Komunikaty PR

Wielka, urodzinowa promocja w Kontigo

2020-10-23  |  10:40
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Jaskuła
Good One PR

Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
ewelina.jaskula|goodonepr.pl| |ewelina.jaskula|goodonepr.pl
665 339 877
www.goodonepr.pl/

To już 6. urodziny Kontigo – sieci sklepów kosmetycznych tylko dla kobiet. Z tej okazji wczoraj ruszyła wyjątkowa promocja dla wszystkich klientek – 2+2 na cały asortyment w sklepie online i placówkach stacjonarnych. 

Kontigo powstało z myślą o współczesnej kobiecie, zapewniając jej wyjątkową obsługę oraz szeroki wybór kosmetyków. W ofercie sklepu znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, makijażu oraz zapachy i akcesoria, w tym atrakcyjne marki dostępne na wyłączność.

– Stale poszerzamy portfolio kosmetyków naturalnych, podążając za oczekiwaniami naszych klientek. Mocno stawiamy także na marki, którymi dysponujemy na wyłączność. Rozwijamy te już dobrze znane, jak np. Biolove, a także wprowadzamy zupełnie nowe, jak Moonish Natural – naturalne kosmetyki do makijażu czy Hempure – serię bazującą na oleju z konopi siewnej – podkreśla Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.

Dobrym momentem na zapoznanie się bogatą ofertą kosmetyków naturalnych jest urodzinowa promocja 2+2. W dn. 22-25 października przy zakupie 4 produktów, 2 najtańsze otrzymamy za 2 grosze. Warto skorzystać z tej promocji, bo taka okazja pojawia się tylko raz do roku.

6 lat Kontigo

W ciągu 6 lat Kontigo rozwinęło prężnie działający sklep online oraz otworzyło ponad 30 sklepów stacjonarnych.  – W naszych działaniach mocno stawiamy na jakość. Zależy nam, aby każda kobieta, która robi zakupy w Kontigo, była usatysfakcjonowana wyborem produktów, dlatego może liczyć na profesjonalne doradztwo naszych konsultantów oraz stałe poszerzanie oferty – mówi Magdalena Dąbrowska z Kontigo.

W sklepach kosmetycznych Kontigo dostępne są takie marki pielęgnacyjne jak: Mokosh, Resibo, Biolove, Holika Holika, D’alchemy, Sentido czy Miya. Ponadto znajdziemy szeroki wybór konwencjonalnych kosmetyków do makijażu, jak i tych stworzonych we współpracy z Harry’m Jeffersonem (Rosie, Mystik) czy zapachy Sandry Kubickiej.

 

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.