Wielka przyjemność w mini formacie – Ptasie Mleczko® MINI już w sprzedaży!
Niewielkie kostki niebiańsko lekkiej pianki, oblane oryginalną wedlowską czekoladą. Takie jest Ptasie Mleczko® MINI, czyli kultowy produkt marki E.Wedel dostępny w całkowicie nowym kształcie i w poręcznym opakowaniu.
Wielka przyjemność w niewielkim formacie
Ptasie Mleczko® MINI to nowa wersja kultowego produktu, czyli wyjątkowo lekkiej pianki od E.Wedel w formie mini kostki. Nowy kształt sprawi, że konsumenci, sięgając po doskonale znaną, niebiańską słodycz, mogą liczyć na zupełnie nowe doznania smakowe. Wszystko dzięki temu, że w nowej wersji produktu znajduje się jeszcze więcej oryginalnej wedlowskiej czekolady. Nowe Ptasie Mleczko® MINI dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: waniliowym, oblanym wedlowską czekoladą deserową i śmietankowym – w czekoladzie mlecznej.
Weź je ze sobą!
Ptasie Mleczko® od lat dostępne jest w kwadratowym kartoniku z dwoma pięterkami pianek. Wersję MINI zapakowano natomiast w wygodną i praktyczną torebkę ze strunowym zamknięciem. Takie rozwiązanie pozwala na wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania, a dzięki temu produkt nadaje się idealnie na podróż, przerwę w szkole, w pracy lub na słodką chwilę przyjemności tylko dla siebie.
Ptasie Mleczko® MINI na tle standardowej oferty
Opakowanie pianek Ptasie Mleczko® MINI jest spójne z pozostałymi produktami linii Ptasie Mleczko® – marki, która w zeszłym roku przeszła redesign. Wariant waniliowy, podobnie jak standardowe opakowanie pianek, zyskał czerwono-żółte barwy, zaś śmietankowy – błękitno-różowe. Na obu torebkach nie mogło także zabraknąć rajskich ptaków i motywów kwiatowych, które stały się znakiem rozpoznawczym nowych opakowań.
Nowa propozycja od marki E.Wedel – Ptasie Mleczko® MINI, pojawi się w szerokiej dystrybucji od stycznia 2020 roku.
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.