Komunikaty PR

Wietnamski salon piękności w nowej lokalizacji na Modlińskiej 6D

2024-09-05  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Po pożarze centrum handlowego Marywilska 44, który miał miejsce w maju 2024 r., wiele przedsiębiorstw było zmuszonych do tymczasowego zamknięcia swojej działalności i przeniesienia się w inne miejsce. Wśród nich znalazł się popularny wietnamski salon piękności prowadzony przez Tinę Bui, który zyskał szerokie grono wiernych klientów, czekających z niecierpliwością na ponowne spotkanie z Tiną.

 

Tina Bui, właścicielka salonu, ogłosiła, że jej salon piękności, znany z wysokiej jakości usług fryzjerskich i pielęgnacji paznokci, zostanie ponownie otwarty pod nowym adresem: Modlińska 6D. Nowe miejsce to dla Tiny spełnienie marzeń, dające szansę na jeszcze lepsze zaspokojenie potrzeb klientów. Klienci są podekscytowani i nie mogą się doczekać, aby ponownie skorzystać z usług oferowanych przez salon.

 

 

 

Popularność wietnamskich salonów piękności

 

Wietnamskie salony piękności, takie jak ten prowadzony przez Tinę Bui, zyskują na popularności w Warszawie i innych dużych miastach Polski. Źródłem ich sukcesu jest nie tylko wysoka jakość usług, ale także konkurencyjne ceny oraz unikalne podejście do klienta.

 

Wietnamscy fryzjerzy są znani z odważnych cięć i stylizacji, na które często czerpią inspiracje z japońskiej mody ulicznej oraz K-popu. Dzięki temu ich stylizacje są nowoczesne, dynamiczne i często bardzo kreatywne. Tego rodzaju podejście przyciąga wielu młodych klientów, którzy szukają niebanalnych i modnych rozwiązań dla swoich włosów.

Usługi manicure w wietnamskich salonach słyną z niezwykłej precyzji i dbałości o detale. Manikiurzyści poświęcają dużo czasu na perfekcyjne wykończenie, co sprawia, że efekty ich pracy są niezwykle estetyczne i trwałe. Dzięki temu klienci mogą cieszyć się pięknymi paznokciami przez długi czas.

 

Modlińska 6D – adres wart zapamiętania

 

Klienci cenią sobie nie tylko profesjonalizm, ale również serdeczność i zaangażowanie, które Tina i jej zespół wkładają w swoją pracę. W nowym salonie na Modlińskiej 6D, Tina planuje kontynuować te tradycje, oferując jednocześnie nowoczesne i udoskonalone usługi.

 

- Nowe miejsce to spełnienie wszystkich moich marzeń. To miejsce, które budujemy wspólnie z polskimi i wietnamskimi kupcami, chcąc stworzyć jedyną w swoim rodzaju lokalizację, jakiej tu jeszcze nie było - mówi Tina, podkreślając, że nowe wyposażenie i przestrzeń pozwolą jej na jeszcze lepszą obsługę klientów.

 

Oczekiwania związane z ponownym otwarciem salonu są wysokie zarówno ze strony klientów, jak i samej właścicielki. Wierni klienci, którzy od lat korzystają z usług Tiny, z niecierpliwością czekają na możliwość powrotu do ich ulubionego salonu. Tina, z kolei, jest gotowa, aby kontynuować swoją misję i dostarczać najwyższej jakości usługi w nowym, jeszcze lepszym miejscu. Modlińska 6D to adres, który warto już dzisiaj sobie zapisać.

 

Jak mówi Tomasz Phan, prezes Centrum Modlińska 6D – „Zależy nam, żeby Centrum nie było tylko kolejnym obiektem handlowym na mapie Warszawy, a raczej stanowiło wyjątkową przestrzeń, w której klienci będą mogli miło spędzić czas. Z tego powodu, oprócz tradycyjnych sklepów, obiekt będzie się składał ze strefy z jedzeniem oraz licznych usług z zupełnie innych branż. Będą się tutaj znajdowały m.in. szkoła tańca, bar karaoke, czy specjalna sala zabaw dla dzieci, a cały czas szykujemy dla klientów kolejne fantastyczne inicjatywy!”

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.