Wielka, urodzinowa promocja w Kontigo
Good One PR
Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ewelina.jaskula|goodonepr.pl| |ewelina.jaskula|goodonepr.pl
665 339 877
www.goodonepr.pl/
To już 6. urodziny Kontigo – sieci sklepów kosmetycznych tylko dla kobiet. Z tej okazji wczoraj ruszyła wyjątkowa promocja dla wszystkich klientek – 2+2 na cały asortyment w sklepie online i placówkach stacjonarnych.
Kontigo powstało z myślą o współczesnej kobiecie, zapewniając jej wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór kosmetyków. W ofercie sklepu znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, makijażu oraz zapachy i akcesoria, w tym atrakcyjne marki dostępne na wyłączność.
– Stale poszerzamy portfolio kosmetyków naturalnych, podążając za oczekiwaniami naszych klientek. Mocno stawiamy także na marki, którymi dysponujemy na wyłączność. Rozwijamy te już dobrze znane, jak np. Biolove, a także wprowadzamy zupełnie nowe, jak Moonish Natural – naturalne kosmetyki do makijażu czy Hempure – serię bazującą na oleju z konopi siewnej – podkreśla Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.
Dobrym momentem na zapoznanie się bogatą ofertą kosmetyków naturalnych jest urodzinowa promocja 2+2. W dn. 22-25 października przy zakupie 4 produktów, 2 najtańsze otrzymamy za 2 grosze. Warto skorzystać z tej promocji, bo taka okazja pojawia się tylko raz do roku.
6 lat Kontigo
W ciągu 6 lat Kontigo rozwinęło prężnie działający sklep online oraz otworzyło ponad 30 sklepów stacjonarnych. – W naszych działaniach mocno stawiamy na jakość. Zależy nam, aby każda kobieta, która robi zakupy w Kontigo, była usatysfakcjonowana wyborem produktów, dlatego może liczyć na profesjonalne doradztwo naszych konsultantów oraz stałe poszerzanie oferty – mówi Magdalena Dąbrowska z Kontigo.
W sklepach kosmetycznych Kontigo dostępne są takie marki pielęgnacyjne jak: Mokosh, Resibo, Biolove, Holika Holika, D’alchemy, Sentido czy Miya. Ponadto znajdziemy szeroki wybór konwencjonalnych kosmetyków do makijażu, jak i tych stworzonych we współpracy z Harry’m Jeffersonem (Rosie, Mystik) czy zapachy Sandry Kubickiej.
O Kontigo
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.