Komunikaty PR

Wielka świąteczna zbiórka dla Domów Dziecka

2021-11-17  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W najbliższą sobotę 20 listopada w Porcie Łódź pojawią się wszystkim już bardzo dobrze znani MotoMikołaje! Grupa motocyklistów, jak co roku, zbierać będzie fundusze na prezenty świąteczne dla podopiecznych z łódzkich Domów Dziecka. MotoMikołaje gościć będą w Centrum przy IKEA przez całą sobotę (10:00 – 21:00). Tu będzie można także podziwiać ich niesamowite pojazdy, a także zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. 

 

Radość dziecka z prezentu znalezionego pod świątecznym drzewkiem trudno opisać słowami! A każde dziecko, bez wyjątku i w takim samym stopniu zasługuje na uśmiech i upominek od Świętego Mikołaja. Swoją cegiełkę, która pomoże spełnić marzenia najmłodszych z Domów Dziecka nr 2, 3, 6 i 15 będzie można dołożyć 20 listopada w Porcie Łódź. Tego dnia w Centrum w godzinach 10:00 – 21:00 gościć będą MotoMikołaje, którzy za okazane wsparcie odwdzięczą się pamiątkowymi zdjęciami i wystawą motocykli. Jednoślady będzie można zobaczyć w Porcie Łódź obok sklepu IKEA.  Będzie aż 10 pojazdów, 2 motocykle elektryczne, pojawią się nawet mikołajowe sanie!

 

MotoMikołaje to grupa motocyklistów, którzy w okresie przedświątecznym organizują w różnych miastach Polski charytatywne zbiórki dla najmłodszych pozostających w Domach Dziecka. Port Łódź po raz kolejny przyłącza się do tej szlachetnej inicjatywy i zaprasza wszystkich do udziału w akcji! Pamiętajmy, każdy może zostać Świętym Mikołajem i spełnić gwiazdkowe marzenia dzieci. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut Biuro prasowe
2024-11-04 | 11:00

Wind of Change już w listopadzie! Oddychające tapicerki w fotelikach Avionaut

Polski producent fotelików samochodowych Avionaut wprowadza nową linię oddychających tapicerek w ramach kampanii Wind of Change. Wykonane z innowacyjnego, oddychającego materiału
Dziecko Akademia LEGO® w CH Focus!
2024-11-01 | 14:00

Akademia LEGO® w CH Focus!

Już od 4 do 9 listopada Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy zaprasza na wyjątkowe wydarzenie – Akademię LEGO®! To niezapomniana okazja, aby dzieci w każdym wieku mogły rozwijać
Dziecko Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
2024-10-31 | 11:10

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.