Komunikaty PR

Wielka przyjemność w mini formacie – Ptasie Mleczko® MINI już w sprzedaży!

2020-04-02  |  11:00
Biuro prasowe

Niewielkie kostki niebiańsko lekkiej pianki, oblane oryginalną wedlowską czekoladą. Takie jest Ptasie Mleczko® MINI, czyli kultowy produkt marki E.Wedel dostępny w całkowicie nowym kształcie i w poręcznym opakowaniu. 

Wielka przyjemność w niewielkim formacie

Ptasie Mleczko® MINI to nowa wersja kultowego produktu, czyli wyjątkowo lekkiej pianki od E.Wedel w formie mini kostki. Nowy kształt sprawi, że konsumenci, sięgając po doskonale znaną, niebiańską słodycz, mogą liczyć na zupełnie nowe doznania smakowe. Wszystko dzięki temu, że w nowej wersji produktu znajduje się jeszcze więcej oryginalnej wedlowskiej czekolady. Nowe Ptasie Mleczko® MINI dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: waniliowym, oblanym wedlowską czekoladą deserową i śmietankowym – w czekoladzie mlecznej.  

Weź je ze sobą!

Ptasie Mleczko® od lat dostępne jest w kwadratowym kartoniku z dwoma pięterkami pianek. Wersję MINI zapakowano natomiast w wygodną i praktyczną torebkę ze strunowym zamknięciem. Takie rozwiązanie pozwala na wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania, a  dzięki temu produkt nadaje się idealnie na podróż, przerwę w szkole, w pracy lub na słodką chwilę przyjemności tylko dla siebie. 

Ptasie Mleczko® MINI na tle standardowej oferty

Opakowanie pianek Ptasie Mleczko® MINI jest spójne z pozostałymi produktami linii Ptasie Mleczko® – marki, która w zeszłym roku przeszła redesign. Wariant waniliowy, podobnie jak standardowe opakowanie pianek, zyskał czerwono-żółte barwy, zaś śmietankowy – błękitno-różowe. Na obu torebkach nie mogło także zabraknąć rajskich ptaków i motywów kwiatowych, które stały się znakiem rozpoznawczym nowych opakowań. 

Nowa propozycja od marki E.Wedel – Ptasie Mleczko® MINI, pojawi się w szerokiej dystrybucji od stycznia 2020 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.