Wielkie otwarcie Milko Mazury MTB – start sezonu w Iławie
W najbliższy weekend (23-24 kwietnia) odbędą się pierwsze zawody w ramach kolarskich zmagań Milko Mazury MTB. Wielkie otwarcie siódmego sezonu nastąpi w Iławie, gdzie odbędzie się Wyścig Pięciu Jezior. Marka Milko jest sponsorem tytularnym wydarzenia, które składać się będzie z 10 etapów i zakończy się we wrześniu.
Milko Mazury MTB na stałe wpisało się do kalendarza najważniejszych kolarskich wydarzeń sportowych, odbywających się w północno-wschodniej części kraju. To najszybciej rozwijający się cykl wyścigów kolarstwa górskiego w Polsce. Staruje na południu Mazur – w Iławie, a następnie kolarze zagoszczą w Pieckach, Mrągowie, Mikołajkach, Pasymiu, Giżycku, Rynie, Kwidzynie, a sezon zakończy się wyścigiem w Starych Jabłonkach.
Podobnie jak w latach ubiegłych trasy wyścigów przebiegają pośród malowniczych, krajobrazów Warmii i Mazur. Wytyczono je tak, by przebiegały przez najatrakcyjniejsze tereny leśne, specjalne ścieżki rowerowe poprowadzono wzdłuż stromych brzegów jezior.
Już od kilku lat Mlekpol, producent marki Milko jako sponsor tytularny wydarzenia, zachęca do zdrowego stylu życia, edukuje i towarzyszy uczestnikom podczas tej formy aktywności. Ruch daje wiele korzyści, wpływa na odporność organizmu, redukuje stres i pomaga utrzymać równowagę emocjonalną. Na ogólne samopoczucie pozytywnie wpływa także odpowiednio zbilansowana dieta. Sportowa przygoda, połączona z produktami Mlekpolu, to przepis na udany weekend – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Zawodowe grupy kolarskie, amatorzy oraz pasjonaci kolarstwa górskiego, dzieci i młodzież
– podczas zawodów wszyscy znajdą coś dla siebie. Adepci szkółek kolarskich będą rywalizować w Łaciate Junior Race - Lidze Szkółek Kolarskich, a najmłodsi w ramach Łaciate Junior Strider Race, ucząc się zasad zdrowego współzawodnictwa. Marka Łaciate Junior jest sponsorem strategicznym wydarzeń dla dzieci.
Cieszymy się, że już po raz siódmy możemy promować tę wspaniałą dyscyplinę, organizując Milko Mazury MTB. Przez cały okres wiosenno-letni namawiamy do aktywności, zdrowego trybu życia z produktami Mlekpolu i rodzinnego spędzania czasu. Jesteśmy pewni, że w tym roku również nie zabraknie sportowych wyzwań dla uczestników i niezapomnianych emocji dla kibiców. Szczegóły dotyczące wyścigów znajdują się na stronie www.mazurymtb.pl – mówi Arkadiusz Cała, organizator wyścigów Milko Mazury MTB.
Po więcej informacji na temat zdrowego stylu życia i porad dotyczących aktywności fizycznej zapraszamy na: ruszajzmilko.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.