcznym opakowaniu.
Wielka przyjemność w niewielkim formacie
Ptasie Mleczko® MINI to nowa wersja kultowego produktu, czyli wyjątkowo lekkiej pianki od E.Wedel w formie mini kostki. Nowy kształt sprawi, że konsumenci, sięgając po doskonale znaną, niebiańską słodycz, mogą liczyć na zupełnie nowe doznania smakowe. Wszystko dzięki temu, że w nowej wersji produktu znajduje się jeszcze więcej oryginalnej wedlowskiej czekolady. Nowe Ptasie Mleczko® MINI dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: waniliowym, oblanym wedlowską czekoladą deserową i śmietankowym – w czekoladzie mlecznej.
Weź je ze sobą!
Ptasie Mleczko® od lat dostępne jest w kwadratowym kartoniku z dwoma pięterkami pianek. Wersję MINI zapakowano natomiast w wygodną i praktyczną torebkę ze strunowym zamknięciem. Takie rozwiązanie pozwala na wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania, a dzięki temu produkt nadaje się idealnie na podróż, przerwę w szkole, w pracy lub na słodką chwilę przyjemności tylko dla siebie.
Ptasie Mleczko® MINI na tle standardowej oferty
Opakowanie pianek Ptasie Mleczko® MINI jest spójne z pozostałymi produktami linii Ptasie Mleczko® – marki, która w zeszłym roku przeszła redesign. Wariant waniliowy, podobnie jak standardowe opakowanie pianek, zyskał czerwono-żółte barwy, zaś śmietankowy – błękitno-różowe. Na obu torebkach nie mogło także zabraknąć rajskich ptaków i motywów kwiatowych, które stały się znakiem rozpoznawczym nowych opakowań.
Nowa propozycja od marki E.Wedel – Ptasie Mleczko® MINI, pojawi się w szerokiej dystrybucji od stycznia 2020 roku.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.