Komunikaty PR

Wielka świąteczna zbiórka dla Domów Dziecka

2021-11-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą sobotę 20 listopada w Porcie Łódź pojawią się wszystkim już bardzo dobrze znani MotoMikołaje! Grupa motocyklistów, jak co roku, zbierać będzie fundusze na prezenty świąteczne dla podopiecznych z łódzkich Domów Dziecka. MotoMikołaje gościć będą w Centrum przy IKEA przez całą sobotę (10:00 – 21:00). Tu będzie można także podziwiać ich niesamowite pojazdy, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. 

 

Radość dziecka z prezentu znalezionego pod świątecznym drzewkiem trudno opisać słowami! A każde dziecko, bez wyjątku i w takim samym stopniu zasługuje na uśmiech i upominek od Świętego Mikołaja. Swoją cegiełkę, która pomoże spełnić marzenia najmłodszych z Domów Dziecka nr 2, 3, 6 i 15 będzie można dołożyć 20 listopada w Porcie Łódź. Tego dnia w Centrum w godzinach 10:00 – 21:00 gościć będą MotoMikołaje, którzy za okazane wsparcie odwdzięczą się pamiątkowymi zdjęciami i wystawą motocykli. Jednoślady będzie można zobaczyć w Porcie Łódź obok sklepu IKEA.  Będzie aż 10 pojazdów, 2 motocykle elektryczne, pojawią się nawet mikołajowe sanie!

 

MotoMikołaje to grupa motocyklistów, którzy w okresie przedświątecznym organizują w różnych miastach Polski charytatywne zbiórki dla najmłodszych pozostających w Domach Dziecka. Port Łódź po raz kolejny przyłącza się do tej szlachetnej inicjatywy i zaprasza wszystkich do udziału w akcji! Pamiętajmy, każdy może zostać Świętym Mikołajem i spełnić gwiazdkowe marzenia dzieci. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.