Komunikaty PR

Wielkie rabaty na dermokosmetyki do -50% z okazji Black Weeks w Ziko Dermo. Odk

2024-11-28  |  13:00
Biuro prasowe

Black Weeks od Ziko Dermo to świetny moment, by odkryć szeroką gamę dermokosmetyków, które spełnią różnorodne potrzeby skóry. Klienci mogą skorzystać z rabatów do -50% na produkty od cenionych marek, które odpowiadają na wymagania skóry w każdym wieku. Niezależnie od tego, czy chodzi o codzienną pielęgnację, nawilżenie, regenerację, czy specjalistyczne preparaty, drogerie Ziko Dermo oferują bogaty wybór kosmetyków, które zadbają o zdrowy i promienny wygląd skóry. W trakcie trwania promocji dermokonsultanci pomogą dobrać odpowiednie produkty, by dostarczyć jej najlepszej jakości wsparcie w okresie jesienno-zimowym, kiedy potrzeby dotyczące pielęgnacji stają się szczególnie wymagające. 

Akcja skierowana jest do osób, które poszukują niezawodnych rozwiązań na co dzień lub chcą przetestować wyjątkowe kuracje, dostosowane do ich indywidualnych potrzeb w wyjątkowo niskich cenach. 

Z jakich okazji można skorzystać podczas trwania promocji w drogeriach stacjonarnych? 

  • do -50% rabatu na produkty marki Novaclear z serii Collagen tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -50% rabatu na produkty marki Idee Derm z serii Baby tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -50% rabatu na produkty marki Jowae tylko w dniach 28 listopada – 2 grudnia 

  • do -50% rabatu na produkty marki Dermedic z serii Melumin tylko w dniach 28 listopada - 3 grudnia 

  • do -40% rabatu na produkty marki La Roche Posay z serii Lipikar i Cicaplast tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -40% rabatu na produkty marki Vichy z serii Dercos i Neovadiol tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -40% rabatu na produkty marki Balneokosmetyki tylko w dniach 28-30 listopada 

  • do -40% rabatu na produkty marki Bioderma z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -35%) w dniach 28-30 listopada 

  • do -35% rabatu na produkty marki Esthederm z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -30%) w dniach 28-30 listopada 

To jednak nie wszystko. Warto również zwrócić uwagę na kolejne wyjątkowe oferty, które czekają na klientów: 

  • do -30% rabatu na produkty marki Reme, Health Labs Care, wybrane produkty marki Nuxe, Embryolisse oraz Pharmovit w dniach 28-30 listopada 

  • do -30% rabatu na produkty marki La Roche Posay z serii Effaclar w dniach 28-30 listopada 

  • do -30% rabatu na produkty marki Lierac, Phyto, Roger & Gallet w dniach 28 listopada – 2 grudnia 

  • do -30% rabatu na produkty marki Synchroline w dniu 29 listopada oraz do -30% rabatu na produkty marki Seboradin w dniach 28 listopada – 11 grudnia  

  • do -25% rabatu na produkty marki Tebiskin w dniach 28-30 listopada, dostępnej tylko stacjonarnie w wybranych lokalizacjach 

W drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 28 listopada – 3 grudnia również czekają atrakcyjne promocje, które obejmują szeroki wybór produktów: 

  • do -50% rabatu na produkty marki Novaclear z serii Collagen 

  • do -50% rabatu na produkty marki Idee Derm z serii Baby 

  • do -40% rabatu na produkty marki La Roche Posay z serii Lipikar i Cicaplast 

  • do -40% rabatu na produkty marki Vichy z serii Dercos i Neovadiol 

  • do -40% rabatu na wybrane produkty marki Balneokosmetyki 

  • do -40% rabatu na wybrane produkty marki Bioderma z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -35%) 

  • do -35% rabatu na produkty marki Esthederm z kartą Ziko Klub (rabat bez karty do -30%) 

  • do -30% rabatu na wybrane produkty marki La Roche Posay z serii Effaclar 

Drogerie Ziko Dermo pozwalają na wybór spośród szerokiej gamy dermokosmetyków. To doskonała okazja, by odkryć produkty, które zadbają o zdrowie i piękno w atrakcyjnych cenach. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.